Skocz do zawartości

jagr14

Forumowicze
  • Postów

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Kawasaki zx10
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Malbork

Metody kontaktu

  • Telefon
    667477679

Osiągnięcia jagr14

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. idąc dalej po założeniu nowych przewodów Beru okazalo sie, ze fajki są uwalone 3 mają za dużą oporność a 1 całkiem nie puszcza. teraz problem taki, że nie moge dobrać fajek po numerach. u mnie są XD05FMGG najbliższe temu numerowi są NGK XD05f jednak podane wymiary tej fajki sa inne niz mojej. srednica sie zgadza ale wg długości brakuje 50mm sprawdze jeszcze co na to serwisówka
  2. sorry za offtop ale .... :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:
  3. dzisiaj rozebralem jeden. od strony cewki jest wciskany i przykrecany obejmą. w fajke tez jest wciskany. takie beda dobre?? http://www.select-shop.pl/przewod-zaplonowy-p-3653.html?osCsid=ae8ef5be7d231c28b4db651f4b588b8d 1 metr powinien wystarczyc Edit: 1 metr nie wystarczy muszą być 2 metry 7mm przewodu. sprawdziłem moje przewody multimetrem ustawiłem na 20k ohm i okazalo sie ze przejscia nie ma. gdzie przy przewodach tej dlugości wartosc powinna byc ok 7ohm mowiac wprost - przewody do d$%#y
  4. mysle ze nie bedzie trudniej niz w mercedesie w124 :) przed robotą wymienie jeszcze przewody zapłonowe. bo troche w glowie mi sie nie miesci ze jak zawory troszke przestawione to od razu moto nie odpala wcale. rozumiem jakby chodził głośno czy nierówno ale wcale....? moze powiecie mi jak wlasciwie zarabiac przewody zapłonowe??
  5. kolejnosc wzialem z tej strony http://chudzikj.republika.pl/ZX10.htm mikrometr i klucz dynamometryczny mam i znam obsługę jedynie szczelinomierz musze kupic bo w moim wartości ida co 0,05mm a jak dojde do wniosku, ze nie dam sobie rady, to oddam moto do serwisu
  6. przewody podłączone dobrze sprawdzone kolejność zaplonu 1-2-4-3 raczej zawory do regulacji... sprawdzone szczelinomierzem ssace 0,10 mm nie wchodzi a powinno być 0,13 - 0,18 mm wydech 0,15mm wchodzi cieżko a powinno być 0,18mm - 0,24 mm Luzy zaworowe w mojej kawie reguluje sie płytkami tak?? skąd dorwać płytki do regulacji??
  7. kable mam ponumerowane 1 2 3 4.... a moze to powinna być kolejność zapłonu... :huh: no dobra a gdzie powinny isc przewody ze zbiornika?? EDIT: przewody ida dobrze z całą pewnością moze iskra jest za słaba skoro zalewa swiece...
  8. witam wszystkich forumowiczów Niedawno kupiłem kawasaki zx10 1989. Motor nie odpala. Wymieniłem juz swiece i akumulator. Po kreceniu na ssaniu swiece sa wilgotne. Iskra jest. Wydaje mi sie, ze synchronizaja gazników i regulacja zaworów powinna pomóć. Dodam jeszcze, ze przy dłuzszym kreceniu delikatnie strzela z tłumika. drugim problemem sa przewody: gdzie powinny być podłączone przewody idące z gaźnika (zaznaczone na zdjeciu w załączniku)?? czy to powrót paliwa do zbiornika?? obecnie wiszą sobie luźne. ze zbiornika wychądzą dwa przewody, nie licząc tego przy kraniku. gdzie je podłączyć? wydaje mi sie ze jeden to powrót z gaźnika. widać go zaraz po ściągnieciu kanapy. drugi wychodzi z obudowy pływaka.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...