Skocz do zawartości

Bigger

Forumowicze
  • Postów

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Honda CBR 400 RR
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    7004629

Informacje profilowe

  • Skąd
    Bielawa

Osiągnięcia Bigger

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Tak planuje zrobić w tym roku synchro ponownie. Macie rację lepiej idzie bez kręcenia manetką :icon_razz: Tylko czasami zacina mi się ssanie i strasznie ciężko chodzi bo zauważyłem, że linka jest już styrana i pora ją wymienić. Tak czy siak wskazówki są jak najbardziej ok. Dzięki Nie zgodzę się jak kupiłem moto miałem jakieś stare zwykłe świece,posadziłem je moment bo nie wiedziałem do jakiego momentu moto musi się rozgrzać,później kupiłem nowe też zwykłe i po kilku miesiącach posadziłem kolejne.... W końcu polecono mi aby kupić te irydowe, fakt droższe po 10zł na sztuce, ale nie żałuje bo mam już je ponad rok i są nie do zajechania zwłaszcza po moim kręceniu manetką...
  2. Hehehe ok :icon_biggrin: ,ale tak na poważnie co to może być? Może faktycznie coś robię źle.
  3. Panowie wczoraj złożyłem z powrotem moją cebre i podłączyłem ją lejcami do aku od innego moto. Rozrusznik kręcił pięknie i po kilku próbach odpaliła. Tak więc bardzo się ciesze, że to tylko aku a nie coś innego np. sprzęgiełko rozrusznika, ponieważ ciężko z częściami do mojego moto w polsce. Ogólnie wielkie dzięki za pomoc. :icon_biggrin: Mam jeszcze jedno pytanie. Mam już ponad 2 lata tą cebre i zawsze podczas odpalania jej ze startera muszę ją często kręcić po kilka razy do 5-6 prób i dopiero odpala. Kolega ma Cbr f3 i ogólnie pali mu za pierwszym razem pyk i już chodzi. Z czym jest to związane? Dodam iż w poprzednią wiosnę moto było w serwisie,synchronizacja gaźników,wymiana świec na irydowe ponieważ poprzednie posadziłem z mojej winy;/ Po wszystkim moto palił, ale też po kilku próbach. Odpalam tak jak mnie nauczono czyli na ssaniu i lekko otwieram dysze kręcąc manetką. Dodam też, że jak pojeżdżę np pół godziny i moto się rozgrzeje,wrócę do domu na herbatę i później próbuje ją odpalić to znowu mam ten problem.
  4. Panowie przeglądam właśnie na allegro akumulatory żelowe 12V 7ah do mojego moto i znalazłem kilka,może pomożecie w wyborze odpowiedniego. Znalazłem ten aku Motobatt ale niesety jest za drogi jak dla mnie. Co myślicie o tych akumulatorach? http://moto.allegro.pl/akumulator-zelowy-12v-7ah-tester-duze-skutery-i1490189624.html http://moto.allegro.pl/akumulator-varta-yt7b-bs-12v-7ah-warszawa-i1539304647.html http://moto.allegro.pl/akumulator-varta-agm-ytz7s-bs-12v-7ah-szczecin-i1532775825.html
  5. Ok poszukam takiego aku może cena będzie w moich zasobach. Co do podłączenia do auta to jutro sobotka więc kumpel podjedzie z lejcami pod moje moto i zobaczymy czy mała się ruszy. Dzięki jak na razie.
  6. Ok Monter słuszna uwaga bo już raz zajechałem świece poprzez nie rozgrzanie silnika i kasa w błoto.. Jeżeli się okaże, że wszystko będzie ok i to wina aku, to jaki kupić następny,obecnie mam 12V 7Ah elektrolit. Czy dobre są te żelowe? i kupić o większym amperażu? np jakim?
  7. Ok Panowie dzięki za sugestie,być może to ten akumulator;/ Jak znajdę czas to pożyczę jakieś aku od auta i sprawdzę. I zdam rezultat :rolleyes:
  8. Witam Panowie Od wczoraj mam problem z odpaleniem mojej CBR. Mianowicie chciałem ją odpalić normalnie,niestety starter zakręcił dwa razy i padł tak jakby akumulator się rozładował. Po chwili powtórzyłem próbę niestety kręcił tak wolno jakby nie miał w ogóle sił. Pierwsze co sprawdziłem akumulator i ten jest na pewno dobry ponieważ ładowałem go ponownie i po kolejnej próbie odpalenia mierzyłem miernikiem napięcia i wskazywał swoją prawidłową wartość 12v(także światła i klakson chodziły) Następną rzecz jaką sprawdziłem to przekaźnik napięcia,nie jestem specem w mechanice motocykli ale przekaźnik znacznie było słychać podczas włączenia startera tzn. tykał zamykając obwód tj. powinien. Następnie zabrałem się za wymontowanie rozrusznika. Po jego wyciągnięciu sprawdziłem go na szybko podłączając do dobrego akumulatora tzn poprzez plus i masę motoru,kręcił się ale moim zdaniem słabo i nie miał by chyba siły zakręcić tłokami... Rozebrałem go, w środku było trochę pyłu pewnie ze szczotek. Nie wyglądały one na mocno starte i ich dł. to 11mm, nasuwa się pytanie jaka powinna być prawidłowa dł??? Jeśli chodzi o komutator to wygląda ok zwoje są nie poprzepalane itd. Co jeszcze sprawdzić jeśli chodzi o rozrusznik? Myślę, że jeśli rozrusznik okaże się ok to będę musiał rozebrać sprzęgiełko rozrusznika. Proszę was o fachową poradę co powinienem robić jako następne w celu uruchomienia w końcu normalnie motorku :icon_rolleyes:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...