Skocz do zawartości

sharky13

Forumowicze
  • Postów

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    xs 400
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Żory

Osiągnięcia sharky13

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Witam Pisałem w pośpiechu i się pomyliłem chodziło mi o iglice. Jeżeli chodzi o pudło filtra powietrza to na deklach uszczelki są w bardzo złym stanie chyba są nawet pęknięte. króćce do synchronizacji są zatkane, króćce i gaźniki pryskałem samostartem i nic.
  2. To są na bank gaźniki Mikuni BS34 w 650 były montowane BS38 ale one różnią się mechanizmem ssania. Założyłem nowy filtr powietrza zatkałem wężyk od podciśnienia i wywaliłem stary filtr paliwa przepustnica jest podniesiona na maxa i mimo tego świeca jest siwa nie wiem czy powinienem zmienić dysze czy iglice na jakie ? Czy może znacie jakiegoś speca który mógł to ustalić i wyregulować te gaźniki ?
  3. jeżeli chodzi o punkt pierwszy to nie mam uszczelek pod deklami od membran. Zatkam wężyk od podciśnienia bo membranę w kraniku mam trochę sfatygowaną. Jak mam sprawdzić czy mam odpowiedni gaźnik? Jest napisane na nim mikuni i nic więcej to chyba jest właściwy gaźnik tylko ma wkręcone większe dysze.
  4. chodziło mi o przepustnice sterowaną podciśnieniem co prawda chodzi gładko ale w pewnym momencie się otwiera i nie chce opaść. Jak rozbierałem gaźniki to śrubka od dawki paliwa była chyba wykręcona na 4 obroty serwisówka podaje 1,5 obrotu ja wykręciłem na 2. Zauważyłem jeszcze że dość długo silnik schodzi z obrotów
  5. Co do śróbek to wiem która jest do czego. Bardzo chciałbym mieć taki gaźnik :D w moim śrubki od składu mieszanki są krótkie i nie wystają z korpusu gaźnika ;/. Baterflaje chodzą gładko wydaje mi się że otwiera się ta druga przepustnica i nie che opaść, obydwie przepustnice chodzą gładko w obu gaźnikach. Założe porządne opaski na gumy i zobacze
  6. Nie kręcę śrubką od synchronizacji. Mam wrażenie jakby przepustnice się blokowały bo jak przykręcę śróbke i obroty mi wskoczą na 3000 i potem ją odkręcam to obroty nie chcą spadać, jak zgaszę silnik i próbuje go odpalić to musze dodać gazu bo nie chce zapalić. Co do obejm to na krućcach mam oryginał a na gumach z airboxa mam tymczasowo założone trytytki
  7. Cześć Po długim oczekiwaniu wreszcie dostałem nowy filtr powietrza. Zamontowałem go i jakby lepiej. Ale dalej nie umiem ustawić wolnych obrotów. Jak zaczynam kręcić śrubką od baterflajów to wskakuje mi na wysokie obroty a potem nie umie z nich zejść. Krućce są całe sprawdzałem.
  8. Króćce rzeczywiście są leciwe jak się je naciśnie to widać małe pęknięcia, ale nie są zbyt twarde. Jest jakiś sposób na sprawdzenie ich? Co do serwisówki to mam serwisówkę, w której opisane są modele 2E, 2F,G,SG,H mój to chyba G albo SG Dysze są powkręcane z modelu D ale nie da się ustawić poziomu paliwa według danych z modelu D trzeba by bardzo mocno wygiąć pływak. W poniedziałek udam się do sklepu zamówić filtr powietrza. Jeszcze zauważyłem że jak ściągnąłem dekiel gaźnika górny to membrana była lekko mokra nie zauważyłem żeby miała pęknięcia jest mięciutka czy to jest normalne w tych gaźnikach ?
  9. Też myślałem o wydechu ale nie ma tragedii jeden tłumik trochę dzwoni i zauważyłem przy malowaniu że był trochę okopcony przy mocowaniu i w miejscu łączenia tłumików jest mała nieszczelność, ale ogólnie nie jest wypruty, co do filtra powietrza to są gąbkowe ale jeden mi się rozleciał ;/ w praniu i oryginalną gąbkę zastąpiłem przemysłową matą filtrującą, wiem że to może też być powód niesprawności ale zanim rozpadł mi się filtr to działo się to samo. Filtr ma w planach kupić w tym miesiącu. Jeszcze co do filtra powietrza to mam problem bo nie mogę znaleźć go w katalogu yamahy ;/ mój model jest z 80r numer ramy zaczyna się na 4G5 a w katalogu są modele SG i G a filtry nijak nie pasują.
  10. Witam jestem posiadaczem Yamahy xs 400 US custom sprowadzonej z niemiec. Mam problem z gaźnikami, produkują one zbyt ubogą mieszankę świeca jest biała ;/ Gaźniki rozebrałem wyczyściłem przedmuchałem i dalej to samo, podniosłem iglice na ostatnie piąte wycięcie (na samym dole) ale nie przyniosło to efektu. Z tego co zauważyłem to ktoś przeprowadził tuning i zmienił dyszę główną u uglice z instrukcji wynika że powinno być tak: dysza główna 135 ja mam założoną 142.5 iglica 5GZ9 ja mam 5Z1..cośtam Poziom paliwa sprawdzałem "w imadle" na wypoziomowanych gaźnikach i był 3mm pod krawędzią komory pływakowej. Proszę o jakąś radę bo nie chcę zajechać mojego motorka ;/ a mam straszne problemy z obrotami nie umiem ustawić wolnych obrotów w zależności od tego czy jadę czy stoję w korku to wolne obroty strasznie się zmieniają.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...