Skocz do zawartości

rmaslach

Forumowicze
  • Postów

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Lubię
    Honda
  • Skąd
    Podkarpacie

Osobiste

  • Motocykl
    CBF500
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia rmaslach

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Przede wszystkim chcialby sie przywitać jako nowy na forum :) Koledzy, zakupiłem Hondę i wymieniłem akumulator na żelowy (12V) po jakimś czasie rozładował się - naładowałem i rozładował się znowu, napięcie na wolnych obrotach na akumulatorze 12V - napięcie aku. 12,6 V napięcie przy 4000 - ok. 14V napięcie międzyfazowe na prostownik-regulator z alternatora ok. 9,8V na wolnych obrotach - 12-13V na obrotach od 3000 do 4000. na wszystkich 3 fazach takie samo - po odłączeniu kostki napięcia międzyfazowe (żółte przewody) przy 4000 obrotów identyczne ok. 32V-35V po odłączeniu kostki chwile pochodził na światłach i po podpięciu spowrotem napięcie już było 10,8 - 11V na akumulatorze nie mam pojęcia czy to regulator czy alternator (tu wszystkie wskazania są identyczne więc chyba nie alternator) regulator włoskiej firmy DUCATI ENERGIA 4400300 (T4.2 181) zakładając że to regulator - Honda sprowadza na zamówienie ale nie dają gwarancję na części elektroniczne jeżeli nie montowane przez ASO (a ja z Podkarpacia mam za daleko do Warszawy czy Lublina) na allegro są tajwańskie zamienniki ale nie wiem czy warto bo cena zbliża się do tego włoskiego (może są lepsze?) Tajwan Japan Inny wynalazek jakis Tajwan inny dziękuję za pomoc, Robert
×
×
  • Dodaj nową pozycję...