Skocz do zawartości

ScreamerETX

Forumowicze
  • Postów

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Aprilia ETX125
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Zamość

Osiągnięcia ScreamerETX

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. własnie zapomniałem dopisać, że dzisiaj też go przedmuchałem i powietrze przepływa bez problemu a nie ma poprawy
  2. Witam. Mam mały problem z kranikiem w GPZ.. Już kiedy go kupiłem był nie do końca ok. ale wcześniejszy właściciel poinformował mnie o tym i mówił żebym dmuchnął w zbrionik przed jazdą, a że wolałem korzystać z ładnej pogody i jeździć nie czepiałem się go i nie rozkręcałem, ale od jakiegoś tygodnia ta metoda już nie działa... i tak.. po rozgrzaniu silnika przejeżdżam jakieś 3km i zaczyna go dławić i dusić, więc dmucham w zbironik i jadę dalej po ok. 5km znowu to samo i później jest identycznie.. na biegu jałowym obroty spadają do 1tys/min ale nie gaśnie, na wyższych obrotach, powyżej 6tys. obr/min wszystko wydaje się działać normalnie.. czyściłem krani, przedmuchiwałem przewody i nic nie pomaga. zastanawia mnie jedna rzecz.. kiedy wczoraj zdjąłem zbiornik, zassałem powietrze z rurki od podciśnienia paliwo leciało za pierwszym razem jakąś 1min. za drugim razem do samego końca. Membrana wydawała się ok. jedynie uszczelka była w okolicach śrubek lekko naderwana, ale to chyba nie tego wina.. w czym może być problem ?
  3. Problem zażegnany, pomogła regulacja przy silniku, jednak dalej coś nie daje mi spokoju, bo nie ma takiego kopa jak kiedyś.. Dzięki za pomoc :)
  4. Sprzęło było rozkręcane i składane w renomowanym serwisie Kawasaki, więc wydaje mi się, że jeśli coś byłoby nie tak ze sprężynami i podkładami to raczej by powiedzieli, no ale pewności nie mam. Powiedzcie mi jeszcze dlaczego przes te sprężyny sprzęło może się ślizgać ? A olej wlewałem świeży, castrola 10w40 tyle, że zime przestał w garażu ale konsystencja była ok
  5. Witam Ok. tygodnia temu zamówiłem i kilka dni później poskładałem sprzęgło, ponieważ stare się ślizgało, ale jak się później okazało nie była, aż tak zjechane. Po poskręcaniu wszystkiego miałem nadzieję, że będzie miał tego "buta" jak wcześniej, ale bardzo się zdziwiłem kiedy po pierwszej jeździe sprzęgło ślizgało się gorzej niż przedtem. Wcześniej uślizgiwało się lekko natomiast teraz to jest makabra, delikatnie odkręce gaz, może na niecałą 1/4 i obroty prawie maksymalne na każdym biegu... Na silniku znajduje się śruba która jest połączona z linką sprzęgła w silniku, przynajmniej tak mi się wydaje, że służy do regulacji sprzęgła :icon_biggrin: jeśli sprzęgło ślizga się to w którą stronę należy kręcić tą śrubę i czy to coś w ogóle pomoże... I jak należy ustawić regulację przy klamce tzn. tak jak jest teraz, wkręcona do końca (rusza zaraz po zwolnieniu klamki) czy wykręcona (zaczyna ruszać na samym końcu)... Motocykl o jakim mowa to Aprilia ETX 125 z silnikiem Rotax122 (można powiedzieź, że prawie bliźnaczka RX :D )
  6. GG. 24646041 e-mail: [email protected] Gdybyście wiedzieli czy ktoś sprzedaje, dajcie znać :icon_biggrin: Pozdrawiam :icon_twisted:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...