Skocz do zawartości

Znerol

Forumowicze
  • Postów

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Rogoźno

Osobiste

  • Motocykl
    Malaguti Dune
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    2472935

Osiągnięcia Znerol

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Z tego co zauważyłem to pod głowicą mam sylikon, czy możliwe jest że mechanik zamiast uszczelki zakleił to sylikonem? czy takie rozwiązanie jest też dopuszczalne? czy można ewentualnie czymś zastąpić tą uszczelkę ze względu na brak dostępnych części?
  2. Witam wszystkich. Jestem nowy na forum ale też zielony w kwestii motorów. Nie dawno dostałem motor nietypowej włoskiej marki Malaguti Dune i na początku jego użytkowania wszystko było cacy. Po jakimś czasie pojawił się problem z obrotami i gasnącym silnikiem po kilku minutach. Odstawiłem go do mechanika i po trzech miesiącach wystawił rachunek 150zł... jak się okazało naprawił tylko błąd z obrotami które wskakiwały na 7tys. przy odpaleniu. Niestety teraz okazało się że ma nową przypadłość myślę że zagotowuje się w nim płyn chłodniczy po przejechaniu 100m gaśnie a ze zbiorniczka unosi się dymek. Wczoraj go odpaliłem płyn w zbiorniczku się bomboli, nie ubywa go za to pod silnikiem jak i na nim pojawia się czarna plama(silnik to 2T Minarelli MR4 - prawdopodobnie), coś ulatuje też na łączeniu rury wydechowej. Co może być tego przyczyną? Czy może mechanik źle go złożył lub coś podłączył? Proszę o komentarze i jakąkolwiek pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...