Skocz do zawartości

ForestRun

Forumowicze
  • Postów

    29
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    Motocykle to moja pasja :)
  • Skąd
    Śląsk - koło Pyrzowic.

Osobiste

  • Motocykl
    Jawa 350 TS
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    504653

Osiągnięcia ForestRun

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Coś mi nie działa opcja edytuj... Wyczyszczenie gaźnika załatwiło sprawę. Było także o wiele za mało paliwa w komorze pływakowej - około 22mm licząc od góry! Jawa jeździ, pali, lecz elektryka siada :P Pozdrawiam :) Łukasz
  2. Stronki te przeglądam codziennie :P Nawet jest tam mój temat, lecz jakoś cennych rad nie ma ;P Szczerze powiem że ciężko powiedzieć kiedy się to zdarzyło. Potem nawet przy ciepłym silniku ciężko było jej odpalić z kopki. Wolne obroty, dobrze trzymała, jak na moje ucho do najrówniejszych nie należały.. Czasem sobie zgasła. Zakres około 1500 - 1700. Jakoś tak. Z kopki odpalała gdy ją przywiozłem do domu (niedziela). We wtorek jakoś już coś niechętnie. Tak jak pisałem wyżej, na pych chętnie łapie, bez większego problemu. Ponownie napiszę, gdy odpaliła na pych, chmara dymu za mną, oraz jakby troszkę ją muliło, po chwili już norma. Czasem wydawało mi się że na ciepłym silniku lepiej paliła z ssaniem jak bez... Własnie czyszczę gaźnik, zanim dojdą te dysze to poczekam trochę a ja muszę wiedzieć co jest przyczyną :P Bez moto długo nie wytrzymam :P EDIT: Tak sobie sprawdzam poziom paliwa w komorze. Teoretycznie gdy pływak zamknie zawór pływaka, paliwo nie powinno już iść do gaźnika? Zauważyłem że przy zamknięciu zaworka przez pływak, paliwko bardzo pooooowoli leci przez wężyk, chyba nie powinno? Lekko poluzowałem komorę pływaka i paliwo rozlane po bokach, czyli coś jest nie tak. Pytanie 2. Zawór pływaka jest jakby w takiej hmm śrubie z otworkiem?... Tak to nazwę. Czy śruba ta powinna wchodzić prawie do samego końca?
  3. Za to jaka przyjemność, gdy jeździ lub powraca do życia :P Moja Jawa strzeliła focha :P Nie zapali z kopki ni ch... Na pych? Od razu zaskoczy... Rozbieram gaźnik, moim oczom ukazał się taki widok: Pływak - ekhm... Filtr - syf Komora pływaka - syf Dysze - średnie na jeża (mogę porobić fotki do wglądu) Króciec między gaźnikiem a filtrem powietrza - jeden wielki smar. Zdjęcia (albumik): http://imageshack.us/g/845/23082011028.jpg/ Myślę że to mógł być problem. Ogólnie wyglądało to tak że mogłem kopać do woli, nie zapaliła. Na pych od razu, bez większych przeszkód. Jak zapaliła, sporo dymu za mną. Gdy zjeżdżałem z górki na luzie, czasem zgasła. Świece wyglądają tak: http://imageshack.us/g/543/24082011047.jpg/ Iglica zapięta na górnym rowku. Czekam na parę gratów z www.jawaczesci.pl Zobaczymy co z tego wyjdzie... Chętnie bym zapłon na nowo ustawił, gdyż mam takie domniemanie iż na początku ciężko się rozpędza, nie muli, tylko jakby miała ciężko, po paru sekundach już leci przed siebie jak strzała. Fotka Jawy <klik> @J@wa - z prostownika nie odpalałem, nawet mi to przez głowę nie przeszło gdyż wiem jakie będą skutki :P Martwi mnie tylko to, iż nie odpali z kopki... Iskra jest mocna, wyraźna. Kompresja także dobra, ręką ciężko docisnąć starter do dołu. Powiem szczerze że nie żałuję zakupu i każdej kolejnej złotówki (setki :P ) którą wydam w ten motocykl. Pytania oraz spojrzenia przechodniów - BEZCENNE :)
  4. Dzisiaj będę kombinował z elektryką gdyż padły mi te felerne światła. Do tego flak z tyłu... Mimo iż jeździłem cały czas po drodze :banghead: Elektryka powróciła :) Padły wszystkie światła na przodzie... Teraz jest kolejny problem. Za żadne skarby nie odpali z kopki, chyba że silnik był 5 minut wcześniej odpalony - wtedy zaskoczy. Na pych? Bez problemu, Wystarczy że leciutko ją rozkulam, puszczę sprzęgło i już zaskakuje. Tak samo czasem gdy jadę z górki na luzie, rzadko ale lubi zgasnąć. Czasem leciutko mi ją zmuli. Po chwilce przyspiesza normalnie.
  5. Powiem tak, nie wiem jak to się stało, ale już jest ładowanie. Kontrolka się nie pali, motocykl pół dnia przejeździł. Musze kupić nowe świece. Polecacie jakieś? Np Iskry 95 takie jak do malucha :D ? Może BRISK N15C? Zamówiłem już zestaw naprawczy do gaźnika, dysze, uszczelki. Na zimnym nie odpali... Chyba że jej się zachce. Iskra jest bardzo dobra, zapłon także dobrze ustawiony. Na pych to bez żadnego problemu, wystarczy że kawałeczek przepchnę, puszczam sprzęgło i już jedzie...
  6. Już się wypowiadam. Motocykl pali bez problemów :) Przyczyną był padnięty akumulator. Jest wręcz duży problem? BRAK ŁADOWANIA!. Cały czas pali się albo mruga kontrolka ładowania/akumulatora. Tak jakby były lekkie zwarcia. Akumulator naładowałem, odpaliła na pych gdyż nie chciała ze startera. Potem już bez problemów. Co do paliwka, w moim wypadku jego brak to jest święto. Zawsze mam zalane praktycznie pod korek, do tego kanister 10/20 litrowy. Co jeszcze mi się nie podoba, hmm, brak kierunków i to cholerne ładowanie. Nawet nie wiem za co się zabierać :P Nie chcę spierniczyć :) Dzisiaj tak czy siak posprawdzam wszystkie styki, zaizoluje je odpowiednio. Halogena nie używam gdyż jest zbędny, lecz jego wygląd mi się podoba. Kolejna rzecz, światło stopu zapala się dopiero gdy mocno przycisnę hamulec. Next, kranik jest dobry, podaje paliwko bez problemów, widać jak przelatuje przez wężyk. Kolejna rzecz: gdy jadę na biegu, puszczam gaz, wtedy mam lekkie szarpania dopiero leciutkie odkręcenie manetki załatwia sprawę. Next :P : Czasem, po dłuższej jeździe, lecz nie zawsze, głupieją mi obroty. Normalnie mam rzędu 1800, czasem jest tak że same mi podskoczą do 4000 i tak zostaje... Teraz tak, muszę kupić nowe świece, jakie? Zwiotczały gumy które amortyzują przednią lampę+kierunki oraz zegary. Trochu to lata... :banghead: Czy to są te gumy? Ile sztuk potrzeba? http://www.jawaczesci.pl/578,uszczelka-uchwytow-reflektora-(ustalacz).html Nie mogę znaleźć uszczelki/gumy pod zegary - niestety też się trochę trzaskają... :banghead: Czekam na sugestie :) Ogólnie jestem bardzo zadowolony. :crossy: EDIT: Kolejne cyrki, na zimnym ciężko jej odpalić, na ciepłym bez problemów. Postoi 10 - 15 minut i już ciężko. Krew mnie zaleje :P Czasem na biegu odczuwam leciutkie szarpanie. Podejrzewam iż gaźnik jest do czyszczenia.
  7. Akumulator się ładuje. Dziwiły mnie bardzo słabe kontrolki oraz światła, po chwili wszystko było strasznie słabe. Klakson? Głośniej to ja bąka puszczę :D Ale już kocham ten motocykl, mega wygodny, do tego ładny :) Za pół godzinki wezmę akumulator, zdam relację. Od razu napiszę że do mnie trzeba prosto i jasno, krok po kroku, nie znam Jawy, chcę ją poznać, nie chcę jej spieprzyć :) Btw. Jawę odpalać po włożeniu kluczyka (pozycja 0)czy w pozycji 1 ? EDIT: Mam jeszcze takie pytanie. Gdy wróciłem do domu, miałem taką sytuację iż przy spokojnym wjeżdżaniu pod górkę, motocykl nagle mi padł. Tak przyznam się, miałem zakręcony kranik, ale było bardzo dużo paliwa we filtrze. Martwi mnie także to iż z prawego tłumika wylatuje mniej spalin, chyba że jest to złudne, lecz ze znajomym to zauważyliśmy. Dodam jeszcze że przy akumulatorze który był podpięty, była iskra - konia by zabiła. Jakie świece polecacie do Jawy? Muszę zmienić gdyż te co mam to... @^%^#$ :)
  8. Witacie. Zakupiłem dzisiaj Jawę TS350. Przy oględzinach wszystko wyglądało i pracowało idealnie. link: http://moto.allegro.pl/jawa-ts350-lux-stan-bardzo-dobry-i1779962034.html Niestety jest już problem... Motocykl nie odpala... Kur..ca mnie bierze Wracałem do domu, kolega autkiem przede mną. Po około 30 km - przerwa. Ja i motocykl. Po odpaleniu po 15 minutach, motocykl sam wchodził na wysokie obroty rzędu 3 - 4 tysiące... Kierunkowskazy nie działają, światło tył także. Nie mam pojęcia co zrobić z tym, nie znam się na elektryce. Będę się jutro doszukiwał. Generalnie wygląda to tak. Stacyjka na 1, ssanie, kopie, nic. Iskra jest, po chwili kontrolki i światła robią się strasznie słabe, tak że ledwo widać. Na pych - nic. 2 sprawa jest taka iż z kolegą zauważyliśmy że z prawego tłumika leci troszkę mniej spalin. Motocykl jest zrywny. Gdy jechałem na 3 i puściłem gaz, były lekkie szarpania motocykla. Czy macie jakieś hipotezy czego mogę się doszukiwać? Motocykl wyglądowo idealny, wygodny, mocny, przyjemny. Zimą silnik na stół, zapewne zakupię zapłon Vape oraz postawię instalacje od nowa. Dużym plusem jest to że jest to INSTALACJA 12v
  9. Witajcie :) Kupiłem Jawę! Instalacja 12v :)) Na 100% założę zapłon VAPE. Jest to nominał lub 1 szlif. Zimą silnik pójdzie na stół gdyż jak odkręciłem kolanko tłok nie był idealnie gładki... Do zimy wytrzyma. link: http://moto.allegro.pl/jawa-ts350-lux-stan-bardzo-dobry-i1779962034.html Lecz jest jedno ALE... Już nie odpala... Kur..ca mnie bierze Wracałem do domu, kolega autkiem przede mną. Po około 30 km - przerwa. Ja i motocykl. Dziwne gdyż na luzie motocykl sam wchodził na wysokie obroty rzędu 3 - 4 tysiące... :icon_idea: Kierunkowskazy nie działają, światło tył także. Nie mam pojęcia co zrobić z tym, nie znam się na elektryce. Będę się jutro doszukiwał. Generalnie wygląda to tak. Stacyjka na 1, ssanie, kopie, nic. Iskra jest, po chwili kontrolki i światła robią się strasznie słabe, tak że ledwo widać. Na pych - nic. 2 sprawa jest taka iż z kolegą zauważyliśmy że z prawego tłumika leci troszkę mniej spalin. Czy macie jakieś hipotezy czego mogę się doszukiwać? Motocykl wyglądowo idealny, wygodny, mocny, przyjemny. Zimą silnik na stół, zapewne zakupię zapłon Vape oraz postawię instalacje od nowa. Dużym plusem jest to że jest to INSTALACJA 12v EDIT: Padł akumulator... To była przyczyna. Jest kolejna, brak ładowania :P
  10. Nieaktualne, proszę o usunięcie :)
  11. Właściwie czy Jawa, czy MZ, mają podobne osiągi. Lecz jeśli chodzi o awaryjność, tutaj ma lekką przewagę. Lecz jeśli zadba się dobrze o Jawę, nie będzie się jej męczyć, także długo pojeździ.
  12. Znalazłem motocykl... Powracam do MZ :) Jednak zawsze będę zakochany w Jawie TS :P Może gdy w następnym roku kupię "japonię", pomyślę o Jawie 350 TS do kolekcji :) W środę / czwartek pochwalę się zakupioną MZ, o ile będzie wszystko w porządku lecz sprzedający bardzo sobie chwalił sprzęt - chyba jak każdy który sprzedaje swoją maszynę ^^ Dokładnie ten model: http://motoallegro.pl/mz-etz-250-kufry-po-remoncie-supaer-cena-okazja-ok-i1768096223.html Odłożony czeka na mnie, niestety nie mam czasu wcześniej jechać po niego :banghead:
  13. Pozazdrościć :) Miałem brać CZ która była na OTOMOTO za 1100zł, na Śląsku. Zadzwoniłem by się umówić na odbiór, odpowiedź: SPRZEDANA... Ja to mam szczęście. 2x MZ 250 i 251 oraz CZ 350 uciekły mi sprzed nosa :) Szkoda że mam słabe warunku transportowe gdyż muszę przyjechać motocyklem na kołach, a dalekiej trasy nie chcę robić ( czekam na magiczną płytkę z rysunkiem motocykla, datą oraz literką A :) ) EDIT: @streng9 - doskonale o tym wiem, lecz niestety mam sentyment do takiego motocykla gdyż po prostu lubię podłubać, i ten dźwięk silnika 2T :notworthy: Na taki motocykl zawsze znajdę środki :) A niestety mój nałóg jest taki że muszę czymś jeździć :P Nawet zakup WSK przeszedł mi przez głowę :)
  14. Najgorsza jest ta instalacja 6v... Owszem można zmienić na 12v lecz jest dużo zabawy, do tego czytałem że trzeba wymieniać kartery, nie wiem po co ale ok :P Zawsze można założyć Zapłon Vape - niestety koszt spory.
  15. Jak się dba, tak się ma :P Niestety jakbym kupił jawę od jakiegoś łebka to długo by nie pochodziła... ;) EDIT: A co powiecie na temat CZ 350? Silnik teoretycznie jest taki sam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...