Witam Ok. tygodnia temu zamówiłem i kilka dni później poskładałem sprzęgło, ponieważ stare się ślizgało, ale jak się później okazało nie była, aż tak zjechane. Po poskręcaniu wszystkiego miałem nadzieję, że będzie miał tego "buta" jak wcześniej, ale bardzo się zdziwiłem kiedy po pierwszej jeździe sprzęgło ślizgało się gorzej niż przedtem. Wcześniej uślizgiwało się lekko natomiast teraz to jest makabra, delikatnie odkręce gaz, może na niecałą 1/4 i obroty prawie maksymalne na każdym biegu... Na silniku znajduje się śruba która jest połączona z linką sprzęgła w silniku, przynajmniej tak mi się wydaje, że służy do regulacji sprzęgła :icon_biggrin: jeśli sprzęgło ślizga się to w którą stronę należy kręcić tą śrubę i czy to coś w ogóle pomoże... I jak należy ustawić regulację przy klamce tzn. tak jak jest teraz, wkręcona do końca (rusza zaraz po zwolnieniu klamki) czy wykręcona (zaczyna ruszać na samym końcu)... Motocykl o jakim mowa to Aprilia ETX 125 z silnikiem Rotax122 (można powiedzieź, że prawie bliźnaczka RX :D )