Skocz do zawartości

DziadekJarek

Forumowicze
  • Postów

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Lubię
    wolność wyboru, adrenalinę,
  • Skąd
    Warszawa

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia DziadekJarek

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

2

Reputacja

  1. Jasne, tylko że mnie to właśnie odpowiada:) ja chcę się w to bawić, zdaję sobie też sprawę z kosztów i się na nie godzę... Jak na razie... w najbliższej przyszłości, o ile się przesiądziesz na chroma...tyż będziesz ze szczoteczką zapieprzał:) :flesje:
  2. Ha... Ilu podpowiadaczy, tyle podpowiedzi:) Albo i więcej... Dziękuję wszystkim za ich wkład. Jak wszyscy jednak wiecie - mało jest ludzi, którzy uczą się na cudzych błędach. Każdy chce popełniać własne. Ja pewnie się z tego nie wyłamię i zdecyduję raczej sercem niż rozsądkiem:) Na razie jestem bliski VTX 1300 - powodów jest wiele, wygląd, trochę również kwestie czysto techniczne, kilku moich znajomych na VTX jeździ, bujnąlem się kilka razy i póki co - daję rady. Znalazłem już nawet egzemplarz, do którego się przymierzam i jeżeli nic mi nie wyskoczy, w przyszłym miesiącu go prawdopodobnie kupię:) Wymaga trochę przeróbek typu malowanie, wydechy, zmiana plastikowych sakw na skórzane (ewentualnie obszycie), obszycie siedzeń na nowo... takie tam upiekszanie pod siebie., zima idzie więc czasu trochę na to jest. Wiem, że wielu z Was ten motocykl nie odpowiada, że są lepsze, często też tańsze, że dla początkującego niekoniecznie taki moto, że Cruiser to w ogóle do d... Ale to ja będę nim jeździł (albo miał z nim problemy) i to mnie musi motocykl pasować. Najwyżej będę żałował:) Tak czy inaczej dziękuję za wszystkie odpowiedzi i mam nadzieję, że kiedyś Was spotkam na drodze i chociaż machniemy sobie lewą :buttrock: :crossy: :) Pozdrówka i oby do wiosny:) Pszym - nie żartuj, że na riderze miałeś za krótkie łapki:) Pięknie leży:) No i ma super rury... Też wczoraj na nim przysiadłem i gdybym któryś sezon kolejny latał, nie zastanawiałbym się:) Jest super!
  3. Byłem dzisiaj wieczorem na Radzymińskiej 200 - przysiadłem sobie na Riderze 1900 - moja żona wręcz się zakochała w nim:) Ale...jak wyżej powiedziano - solo... Przymierzyła się do 1300 na tylnym siedzeniu i jest zachwycona!!! mówi, że jeszcze jej się tak wygodnie na żadnym nie siedziało. Prawie kupiliśmy:) W każdym razie już go obgadałem i chyba go łyknę:) Będzie w sam raz na Gwiazdkę:)
  4. Każda sroczka (a może jakiś inny ptak) swój ogonek chwali...:) Nie dyskutując o zaletach GSX 1400, nie jest on cruiserem... I chociaż napewno jest on piękny i doskonały... są ludzie, którzy po prostu chcą cruisera!!!:) a tak pozostając przy silniczku, oto dane VTX-a 1800: 97KM, czterosuwowy, dwucylindrowy, widlasty, chłodzony cieczą silnik o pojemności 1795 ccm posiada maksymalny moment obrotowy wynoszący 163 Nm przy 3000 obr./min. - czegoż mu brakuje?:)
  5. Pszym wspominał o H-D, jednak jak pisał - na razie finansowo jest dla niego nieosiągalny... Ja osobiście nie mam nic przeciwko H-D, pewnie jakbym miał kupę kasy, to sam bym się na któregoś zasadził nie zwracając uwagi na stereotypy dotyczące marki i przede wszystkim użytkowników. Jednak zamiast kupy kasy mam tylko kupę długów, więc chyba wolę coś bardziej realnego:) Pozdrawiam
  6. Widziałem kilka fajnych 1300 i 1800 na Radzymińskiej 200 - jest tam też kilka innych cuiserków... Sam przymierzam się do jednego z nich, ale trochę niższa pojemność:)
  7. Nie musisz przesiadać się na małego cruisera:) Popatrz sobie na przykład na Hondę VTX 1800 - zobacz ile ma koników i jaki moment obrotowy. Powinno Ci odpowiadać:)
  8. Witam, mam Sharka S600 i szukam interkomu obsługującego Bluetooth (odbieranie telefonu). Czy któs z Was ma coś takiego do tego kasku?
  9. Witaj, a co Cię skłoniło do zmiany z cruisera? Jakie czynniki miały na to wpływ? Wygoda, poczucie bezpieczeństwa, inne względy? W Volusi jestem już prawie zakochany;) jednak w głowie cały czas się kręci również myśl o tym, że w dalszych podróżach, gdzie często czas przelotu ma również znaczenie, jakiś typowy turystyk byłby rozsądniejszy...? :banghead: A podróże, kiedy już się pewniej w siodle poczuję się marzą... :crossy: Pozdrówka :flesje:
  10. DziadekJarek

    VOLUSIA

    Witam:) Niby wszystko racja, ale człowiek się cieszy, że wreszcie się zdecydował na prawko, na zakup i słucha i czyta i myśli:) Może to i nadgorliwośc, ale co zrobić, tak już chyba mam. Nie zamierzam ganiać w zakrętach, chodzi raczej o sytuacje, kiedy trzeba się złamać ze względu na jakąś sytuacje wymuszoną. Pewnie jeszcze nie raz zapytam o cos, co dla was - wyjadaczy - okazać się może śmieszne, ale skoro jesteście na tym forum, to już się chyba przyzwyczailiscie do takich pytań a z tego co widze - czasami nawet coś odpowiecie - również takim świeżakom...
  11. DziadekJarek

    VOLUSIA

    Witam noszę się z zamiarem zakupu VL 800/C50. Pomijając to, że prawdopodobnie jest to za duży moto dla kogoś, kto dopiero robi kat. A i wcześniej nie miał prawie żadnego doświadczenia, po wielu rozmowach z ludźmi, którzy w porównaniu ze mną zęby zjedli na 2 kółkach, usłyszałem, dowiedziałem się że podłogi w Volusi sa bardzo nisko, co utrudnia oczywiście składanie się w zakrętach. Tak, wiem że to Cruiser i że jako taki nie służy do szaleńczego pokonywania trasy a tym bardziej zakrętów, jednak fajnie byłoby mieć możliwość złożyć się trochę ciaśniej. Czy ktoś z was próbował podnieść o parę mm czy cm rzekome podłogi? A może coś na ten temat czytał? Istnieje w ogóle taka możliwość? Wdzięczny będę za każdą podpowiedź
  12. Dzięki piękne za wypowiedzi:) Co do zmiany po dwóch sezonach - nie mam nic przeciwko temu. W zasadzie zamierzam kupić 800tkę po to, żeby na niej się nauczyć jakoś radzić. W samym zamyśle było to, że jak już się pewniej poczuję, kupię coś większego. Póki co nie czuję się na tyle pewnie, aby radzić sobie na większym moto. Ja wiem, że niektórzy powiedzą, że już 800tka jest za duża dla nowicjusza, ale myślę, że lepiej przesiąśc się z 800 na 1,4 czy nawet większy niż z 250tki albo 500tki...(?) Zastanawiam się jeszcze nad jednym aspektem... a mianowicie cena. Czy warto (parkingówki i inne możliwe gleby) kupować w miarę niestary motocykl, czy na pierwszy sezon zdecydować się na coś starszego, za 12.000 - 15.000pln, ale również tego rodzaju, jak VL 800 czy ostatecznie (ze względu na łańcuch) VN 800? Przy okazji, czy istnieje możliwość podniesienia podłóg o kilka centymetrów, tak aby trochę mocniej się składać? Gdzieś kiedyś czytałem, że ktoś zrobił cos takiego. Zapomniałem jeszcze o dźwięku - nawet w C50 można poradzić sobie z dźwiękiem wydechu, czy to poprzez wybebeszenie czy wymianę np. na Cobry, słusznie? Jeszcze odnośnie pojedyńczej tarczy hamulcowej - fakt, podwójna byłaby mocniejsza, ale zmiana przewodów na takie w oplocie stalowym ponoć trochę pomaga...
  13. Witam wszystkich, wiem, że naraże się na uwagi typu "użyj wyszukiwarki..."!!! Uwierzcie - nie robię nic innego od dwóch tygodni:( Niby sporo tam można znaleźć, ale to jednak nie to samo... Wprawdzie witałem się w Powitalni, ale tu zacznę od początku. Mam na imię Jarek, mieszkam w Wawie i tu pracuję. Mam 47 lat, 180 cm wzrostu i około 86 kg. Doświadczenia z moto mam nijakie -17 lat temu, przez trzy tygodnie codziennie po 300 - 400 mil na HD 1.4. Ani wcześniej, ani później nie dosiadałem nawet przysłowiowego Komarka. Teraz robie kat. "A" i mam odwieczny dylemat: co na pierwszy sprzęt??? Założenia są następujące: 1. Cruiser - poj. 800 - 1400(?) 2. do 20.000 - 25.000 PLN (oczywiście używany) 3. Ubrany bez przesady - nie lubię zbyt wielu dodatków, więc chyba tylko szyba, gmole, fajne wydechy:) sakwy łatwo demontowalne, tylko na rzadkie wypady. 4. Raczej będę jeździł bez "plecaka" 5. przeznaczenie - tylko rekreacja, raczej weekendy, ewentualnie codzienne dojazdy do pracy - 2 km w jedną stronę (nawet się nie rozgrzeje silniczek:) 6. Jestem absolutnym laikiem jeśli chodzi o mechanikę, więc jak najbardzie bezobsługowy, ergo - wał... No i tutaj same pytania: - czy na pierwsze moto cruiser? Wiem, że opinii na ten temat jest mnóstwo, ale interesuje mnie podejście ludzi, którzy w podobnym wieku i z podobnym brakiem doświadczenia, właśnie cruisera kupili i ujeżdżają. - czy podana dolna granica pojemności jest wystarczająca i górna granica nie za wysoka? - na razie choruję na suzuki vl 800 c50 - co wy na to??? Błagam, nie wieszajcie na mnie psów za wałkowanie odwiecznego tematu, każdy potrzebuje indywidualnej porady :notworthy: a tym bardziej ktoś, kto na razie jest kołkiem w temacie :banghead: :laugh: pozdrówka i czekam na fajne posty:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...