Skocz do zawartości

kubwaj92

Forumowicze
  • Postów

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    BMW f650
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Bielsko-Biała

Metody kontaktu

  • Telefon
    536975345
  • Strona www
    http://5247894236

Osiągnięcia kubwaj92

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

-1

Reputacja

  1. baku sciagac nie musialem bowiem od kranika krociutka droga do gaznika i wszytsko wiadac jak na dloni, rurka nigdzie nie zagieta, paliwko z kranika tez leci na moje oko prawidlowo, rurke od odpowietrzenia przedmuchalem i nie wksazywalo aby byla jakos zapchana;) hm... nie jestem zbyt dobrym mechanikiem i boje sie troche rozkrecac ten modul ale wyglada na to ze wyjscia nie mam;/ zlokalizowalem go z samego tylu przy kierunkowskazach, taka czarna prostokatna skrzynka, nieduza:) niech ktos potwierdzi ze to rzeczywiscie on to mysle, ze w poniedzialek sie za to wezme ( weekendy pracuje;/) pozdrawiam a co do obrotach na innym biegu, powiem szczeze ze nie sprawdzalem tego bowiem na nizszym biegu przy 5 tys obrotach strasznie juz wyje, ale jesli pomoze to przy zdefiniowaniu problemu to przy najblizszej okazji sprawdze jak jest na innych biegach
  2. witam, przetestowalem troche motor i ewidentnie zapowietrzanie baku odpada, nic nie slychac po odkreceniu korka, to pewnie bedzie ten modół jak Kolega wczesniej napisal... troche minie zanim to sprawdze bo nie mam za bardzo od kogo zdobyc takowego na przetestwanie;/ jesli ktos podejzewa inne przyczyny problemu to prosze napisanie ich tutaj;) co zauwazylem przy jedzie jesze.. mianowidzie smigam zawsze ta sama trasa przy testowaniu i przy tych nieszczesnych 5 tys obratach za kazdym razem traci moc i gasnie po przejechaniu niemal identycznej odleglosci;) pozdrawiam
  3. oczywiscie swiece wymienione;)
  4. Witam wszystkich, jestem posiadaczem motocykla bmw f650 z 96 r. motorek sprawuje sie swietnie, wlasnie niedawno zostal dokladnie sprawdzony i wyczyszczony uklad dolotowy, po tym zabiegu znacznie poprawil sie , tzn stal sie mozniejszy, ladnie pali itp. Lecz mam jeden problem ... mianowicie przed tym zabiegiem jak i po nim przy obrotach 4.9 tys + po jakiejs minucie traci moc.. tak jak by brakowalo paliwa, szarpie nim troche az wkoncu obroty spadaja do zera,, dopiero po minucie moge go odpalic i smigac dalej jak by nigdy nic ale tylko do tych nieszczesnych obrotow... w przypadku zwekszenia obrotow np 5.5 to caly przebieg zdazen jest identyczny z tym ze nie ma juz uczucia szarpania i tylko po 10 s w momencie trai obroty do zera.. w motorku nie ma zadnych zabespieczen itp bowiem kiedy go kupilem spokojnie moglem smigac przy takich obrotach nic sie nie dzialo.. prosze o porady co moze byc przyczyna :) z gory dziekuje wszytskim za odp. pozdrawiam
  5. "pawelekman" dzieki za link. "szkudlar" swiece wydaja sie dobre, iskra nie bije w porcelanke tylko w kowadelko za kazdym razem, hm jestem zielony jesli chodzi o naprawe wiec jesli moge prosic zebys opisal dokladnie jak sprawdzic ten regulator thx z gory
  6. motor kupiłem nie dawno, dopiero zacząłem na nim jeździć, serwisowany był na bieżąco, w serwisie bmw, kranik raczej jest ok, bo jak odepne przewód to paliwo leci elegancko. hm do zaworów przyznam sie nie zaglądałem i nie wiem kiedy ostatnio bylo to robione;/ sprawdze to odpowietrzenie w najbliższym czasie:) P.S znacie moze jakas strone z opisem mojego moto? co i gdzie sie dokladnie znajduje itp.? wiele szukałem w internecie czegos takiego i nie znalazłem a chciałem sie nauczyc przy nim mjastrowac, np teraz :)
  7. Witam, Mam problem z moim motorkiem. Moto to bmw f 650 98r. Problem wygląda następująco: Wybrałem się nim w dłuższą trasę, (po raz pierwszy w sumie) i wszystko szlo elegancko, po jakiejś godzince jazdy zaczęło go tak dławić jak by nie dostawał paliwa, dławił się i dławił i zgasł, zatrzymałem się, próbuję odpalić i nic, udało się po paru minutach ale po przejechaniu ok 500m znów to samo, i tak w kolko. Jakoś do kulałem się do domu. Następnego ranka odpalam i o dziwo wszystko działa, pojeździłem chwile i wszystko ok. Myślałem ze może filter paliwa już zapchany , i paliwko nie dochodzi jak powinno ale jakoś jeździłem tego ranka wiec pewnie to nie to, iskra jest, świece dobre. Być może po długiej jeździe coś się przegrzewa i dostaje przebicia, ale iskra jest więc, nie wiem. Może po prostu termostat padł albo coś i sie przegrzewa;/ Dopiero zacząłem przygodę z moto i jestem "zielony" jeśli o tego typu problemy. Proszę o rady i sugestie co może mi tam nawalać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...