Skocz do zawartości

Vincent Butch

Forumowicze
  • Postów

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Legnica

Osobiste

  • Motocykl
    Suzuki rg 125
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    31904676

Osiągnięcia Vincent Butch

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. zaplon to zapewne sprawdzal mechanik .. mowil ze all dobrze jest... swiece probobowal rozne (rozne przerwy zapewne) i odmontowywal wydech oraz uszczelnil bo byl czerwony silikon wczesniej... wilft powietrza nowy (wycinal z tego na metry czy cos) bo dostac oryginal ciezko ;d
  2. nOwłaśniEobawiam sie ze wolf z innm silnikiem. Mechanik spr zawory i elektryke bez modułu...wszystko niby na kablach ok. I sam nie wie co moze byc.... Na wolnych widac jak silniczek od zaworów pracuje i w dobrym momencie zamyka. Otwiera zawory... Czy moze byc to wina zle dobranego modulu. zdj jak mam podlaczone http://imageshack.us/photo/my-images/534/mojepodlacyeniemodul250.png/ gniazod + to nie podlaczony kabel gniazdo | to odlaczony kabel pozostale okreslaja jakie kolory przewodow w danym gniezdzie aby spr czy moze jest cos przepalone (widoczne uszkodzenie) modulu otworzylem go i daje zdj bo zastanawia mnie jedna czesc : http://imageshack.us/photo/my-images/837/dsc00012.png/ i opornik http://imageshack.us/photo/my-images/11/toprzepalone.png/ jutro postaram sie dodac filmik ukazujacy prace silnika
  3. po numerze vin raczej nie bo z tego co wywnioskowalem to silnik byl zmieniany (wlasciciel cos wspominal) i gaznik jest od fun (ts34mm) ..czyli z aso odpada... i mam odblokowany niby modul (odpiety 1 kabel czarno-bialy (2 osoby z forum z moto rg 125 tez tak maja)... i pytanie czy suzuki moglo wypuszczac te same czesci pod innymi numerami - chodzi mi czy moduly w srodku sa takie same czy moga sie ropznic w zaleznosci od wersji moto .... i on kreci do kilku tys (obrotomierz skacze, dlatego nei moge powiedziec dopkladnie ile) i potem jest przerwa (tzn ciezko mu sie rozpedzic...muli) przymkne lekko rolgaz i po chwili znowu az rwie ;d
  4. jakiś czas temu kupiłem suzuki rg 125... w papierach rok 1994.. rama wolf (proste mocowanie tylnego koła) gaźnik mikuni 34mm ... od początku (przy zakupie) juz mial problemy z obrotami.. wkreca sie do pewnego momentu na kazdym biegu (ok 5-6 tys) i zaczyna przerywac - mulic... lekkie odkrecenie rolgazu, chwila czekania (przyspiesza pomalu) i znowu zaczyna ladnie przyspieszac... do pewnej granicy takze, potem strzela, prycha itd... u mechanika spedzil ponad miesiac... sprawdzony gaznik (ustawiony) elekrtyka (w sensie kable, iskra itp).. co moze byc przyczyna takiego zachowania... na regulacje zaworami i gaznika nie reaguje w tym miejscu gdzie przerywa... doczytalem sie ze wersja rg f ma modul montowany o oznaczeniach 32900-19D90 , 071000-0450 QCA45 .... osoba z tego forum ma takze 125 z gaznikiem mikuni 34 (taki jak ja)ale ma modul 07100-0420-QCA42 .... ja z kolei o numerach : 32900-19D40 071000-0371 QCA37 ..... czy moze byc to przyczyna nie rownej pracy silnika i nie wkrecania sie na obroty ... jaka jest roznica miedzy w/w modułami ? z gory dzieki za odp nikt nie wie czy numery na module moga miec takie znaczenie .... motocykl chodzi ale ma luke w obrotach,... o co moze chodzic ? czy to modul ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...