Skocz do zawartości

mareqbil

Forumowicze
  • Postów

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Honda Magna VF 750C
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    mazowieckie

Metody kontaktu

  • Telefon
    516251410

Osiągnięcia mareqbil

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Witam Panowie, mam mały problem z magną z 94 roku... Zabawa zaczęła się z kombinowaniem tłumików-oryginał , niestety cicho i bez wyrazu, po wyciągnieciu końcówek tłumików- jest tak jak być powinno. Pazur V4-ki słychać z oddali. Początkowo problemów nie było... (może nie zwróciłem uwagi...) obecnie przy chamowaniu silnikiem strzela w wydech (seryjne strzały- nie pojedyńcze). czeka mnie pewnie regulacja gażników- chcę zrobić to sam , w przeddzień tego wolę jednak wyzbyć się wątpliwości i zasięgnąć porad osób, które mają to za sobą. Spotkałem się z różnymi opiniami na temat pustych wydechów ( następstwem jest zbyt uboga mieszanka <z tego co mi wiadomo>- podnosić iglice?) czy próbować regulować bez tego zabiegu i zobaczyć co się uzyska? Co mogą spowodować strzały nadłuższą metę ? Wypalanie zaworów? Niestey internet obecnie jest tak zaśmiecony sprzecznymi informacjami więc proszę kogoś o weryfikacje (kogoś z wiedzą a nie przekazującego opinie innych) Pytanie 2 - czy ktoś byłby na tyle uczynny by podpowiedzieć co nie co na ten temat? (synchro i regulacja gaźników ) sugustie wskazówki itp (konkretne miejsca podpięcie wężyków, potrzebne narzędzia itp) Pyt 3 . Mam wakuometr na 2 gary - czy będzie to problemem? (ustawiać konkretnie do jednego gażnika -jako punkt odniesienia do kolejnych?) Nie mam obecnie dostępu do hondy - więc jeśli ktoś ma zdjęcia , zaznaczenia, cokolwiek to chętnie przytulę. Forum czytam na bieżąco- jeśli takowa istrukcja była ( choć nie przypominam sobie) to przepraszam za powielenie tematu- jeśli nie -nie tylko mi się to przyda. Pozdrawiam i dziękuję z góry
  2. W sumie... racja, nie pomyślałem o tym, że 4 gaźniki zrobią swoje... kwestia regulacji- jasna sprawa. Więcej O2, więcej zassie PB... jeśli zmniejszę dawkę ,będzie się przycierać.wzrost spalania o 30%... chyba jednak niee. Skoro jednak nikt nie próbował tego przede mną, sam nie będę ryzykował. Liczyłem na znalezienie ktosia który właśnie to uczynił i podzieli się spostrzeżeniami.A adamowi dziękuję za odpowiedź. Z innej beczki... ile wam VF po 94r lecą? 204km/h z tylnym kapciem 180/80/15 to wynik mojej. Vmax mierzona na nawigacji...Piszę bo sam przed zakupem szukałem tego typu informacji i poza serwisowymi 197mioma innych nie znalazłem. Motocykl... hm nieco kapryśny bywa po zimie- nie wszystkie gary odpalają w tym samym czasie. Po paru minutach, gdy gaźniki zostaną przepłukane w silniku biją wszystkie 4 serca. Hmmm rok temu miałem podobną sytuację. Po zimie nie chciała odpalić, paliwo leciało, wszystko wydawało się być ok.Po odpaleniu chodził na ssaniu ale przy próbie dodania gazu gasł. Na ssaniu chodzi cały czas? czy może gaśnie po chwili? Spróbuj może pobawić się manetką gdy chodzi silnik ( kilkakrotnie, gdy zgaśnie odpal raz jeszcze itd)Może siedzi gdzieś jakiś babol w środku, może woda... jeśli hondźka to przełknie powinno być ok.
  3. Witam, już od dawien dawna śledzę to forum, a sam od 2,5 roku jestem posiadaczem magny z 94r. Od samego początku chodzi za mną montaż obustronny filtrów stożkowych, no i moje pytanie: co o tym sądzicie?, jakieś sugestie dotyczące tego zabiegu (wielkości , średnice, producenci). Jak wyglądać będzie jazda (oby najrzadsza...) w deszczu? Czy ma ktoś z Was doświadczenie z tego typu filtrem umieszczonym na zewnątrz motocykla?Czy ktoś to przerabiał? Chętnie posłucham...Zdjęcia poglądowe zamieszczam poniżej.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...