Skocz do zawartości

Dany93

Forumowicze
  • Postów

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Giedlarowa

Osiągnięcia Dany93

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Dobra, w końcu się zabrałem za zapłon. I wygląda to tak: Tu dobrze nie widać ale jest trochę przytarta ta cewka indukcyjna ale nie na całej płaszczyźnie, tak połowa. Wygląda nie ciekawie... Ładowanie niby było. Jak wymienię ten iskrownik to będzie git? Sorki, za jakość. Akurat kartofla miałem pod ręką.
  2. Siema wszystkim :wink: Sprawa wygląda tak: z rozrusznika nie odpali, co bym nie zrobił. Kiedyś zmniejszałem przerwę na świecy na śmiesznie małą i odpalał ładnie ale z czasem przestało to pomagać. Mogę aku od samochodu podpiąć, rozrusznik będzie kręcił jak głupi ale nie zapali. Na pych od razu łapie, puszczam sprzęgło i na 1m odległości odpali. Sprawdzałem rezystancję cewki indukcyjnej (według manuala ma być od 180 do 280) i jest 240. Na tych samych kablach zmierzyłem napięcie i kręcąc rozrusznikiem wyszło 0.1V... Do cewki WN idą oczywiście 2 kable. Gdy podłączę + od miernika po tego odizolowanego od ramy a minus do tego drugiego to jest 0V, gdy na odwrót pokazuje zaledwie 2V... Jak źle jest?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...