Skocz do zawartości

marzio93

Forumowicze
  • Postów

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Ktm LC4 400 EGS-E 98r
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Wisła

Osiągnięcia marzio93

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Witam . Mam taki problem otóż nie dogrzewa się mi silnik, od momentu odpalenia chłodnice od razu robią się grzeją . Wyjąłem termostat z motocykla i sprawdziłem we wrzątku - jest sprawny ,ładnie się otwiera i zamyka. Więc w czym rzecz?
  2. Dzięki Adam M podłączyłem tak jak mówiłeś i działa. :icon_biggrin: Ładowanie na poziomie 14,5 - 13,5 Volta. Wszystkim dziękuje za pomoc.
  3. podłączyłem tak jak mówiłeś. Zielony i Czerwony razem do czerwonego w motorze, czarny z czarnym. Gdzie może być błąd? Spróbuje może odłączyć zielony od czerwonego Edit: Odłączyłem zielony od czerwonego , i ładowanie jest! tylko że napięcie za duże bo na wolnych 18v a na większych obrotach wyłącza się zapłon( chyba motor ma jakieś zabezpieczenie przed za wys. napięciem)
  4. Kupiłem ten regulator , ale musiałem przerobić wtyczki aby pasowały, teraz problem jest bo gdy regulator jest podłączony do prądnicy - nie ma iskry , motor nie odpala. Gdy go odłączę , iskra wraca motor odpala. Więc czy kolejność żółtych kabli ma jakieś znaczenie? Bo nie zwracałem na to uwagi przy przerabianiu wtyczek.
  5. Dzięki za linka, chyba się zdecyduję , tylko nie wiadomo jak z trwałością takiego chińskiego regulatora. ?
  6. Dzięki, mógłbyś mi podać jakąś stronę lub sklep z takimi częściami? na allegro same oryginały lub używki.
  7. Dobrze, przepraszam jeśli kogoś uraziłem. A z tym zakresem to mój multimetr ma autozakres (Mastech my-68) Z obrotami będzie ciężko bo nie mam obrotomierza Dzisiaj zrobiłem tak jak trzeba, oto wyniki (aha , nie mam obrotomierza więc wynik dla 5 tyś przyjąłem jako obroty troszkę wyższe niż średnie) 1-2 20,6V dla wolnych obr, 60,6 dla średnich na najwyższych 128 2-3 20,3V wolne obr, 59V śr , maksymalne obr 125V 1-3 21,4 wolne , 62 śr , maksymalne obroty 124V Jeszcze jedno , kranik rzeczywiście nieszczelny , puszcza kropelkę raz na 10 sek.
  8. 25 na wolnych , do 30 na wyższych , na każdej parze (miedzy wszystkimi fazami) Nie wiem , co mam podawać co do setnej wolta ? Nie wiem co jeszcze dodać.
  9. Zrobiłem tak jak w poradniku, napięcie miedzyfazowe 25-30V . Czyli altek do wymiany?
  10. opór badałem przy odłączonym regulatorze, a napięcie masz racje z podłączonym ale dlatego że aku jest kompletnie rozładowane i gdybym odłączył to motor zgaśnie.
  11. Witam. Zmierzyłem napięcia miedzyfazowe i opory uzwojeń . Opór jest na każdej fazie nieskończenie wielki za to napięcie międzyfazowe waha się od 8V na wolnych i 6 na wyższych.Niestety mierzone na światłach (nie mam wyłącznika) Dziwny przypadek.Kranik jest chyba normalny, paliwo samo cieknie gdy sie zdejmie wężyk i odkręci.
  12. Zawsze zakręcam kranik , jest on szczelny, a olej faktycznie czuć benzyną.... mam złe przeczucia :mellow:
  13. Dzięki, aha mam jeszcze jeden chyba poważny problem a mianowicie przybywa mi oleju. Motocykla używam na krótkich odcinkach , może być to przyczyną ? (tak się dzieje czasem w samochodach)
  14. To mój pierwszy post , więc serdecznie witam. Mam problem w mojej ktm model tak jak w temacie. Polega on na tym że nie ma ładowania. Zmierzyłem miernikiem i to co mnie zdziwiło że najwyższe napięcie (mierzone na akumulatorze) jest na wolnych obrotach i wynosi 10V a przy wyższych spada nawet do 6V,światła na wolnych obrotach migocą. Co może być tego przyczyną? W moim modelu podejrzewam że jest prostownik i regulator w jednym urządzeniu z którego wychodzi 5 kabli (2 do aku, 3 od alternatora) Gdzie takie coś kupić(ciężko dostać) lub czym można to zastąpić? Z góry dziękuję.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...