Skocz do zawartości

adamvariant

Forumowicze
  • Postów

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Lubię
    Motocykle, samochody , airbrush
  • Skąd
    Chorzów

Osobiste

  • Motocykl
    Yamaha FZR 600
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    4048926

Osiągnięcia adamvariant

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. oki panowie, mam regler z fz6, podlacze go tak: plus z mojego do styku plusa czyli 1 po lewej u góry, minus który był do obudowy w starym, przykrece na oczku do obudowy nowego i drugim kabelkiem od oczka do styku po prawe na górze ( to minus) i 3 fazy ( biale kable) ze starego na 3 dolne styki w nowym regulatorze, BĘDZIE DZIAŁAĆ?:):) pytanko odnosnie tych faz, czy ma znaczenie gdzie który kabel z fazy podepne?? bo wszystkie sa biale, czy nie ma to znaczenia? ( wazne zeby nie pod mase ani pod POWER:D
  2. nie zrozumielismy sie teraz mam 5 kabli, czyli 3 fazowe i czerwony plus do wtyczki regulatora i czarny przykrecony do obudowy regulatora. a nowszy z R6 ma 5 stykow z czego jeden to masa, drugi to plus i 3 fazowe. i tu wlasnie pytanie czy pod ten styk minusowy mam podpiac ten kabel ktory byl przykrecony do obudowy starego reglera? czy ciagnac nowy od aku z minusa, a ten z obudowy nadal ma byc przykrecony pod obudowe?
  3. wueska, spoko to moj temat i wlasnie chcialbym info jaki kupic, aby byl trwalszy od oryginalnych, ktore bardzo lubia w tym modelu płonąć.! dlatego pytam bo wiem, ze duzo uzytkownikow FZR zmienialo na inne z innych modeli tylko nie potrafie odszukac informacji o tym jaki model zakladali i jak z podlaczeniem:( mam teraz jeszcze pytanie, jesli zakupilbym regulator od R6 on jest na 5 pinów ( moj na 4 piny) to podlaczenie polega na tym aby plus do plusa fazy do 3 stykow z faz( czy ma znaczenie wpinanie faz czy nie wazne pod jaki pin?) i 5 pin to minus, to w ten piaty podpinam kabel czarny ktorey teraz mam przykrecony do obudowy??
  4. Fzr ma przykrecony regulator do aluminiowej blaszki pod zadupkiem. I mase ma z obudowy. Do obudowy jest przykrecony kabelek czarny. Wiec kupilbym regler ducati energia tylko jaki model na co patrzec bo widzialem rozne. A moze z xj albo z yzf r6 kupic co polecacie?
  5. Zakladac taki jak oryginal czy moze lepiej jakis inny ktory bedzie trwalszy
  6. Witam jak w temacie panowie mam taki problem, po zimie naładowałem aku, odpaliłem motor i po chwili słysze jak by się akumulator zagotował :(, miernikiem zmierzyłem i ładowanie na wolnych obrotach około 800-1000 obr/min wynosi 15,5-16 V a po dodaniu gazu na około 4000-5000 obr/min wskażnik pokazuje juz ponad 18V, to chyba stanowczo za duzo co?:) odpiąłem kable od regulatora 3 białe i czerwony, masowy czarny zostawiłem przykrecony do obudowy ( nie wiem czy dobrze zrobiłem) jednym stykiem miernika do jednego bialego kabla ( miernik na piszczek ustawiony) i cisza po dotknięciu do masy regulatora, drugi cisza trzeci bialy cisza, więc odpaliłem motonga i zmierzyłem parami te białe kable 1-2, 2-3, 3-1 i wyniki prawie identyczne o wartosci okolo 55-56 V miernik ustawiony na 200V~, i teraz moje pytanie, PADŁ regulator? albo jeszcze cos sprawdzic zmierzyć itp? jakie powinny byc jeszcze objawy przy uszkodzonym regulatorze? p.s. kolejne pytanko jak wiadomo w tym modelu FZR 600 3he ( w moim przypadku to 3 HH bo wersja US) regulatory do trwałych nie należa ( nie posiadaja radiatora) i czesto sie przepalają. może ktoś by doradził czy można wlozyć inny z innego modelu , trwalszy itp, jesli tak to jaki i jak go podlaczyc? pozdrawiam i dziekkuje za wszelkie rady i sugestie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...