Skocz do zawartości

spawacz

Forumowicze
  • Postów

    24
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Skąd
    Kraków

Osiągnięcia spawacz

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Zdaje sobie sprawe że to wszystko się może rozpie****, ale kto powiedział że ja chce podnieść moc odrazu o 100%, wzrost mocy można regulować średnicą dysz i ciśnieniem NO2 oraz ilością podawanego paliwa, ja sobie mam zamiar ustawić przyrost mocy na ok 30 max 40 % Sylwestre napisał: Ja chcesz wiedzieć coś więcej to " meil me " 8O
  2. zdjąłem cylindry razem z tłokami, wysunąłem tłoki tylko tyle żeby wybić sworznie i zdjąłem cyliner razem z tłokami, przejeb*** było ale się udało
  3. Pierścionków nie zdejmoiwałem [ Dopisane: 14 ] Do Piotra Dudka- nie poto sobie założyłem nitro żeby moc silnika podwoić, może za chwile jeszcze ktoś dorzuci że robie wieś tuning jak zakładam nitro, że to taki szpan itp. a później ktoś zacznie pisać że jak chce więcej mocy to sobie powinienem 1000 ccm kupić i się zrobi temat rzeka, Zdecydowałem się na nitro bo często jeżdże na nocne wyścigi w krakowie i potrzebuje mocy tylko na chwile żeby kogoś wyjeb*** na prostej, do normalnej jazdy mi wystarcza moc jaką mam
  4. Załóż sobie NITRO Bedziesz cały czas jeździł motocyklem o tym samym spalaniu ( jak zakładasz jakieś sportowe dodatki to zazwyczaj wzrasta spalanie) a jak bedziesz potrzebował mocy to sobie n2o załączysz Instalacja do motocykla kosztuje ok system suchy - przyrost mocy do 30% - ok. 1100zł System mokry przyrost mocy od 30-120% od 2,5 - 4,5 tys. zł Jak się zna dokładne proporcje podawania podtlenku to się można pokusić o zamontowanie instalacji samemu, tym sposobem mnie wyszło ok 400zł za mokry system z butlą 1 kg, która przy dyszach zwiększających moc o 50km wystarcza na ok półtory minuty
  5. Silnik był rozebrany w celu pomalowania a nie naprawy
  6. Sam bede piaskował, jak się piaskuje aluminium to trzeba uważać z ciśnieniem
  7. Właśnie zacząłem renowacje mojej zxr'y. Moto ma już prawie 14 lat i postanowiłem go doprowadzić do stanu - igła. Zxra mam od dwóch lat, remont miał odbyć się już tamtej zimy ale jakoś nie wyszło :-(. W tym roku się zmobilizowałem i postanowiłem zakończyć remont na wiosne. Przyłożyła się do tego chamska gleba parkingowa - moto mi się przewróciło na bok podczas postoju na krawężnik i się cała przednia owiewka rozjeb***. W tym tygodniu moto zostało rozebrane na najdrobniejsze elementy. Ku mojemu zdziwieniu okazało się że silnik jest w stanie prawie idealnym - pomimo tego że go ostro ujeżdżałem w tym sezonie ( w wakacje zrobiłem ponad 10 000 km - z tego 80 % procent na nocnej jeździe po krakowie). Remont mam zamiar przeprowadzić etapami: 1 Silnik Został rozebrany na części pierwsze, teraz wszystko zostanie wypiaskowane i blok silnika pokryje żaroodporny krwistoczerwony lakier a dekle już zostały wypolerowane, do tego zakładam dynojety, podtlenek azotu w systemie mokrym, filtr powietrza K&N, no i oczywiście wymiana wszystkich płynów 2. Rama , wahacz , felgi i zaciski hamulcowe zostaną wypiaskowane po czym pokryje je lakier czarny metalik 3. Owiewki zostaną pomalowane na kolor oczywiście jasno zielony ( taki jak ma kawa zx6r 2005) 4. Zamierzam wykonać szybe, ochraniacz dekla silnika i przykrywke airboksu z włókna węglowego 5. Crashpady, ledowe kierunkowskazy, jakieś fajne mocowanie tablicy rejestracyjnej, malowanie różnych dupereli, siodełka z mikrogumy, nowe manetki Wszystko bede wykonywał sam więc koszty nie będą takie straszne. Życzcie mi powodzenia i cierpiliwości ! :lol: [/url]
  8. Jak już to tylko do chłodzenia cewek bo moduły są w zadupku
  9. Jak chcesz żeby Ci mało palił to zapomnij o zxr 400. Ja się takowym sprzętem woże i w sprawie spalania to ci powiem tyle: - na trasie 5-6l -spokojna jazda po mieście ok 7l -"normalna" jazda po mieście 8-13l "normalna" - z wykorzystaniem możliwości tego moto
  10. Ja też mam 400 tylko że kawe i rf-ke biore baz problemu ale TYLKO na starcie, w połowie prostej mnie dogoniła i zobaczyłem plecy, wiem bo startowałem z rf - ką dwa razy na wyścigach w krk za carfurem ( krakowiacy wiedzą o co chodzi), wziąłem też gsxf 600 LUDZIE PRZESTAŃCIE WRESZCIE P******* O TRUDNO DOSTĘPNYCH CZĘŚCIACH DO ZXR'A TO BAJKI
  11. Od kiedy w kawie zxr400 te rury są do doładowania dynamicznego :-) Jak ten model konstruowali to japońce jeszcze nie znały doładowania dynamicznego :-) Te rury nie są w ogóle połączone z airboxem
  12. Ja mam kaw zxr400. Jestem z niej bardzo zadowolony. Jedyne co mi przeszkadza to to że po dwóch godzinaś śmigania to sobie musze okłady na tyłek robiś - zajebiście twarde zawieszenie. A w sprawie części to każdy element można zakupić bez problemu w salonie, a jak ktoś chce taniej to można zajrzeć na www.ebay.de tam jest bardzo dużo części używanych i niektóre w śmiesznych cenach( ja sobie kupiłem owiewke boczną w stanie bdb za 4€) a poza tym o jakich częśiach wy mówicie? co można wymieniać w takim motocyklu? Silniki jak są dobrze serwisowane to długo wytrzymują, ten model nie miał jakiś wad produkcyjnych( oprócz problemów z rozrządem w modelach do'92 roku). SKOŃCZCIE WRESZCIE Z TYMI MITAMI O TRUDNO DOSTĘPNYCH CZĘŚCIACH !!!
  13. sprawdz szczelność układu wydechowego, u mnie w kawie miałm takie problemy dwa razy: raz mi się poluzowao mocowanie kolanka do kolektora, a za drugim razem po prostu mi dzióra wyleciała od korozji i efekt bytł taki że była dzióra w obrotach i jak dodałm gazu i puściłem to strzelał z wydechu, ew. sprawdz ukł. zapłonowy bo z tym też miałem problemy - był upalony kabel od jednej cewki i czsem przerywał i moto gasło iszczelało z rury
  14. To jakbyś znalazł to mi wyślij na email [email protected], z góry dzięki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...