Skocz do zawartości

r6krk

Forumowicze
  • Postów

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    '02 Yamaha YZF R6
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Kraków

Osiągnięcia r6krk

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. No właśnie sprawdzałem i teoretycznie tak samo chodziły, chyba będę zmuszony drzeć tą głowicę no chyba, że zdemontuje najpierw kolektor ssacy i może tak coś ujrze. niewesoło w każdym razie A może ktoś miał podobnie i mnie nakieruje, ale chyba jedyny powód tego stukania to spręzyna pęknięta bo na chłopski rozum to nic innego nie pasuje mi. A stukanie dochodzi własnie jakby z 3 komory z ssacego zaworu właśnie.
  2. Spoko już skorygowałem i silnik zagadał. Niestety do 2tys obrotów wszystko gra, powyżej tych obrotów z okolic głowicy zaczyna coś stukać i wraz ze wzrostem obrotów stukanie sie nasila tak że przy 4-5 tys juz zdrowo słychac. czyżby pęknieta spręzyna zaworowa?
  3. Dzieje się tak od zakupu motocykla czy od jakiegoś czasu?
  4. No właśnie przeglądałem serwisówke i wałek wydechowy ma być ustawiony na znaku E a nie T tak jak to na tym rysunku który mi kolega podsunał, wiec spróbuje od tej strony ugryźć temat jeszcze. No ale na wałku wydechowym masz tylko jeden znak, i nie masz tam znaku T, tylko ten znak masz na wale Z tego co kojarzę to na obu kołach są znaki I-- oraz E-- na ssacym powinno być właśnie I na wydechowym E (I-- to własnie to T o którym mówie, niepotrzebnie zamieszałem) no i właśnie sugerowałem się rysunkiem i na obu ustawiłem na I...
  5. No właśnie przeglądałem serwisówke i wałek wydechowy ma być ustawiony na znaku E a nie T tak jak to na tym rysunku który mi kolega podsunał, wiec spróbuje od tej strony ugryźć temat jeszcze.
  6. A jaka według Ciebie jest norma ? Sprawdziłeś w ogóle czy zawór który się zawiesił nie spotkał tłoka ? 12.4 na 1 i 4 i 12.3 na 2 i 3. Więc pisze, że nie sprawdzałem mechaniczne bo rozbebeszyć silnik z byle powodu to nie sztuka, a chodzby i skrzywiło zawór to na trzech garach powinien jako tako zagadać chodzby albo próbować a tu nic. Świece zmienione i dalej nic.
  7. Byćmoże, ale jak ostygły to nadal nie mogły się obracać, bo ja rozbierałem silnik kilka dni po tym i dalej były zablokowane a chyba nie stygły aż tyle, po drugie obejrzałem je dokładnie, żadnych rys, odbarwień, nic. Po trzecie, przy zatarciu silnik powinien zwalniać obroty i tracić moc a tu stracił nagle jakiś % i przez kilka następnych minut nie tracił więcej i nagle coś go chwyciło, nie wspomnę o tym ze miałem oko na temperature. Zmienię świece zobaczymy.
  8. Sorki, że dopiero dzisiaj, ale miałem problem ze znależieniem klucza dynamometrycznego z tak małym momentem. Najprawdopodobniej zawiesił się zawór to było powodem spadku mocy i jego kłapania bo teraz niby wszystko jest w porządku. Tzn pojawił sie kolejny problem ponieważ za skarby nie mogę odpalić moto, benzyna dochodzi, iskra też jest, jakieś pomysły co może nie grać?
  9. Dzieki, tak wałem dałem rade ruszać po zdjęciu łancuszka, natomiast wałkami nie, dlatego zdjąłem je i założyłem ponownie i teraz chodzą. Postaram się to dzisiaj ogarnąć, zobaczymy co z tego wyniknie, dam znać co i jak.
  10. Wał nie był raczej zablokowany, tylko coś w głowicy, bo po zdjęciu wałków i ponownym założeniu, swobodnie się obracają i problem jakby ustąpił. Kupiłem we wrześniu 2009 z 18tyś teraz jest 21.
  11. Witam, mam taki problem iż jakiś miesiąc temu odpaliłem po zimie swoje r6, poczekałem grzecznie aż silnik nabierze temperatury po czym start na krótką przejażdżkę. Po jakichś 10km usłyszałem stukanie jak gdyby zaworu może kilku wiec, że do domu miałem z 5 km postanowiłem jechać. Im bliżej domu tym stukanie było wyraźniejsze a i jakby koni ubyło z połowę. Dojechałem, ściągam kask żeby przysłuchać się lepiej i gdy stawiałem go na nóżce było wyraźniejsze stuk i silnik zgasł, zablokowany w cholerę. A że na mechanice się troche znam, to rozebrałem silnik i po zruceniu łańcuszka rozrządu udało mi się go rozblokować. Co mogło być przyczyna zablokowania i czy ma ktoś schemat jak ustawić rozrząd? Zaznaczam że narazie niechce targać głowicy tylko złożyć i zobaczyć co się bedzie dziać. Yamaha r6 2002rok, 20tyś przebiegu, motul 300v, filtr K&N. Z góry dzięki za pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...