Witam wszystkich zgromadzonych. Nabyłem drogą kupna używanego rozbitka sprowadzonego z Francji. Rozbitek za bardzo nie ucierpiał, już jest wypolerowany Ale pozostał problem, ponieważ podczas wypadku ucierpiała antena od immobiliser'a która jest naokoło stacyjki. Owszem znalazłem przerwę w uzwojeniu i załatałem, ale "komputer pokładowy" i tak nie pozwala jej odpalić. Jako moduł CDI (czy jak go tam zwą) siedzi produkt EFI Technology o numerach AC23I bądź jak kto chce SAE J590B. Zdjęcie poniżej: Tutaj także mam schemat instalacji elektrycznej. Dwa klucze w czerwonej gumie mam, z tym że jeden jest ułamany. Klucza matki nie posiadam. Dioda od immobilisera zachowuje się tak jak w punkcie "D" http://modernvespa.com/forum/wiki-immobilizer-codes Zwierając przewód od "iskrownika" z przewodem idącym na cewkę udało mi się go odpalić, więc silnik jest sprawny. Można w jakiś łatwy sposób "zdjąć" blokadę nałożoną odgórnie przez immobiliser, albo czy można gdzieś dorobić "klucz matkę"? Narazie więcej pytań nie mam. Pozdrawiam wszystkich zwiedzających.