Skocz do zawartości

tregas

Forumowicze
  • Postów

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    xvs 1300
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Modliborzyce

Osiągnięcia tregas

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Ja w sumie już nie mam Rometa ale miałem R250. Co do awaryjności to nie ma co narzekać nic poważnego w nim się nie działo. Tak jak wspomniano wcześniej trzeba wszystko po dokręcać i tyle. Zrobiłem nim tylko 6500 km ale nigdy nie miałem problemów na trasie zaliczyłem bieszczady bez żadnej awarii. Silnik bezproblemowo pracuje nie bierze oleju prosty w obsłudze i naprawie. Jeden minus to trochę mało mocy, kolega na ETZ 250 był dużo szybszy i zrywniejszy. Drugi minus to troche słaba jakość detali np oparcie pasażera puściło przy spawie.
  2. wracając do zmiany biegów a dokładnie trzasków (głośnych stuków). Mi kolo zalał vstara 1300 olejem Castrol Vtwin 20W-50 czy to może być przyczyna tych stuków? a tak na marginesie to jaki olej powinien być tam zalany?
  3. Witam Od niedawna jestem posiadaczem xvs 1300 i mam pytanie dotyczące zmiany biegów. Rozumiem że przy zapięciu jedynki na postoju jest taki trzask i słyszałem że to normalne i pewnie taki jest. Ale czy przy zapinaniu kolejnych biegów trzask powinien być tak samo głośny? Mam wrażenie że to trochę za głośnie trzaski a może to normalne w tym sprzęcie? Dodam, że próba podciągnięcia linki przy klamce nic nie dała.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...