Skocz do zawartości

brzoza_tom

Forumowicze
  • Postów

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana brzoza_tom w dniu 9 Lipca 2011

Użytkownicy przyznają brzoza_tom punkty reputacji!

Informacje profilowe

  • Lubię
    MOTOCYKLE! ;)
  • Skąd
    Bolesławiec

Osobiste

  • Motocykl
    Yamaha DT 80cm3 LC2
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    9493342

Osiągnięcia brzoza_tom

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

1

Reputacja

  1. No już zostawmy ten temat z dyszami za sobą:) Grunt, że w końcu ktoś z Was naprowadził mnie na prawidłowe rozwiązania a WDZIĘCZNY jestem WAM WSZYSTKIM :) No chodzi mi o tę srubę przy gaźniku, która jest odpowiedzialna za ustawianie wolnych obrotów. Taka na sprężynce na krzyżaka:) Może znajdę jakąś podobną. ZAUWAŻYŁEM JEDNAK, ŻE SPOD SILNIKA KAPIE MI OLEJ. DOKŁADNIE NIE WIEM SKĄD ALE SKRAPLA SIĘ NA SAMYM SPODZIE CYLINDRA I ZAWSZE JAK ZAUWAŻAM POŻNIEJ JEST MAŁA PLAMA PO NIM. KOLEGA POWIEDZIAŁ, ŻE UŻYWAM TERAZ BOGATSZEJ MIESZANKI BO JEST NA DOTARCIU I ŻEBYM SIĘ NIE PRZEJMOWAŁ BO TO NORMALNE, ŻE SILNIK WYRZUCA NADMIARA OLEJU... CZY KOLEGA MA RACJĘ???????????
  2. DAMIANO jesteś WIELKI!!! :) Chociaż dziękuję wszystkim za pomoc! Faktycznie tak wysokie obr. nie mogły być spowodowane gaźnikiem. Wąż który doprowadzał olej do króćca faktycznie nie był zatkany i tam łapał lewe powietrze. Po zaślepieniu go obroty spadły z 9 tys do 4tys:) Także muszę jeszcze dokładnie przeszukać inne podejrzane miejsca, bo to i tak o trochę za dużo:) A powiedzcie mi jeszcze czy ta śruba od wolnych obrotów to jest jakaś specjalna? Bo wczoraj bawiłem się nią trochę i gdzieś ją ZGUBIŁEM :/ Poza tym motorek chodzi jak igiełka :) JESZCZE RAZ DZIĘKUJĘ CHŁOPAKI! :)) Miłego weekendu wszystkim!
  3. Bardzo doceniam wszelką pomoc i na razie jestem zielony w temacie mechaniki 2T, ale chciałbym się czegoś nauczyć i tu nie chodzi o 5 czy 20 zł. Kupię co będzie trzeba,ale najbardziej chciałbym zlokalizować powód dlaczego tak się dzieję i PRZYCZYNĘ. Skoro mówicie, że to simmering to kupię nowy i jutro założę, Ale nadal nie wiem jaki to ma sens skoro tamten był nowy i jak mógł się uszkodzić??? Pozdrawiam No widzę, że kolega mi tu chociaż wytłumaczył:) No nie jeżdziłem nic prawie w ogóle bo na dotarciu chyba nie jest najlepiej jeżdzić z obrotami rzędu 10 tysięcy na sam początek, nie? Dzięki za pomoc. Jutro będę działał :)
  4. Lewym powietrzem? To by było logiczne i w sumie dla mnie najlepsze rozwiązanie jakbym zlokalizował gdzie może takie powietrze łapać. Masz jakieś pomysły? Może coś wspólnego ma to, że zrezygnowałem z dozownika oleju i sam robię mieszankę? Wtedy chyba należy zatkać wszystkie dysze, która są wolne, nie? Ale tak zrobiłem i dalej to samo ;/ Tu widzę koledzy mowią ze to simmering. Ale to możliwe skoro motor nie przejechał od remontu nawet 100 metrów a były nowiutkie? 5zł to jest nic ale u nas w sklepie zdzieraja nawet na tym po 2 dyszki ;p
  5. Siema wszystkim:) Na początku piszę od razu, że jestem świadom iż tematów od gaźnika jest multum, ale w tym wypadku nie wiem czy powodem mojego problemu jest gaźnik.Do sedna: Zrobiłem remont silnika (szlif cylindra, nowy wał z korbowodem, tłok, simmeringi, łożyska itd). Wszystko po złożeniu powinno być ok a dzieje się tak, że po odpaleniu (na kopkę) motor wbija strasznie wysokie obroty rzędu 7 - 9 tys. :( Nie jest to wina linki, bo sprawdzałem czy nigdzie się na zahaczyła itd. Powiedzcie mi czy takie strasznie wysokie obroty mogą być spowodowane rozregulowanym gaźnikiem???? Dodam od razu, że śrubki od regulacji mieszanki z powietrzem i od obrotów nie reagują :( Jeśli ktoś ma jakiś pomysł na to to będę bardzo wdzięczny bo mam zamiar jutro sprawdzić gaźnik (poziom pływaka) itd. Czekam z niecierpliwością bo ciepło na dworze aż chce się jeździć. :)
  6. Okej. TAK ZROBIĘ. Biorę ten cylinder i heja do tego szlifierza, niech dokładnie pomierzy. Wtedy na pewno powie mi DOKŁADNIE jaki wymiar ma mieć tłok. Ufff dzięki za wyrozumiałość :) To ten mój mechanik to jakiś mało obcykany skoro kazał mi tłok kupić przed pomiarem ;/
  7. Aha. Rozumiem już :) Czyli najpierw kupno tłoka (większego od cylindra) a następnie dopasowanie tego tłoka do cylindra (czyli jego szlif) :) No to by się składało w logiczną całość. Dzięki za pomoc, napiszę jak już będzie po całej operacjo w nowym tygodniu! Pozdrawiam :)
  8. Bo w sumie to powoli staje się desperacją :) Korbowód bardzo ciężko dostać, więc został przełożony od innej Dt-ki, która poszła na części a jest w dobrym stanie. Tamten stary miał luzy wielkie na boki i góra dół tak samo. Powiedz mi jeszcze jak mam ten cylinder 49,80mm i przykładowo oni go zrobią na 50mm to kupując tłok większy np 50,25mm oni go też zeszlifują, tak? Sorry bo to pewnie banalne dla Was a dla mnie zbawienne:-)
  9. Witam wszystkich! Chłopaki mam taki problem: otóż kupiłem niedawno Yamahę DT 80 LC2 i po paru dniach musiałem oddać do mechanika. Części, które musiałem wymienić to korbowód razem z wałem, tłok + pierścienie, simmeringi, łożyska na wał i łożysko igiełkowe. Mój mechanik jest w trakcie składania motoru a mi pozostawił dobór tłoka! Tzn cylinder będzie szlifowany i nie wiem jaki tłok do niego dobrać. Szerokośc starego tłoka to 49,74mm. Jaki mam zamówić tłok??? 50,00mm , 50,25mm czy może 50,50mm?? POMOCY błagam, bo przecież to bardzo ważne a ja dopiero zaczynam przygodę z MOTO!!! Z góry dziękuję wszystkim za POMOC!!!!!!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...