
jumpersss
Forumowicze-
Postów
31 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Informacje profilowe
-
Płeć
Mężczyzna
-
Skąd
Hrubieszów
Osobiste
-
Motocykl
Kinroad XT50Q, MZ ETZ 250
-
Płeć
Mężczyzna
Metody kontaktu
-
Gadu-Gadu
1102800
Osiągnięcia jumpersss

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)
0
Reputacja
-
A więc nagrałem filmik i to może pomoże w rozpoznaniu problemu :) ogólnie to zauważyłem że chyba podczas jazdy dzisiaj to znikło... a przejechałem z 5 razy po kilometrze tura co pare minut i nic się nie działo jedynie na 5 biegu zaczął odcinać pliwo przy 4tys obrotach ale to wszystko chyba dzieje się za sprawą tego że był robiony szlif cylinda i dopiero wszystko się dociera.. więc moze mi się wydawało wczoraj że sprzęgło się ślizga... a kolejny problem to taki że po rozgrzaniu silnika wydaje on charakterystyczne dźwięki jakby pisku przez tłumik co chwile czy coś w tym stylu... a do tego potem odstawiłem go pochodził z chwilke za 5 minut ja do odpalania a tam ni chu chu.. kopniak chodzi trochę ciężko ale nie chciał coś załapać.. tak jakby się rozgrzał tłok i miał ciężko w odpaleniu... zamknąć wystąpił nowy problem..
-
Witam.. jednak obróciło mi sprzęgło w MZ.. zeszlifowało i stożek i wał.. teraz pytanie jak to zrobić co by hulało.? nowe wszystko koszt 300+ więc średnio kupować nowe... czytałem coś po forach żeby np wyciąć puszkę aluminiową i zrobić tak jakby tuleje nabić skręcić ma działać.. znowu drugi mówił żeby na porządny klej to zkleić ale nie kropelke a specjalistyczny który wiąże dwa metale ze sobą... według was który sposób będzie najlepszy poza zakupem nowcyh części.. Pozdrawiam
-
Tak Hipol 80W90 przerzuciłem wiele for i piały osoby że taki należy lać choć także były wymienione inne ale nie było większej opinii pozytywnej o jakichś innych produktach... Podkładki wydaje mi się że wszystkie jedna za sprzęgłem i zębatką która wchodzi do sprzęgła a druga sprężynowa przy zakręcaniu ślimaka...
-
Witam Temat dosyć popularny co to tych motocykli :) otóż wymieniałem koło sprzęgłowe, zabierak i tuleje.. wszystko skręconei teraz problem.. na1 i 2 biegu nic się nie dzieje ale na kolejnych tak jakby sprzęgło się ślizgało i tutaj pytanie.. wina po stronie ślizgania się na tulei kosza sprzęgłowego czy może nie wyregulowane sprzęgło.. Nie wskakuje motorkiem powyżej 4tys obrotów ponieważ tłok na dotarciu... wymieniony także olej na Hipol 80W90 czyżbym nalał go za mało.? Dodatkowo wskazówka przy zdejmowaniu kosza sprzęgłowego zauważyłem że troszkę zdjechany stożek i środek koła sprzęgłowego.. napunktowałem stożej i w środku koło sprzęgłowe.. i kluczem dynamometrycznym na 90Nm... potem reszta do kupy zakręcony ślimak fest... odpalić odpale i normalnie jeżdżę ale tak jak mówię 1 i 2 łagodnie a kolejne jakby się ślizgało.. do teogo w silniku przy spuszczonym sprzęgle słychac jakby lekkie ocieranie.. może to ma jakiś związek :) Za dużo problemów i google już nie pomaga, muszę się zam zwrócić o pomoc :)
-
sprawa ma się tak że ściągnąłem cały cylinder.. no i.. tłok sztywny że musiałem go wybijać młotkiem przez drewienko.. kolejna sprawa to porysowany od środka cylinder.. czyżby był do szlifu.. to samo tłok też rysy ma i to całkiem na 0,5mm w jednym miejscu.. od końca tłok do pierwszego pierścienia gdzie zatrzymała się.. Co teraz zrobić panowie.?
-
8 października będzie 18.. ;)
-
czy mógł spuchnąc tłok lub coś z korbowodem.?
-
Witam dzisiaj chcialem pojeździć swoją MZ ETZ 250 no coś przerywało znjomy poradził że to pewnie coś z ładowaniem.. zaglądam ok urwany jeden kaelek.. naprawione.. ja do odpalania a tam co.? kopniak jakby się zastał w miejscu chcę go kopnąć, ni hu hu... ani dgrnie... no to na popych nawet nie ma co próbować 2 bieg i opona nawet nie ma siły żeby zrobiła obrót... do tego zauważyłem że drążeń zmiany biegów przesunął się bliżej pokrywy i zachacza o nią.. i teraz pytanie co się dzieje.? czyżby coś z wałem..? Pozdrawiam
-
co teraz robić jak zapłacić podatek gdzie co i jak.. ja nie ogarniam..
-
Witam.. Otóż kupiłem motocykl 11 sierpnia.. dnia 19 sierpnia zatrzymała mnie policja dostałem mandat za bark papierów na A2 i zabrali mi dowód ponieważ nie miał ważnego przeglądu technicznego.. Z tego co się dowiedziałem dowód pojechał 50km dalej czylui do innego starostwa.. i chyba teraz żebym mógł go zarejestrować muszę zrobić mu przegląd który chcę wykonać we wtorek karteczkę wysłać poprzedniemu właścicielowi niech odbierze dowód rejestracyjny pokaże przegląd to dopiero wyśle do mnie i chyba mogę wtedy dopiero zarejestrować.. gorzej jak sprzedawca bęxzie oporowy i nie zechce mu się iść.. Pytanie brzmi.. jak dużo odsetki zaczną mi naliczać z każdym dniem jeśli gość zaniósł umowę do wydziału komunikacji.. Cena przez głupotę została wpisana powyżej 1 tysiąca... Pozdrawiam. Liczę na pomoc...
-
A więc panowie doszedłem do wniosku zajrzę do gaźnika.. a więc zobaczyłem a tam zapinka rozjechana troszku a iglica to wyjeżdżony rowek że heejj.. no wiec nie wiele myśląc nowa zapinka szukamy allegro jest dobra poszło dzisiaj przyjechała ja teraz do zamontowania a tam co.? iglica nie ma szansy że wejdzie na nią zapinka.. szansa może być jeśli chciałbym wypuklenie między rowkami między zapinkę włożyć może bym jakoś wsadził ale w rowek nie ma szans i rowek za wąski a nawet otworek w zapince za wąski i co teraz spiłować troszkę zapinkę co by weszła w iglicę.?
-
możesz powiedzieć jaki to simmering jak go założyć.? to też bym z tym spróbował.. :)
-
A więc sprawa ma się tak.. przyszły uszczelki.. zadowolony wymieniłem i co dziwne dalej się leje i to masakrycznie.. ;/ a może to jest po prostu problem bo za mało płynu hamulcowego.? Bo nie powiem ale ledwo go widać w pompie kiedy odkręcę nakrętkę górną.. :D ale wtedy kiedy jest dużo to ucieka górą.. A gaźnik... dzisiaj rozkręciłem iglicę dałem na ząbek wyżej.. była na przedostatnim teraz jest na ostatnim.. :) A kopniak.. jak jest zimna pali za 2 razem to chyba nie jest źle.. :)
-
chyba bd musiał wyregulwoać iglicę.. przejechałem 60km i zjadło 5l... to wychodzi 8/9 na 100.. maskara... gdzie przy tych 5 powinienem przejechać te 80/90 PS. Ciężko będzie wymienić uszczelkę tłoczka pompy.? bo Dzisiaj przejechałem się.. i coś kapie mi na nogę patrze olej.. ale skąd.? i zauważyłem że prawdopodobnie z tłoczka się leje..
-
sprzęgło.. regulowałem je tutaj przy pokrywie i to mówię.. ono chodzi tam i by było ale jak już robić to dobrze.. po prostu przy jeździe nie odbija więc musisz między palce i robić za odbijak... ale działa ładnie ok.. ale kiedy stoi to zrzucasz biegami ale czasami coś "odskoczy" w sprzęgle linka się luzuje i jest tak jakby cały czas zaciągnięte.. wtedy muszę się schyli do pokrywy poruszać linką.. jeszcze co ciekawe ona nie jest sztywno domocowana do pokrywy w czasie jazdy i gdy zaskoczy to tak ale właśnie wtedy kiedy się poluzuje to tak z 2-4cm możesz ją wyciągnąć i wtedy ruszasz na wszystkie strony aż zaskoczy i nagle zaciąga linke na ciasno do pokrywy i masz dobre sprzęgło.. świeca... zalewa ją.. od niedzieli i przejechanych około 150-200km zalało ją już 2 razy.. jest cała czarna na gwincie i w dół więc tutaj chyba bezproblemowo oprócz jej zalewania.. a mokra jest już poza gwintem jak wychodzi z cylindra... punkt wyprzedzania zapłonu... zielony w tym jestem... znaczy tak teraz przemyslałem sprawe skontaktowałem się z kumplem i chyba to jest wina akumulatora bo wczoraj mówie wkładasz kluczyk rpzekręcasz wszystko świeci.. nie odpalony motor kierunki, światła te sprawy jest dzisiaj zachodzę ja przekręcam kluczykiem ni hu hu.. na popych go i wtedy właśnie tak raz łapał i ciągnął raz gasł i tak kilometr jazdy.. teraz podrzuciłem akumulator pod prostownik zobaczymy co będzie.. jeszcze tylko problem spalania i sprzęgła...