Skocz do zawartości

cruenzo

Forumowicze
  • Postów

    28
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa

Osobiste

  • Motocykl
    Drag Star XVS 650 Classic
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Telefon
    888691054

Osiągnięcia cruenzo

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. droga wycieczko. w moim dragu kończy się wał kardana. doszły mnie słuchy, że wał jak i tulejka będą pasować od virago 535. szukam od wczoraj i znaleźć nie mogę nic na ten temat. ktoś przerabiał temat? Chodzi o sam wałek z tuleją a nie całą przekładnię.
  2. to żeś zabłysnął....jak nie masz nic konstruktywnego do napisania to sobie daruj. A co do gasnięcia, to przyczyn może być kilka. Tak jak pisali poprzednicy sprawdź ładowanie (ale osobiście wydaje mi się że nie w tym problem) Ja bym zaczął od zmiany fajek, kabla WN oraz świec. Nie zaszkodzi, jak wlejesz do baku jakiegoś środka do czyszczenia układów paliwowych. Sprawdź w jakim stanie jest (o ile w ogóle jest) filtr paliwa i zmień na nowy (koszt ok 5 zł) a jeśli nie ma to koniecznie zamontuj.
  3. cruenzo

    Kymco Venox 250

    Cięzko ci będzie znaleźć użytkowników Venoxa, gdyz (niestety ) sprzęt ten jest u nas niedostepny i tym samym mało popularny. Jakiś czas temu na allegro wypłynęły 1 czy 2 sztuki, ale to wszystko. Jeśli rozglądasz się za jakims małym moto, to zapraszam do nas: www.klub-chinskich-motocykli.pl Jest to klub zrzeszający użytkowników motocykli a nie gawędziarzy_powielaczy_mitów na ich temat. PS acha...Luca się nie chwalił, ale osttanio miał poważną awarię w swoim jelonku (jinlun 250). Przy ok. 65 tyś km przepaliła mu się żarówka. ;-)
  4. cruenzo

    Zielony

    Ja sam ważę ponad 100 kg i zaczynałem od chopperka marki Keeway Cruiser. Pojemnosć 250 ccm, V max 125 km/h a zuzycie paliwa to 2,5 - 3,5 litra na setkę. Jak chcesz sie czegos wiecej dowiedzieć o tym motocyklu, to pisz na cruenzo(małpa)o2.pl
  5. cruenzo

    daelim sv 125

    zapraszam na: www.klub-chinskich-motocykli.pl/forum/index.php
  6. I jak widać "dla chcącego nic trudnego". Co więcej, objechać kawałek Europy Transalpem czy innym Vstromem to żadna sztuka. Małym rometem natomiast wielka. Brawo ten Pan :-)
  7. wg. mnie na wybojach to kazdy jeden motocykl będzie podskakiwał. Może masz zbyt miękko zestrojone zawieszenie? Napisz proszę cos o osiągach tego motocykla i apetycie na paliwko bom ciekaw
  8. Luca swoim chinolem dobija pewnie 60 tysięcy...ale niech sam napisze.
  9. tylko nie "synek" proszę....a teraz ciekawostka. tobie się nic nie odkręca i mi (no żesz qrva , jak na złość malkontentom i znaffcom) też nie chce ani się nic odkręcić ani zpesuć, poza tym co napisałem kilka postów wcześniej. A co do HD to czytałem w jakimś "Motocyklu" czy innym "Świecie motocykli".
  10. nie mam pojęcia. Chiny tez są pgromnym rynkiem zbytu i tam tez się wytwarza pojazdy na eksport i tylko do sprzedaży na terenie ChRL Tylko dalej nie wdzę związku. P.S. ktoś pytał o przebieg mojego moto. to odpowiadam: 11000 km
  11. A taka Yamaha YBR 250 nie jest produkowana w żadnych Chinach czy innym Wietnamie a w...Brazylii. Tak, tak. W tym to kraju teraz jest tania siła robocza. A skąd to wiem,? A od człowieka, u którego robiłem kurs na kat. A. na YBR'ce właśnie. Wszędzie, ale to wszędzie na tym moto było "Made in Brasil"
  12. Niestety....sam liczyłem na jakieś konstruktywne opinie najchęniej użytkowników tych motocykli. Początkowo podyskutawlismy na ich temat ale niestety zaczęły się posty typu "chińskie MUSI być badziewne...bo tak". I jak znam zycie, to najwięcej złego na temat chińskich motocykli mają do powiedzenia ci, kórzy je tylko na obrazku w necie/gazecie czy w salonie/na ulicy widzieli. Nie było moim celem wsadzać kija w mrowisko, ale widzę, że chyba kogoś ostro gniecie to, że ktoś mając nowego chinola za kilka tysiecy złotych może czerpać frajdę z jazdy i robić naprawdę spore przebiegi. Jedyną wadą tych motocykli jest to, że nie kupi się nic powyzej tych 250 czy 320 ccm (oczywiście mowa tu o cruiserach/chopperach). Gdyby taki Keeway czy Zipp wprowadził, nie bójmy się tego słowa, kopię takiej dajmy na to Yamahy Drag Star czy Hondy Shadow za przyzwoite pieniądze to jestem niemal pewien, że "poważni" producenci mieli by twardy orzech do zgryzienia i zatwardzenie graniczące ze szczekościskiem, na samą myśl jak tu utrzymać sprzedaż na takim poziomie jaki obecnie mają. A generalnie mi to wisi i powiewa, bo wiem co mam i jestem zadowolony. Na siłę nikogo przekonywać nie będę. A zanim kupiłem Keewaya, to się nasłuchałem...nie kupuj, bo będzie ciągle stał w serwisie, bo ci sie w trakcie jazdy rozpadnie....no qrwa, jak na złość ten motocykl nie chce mi się zepsuć...a przepraszam. padł mi ostatnio włącznik kierunkowskazu lewego. Z wymianą kosztowało mnie to 120 zł. Dziękuję za uwagę.
  13. Gratuluję poczucia humoru przy porównywaniu motocykli do koszulek bo tak to wygląda.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...