
sdsw
Forumowicze-
Postów
14 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O sdsw
- Urodziny 03/23/1986
Osobiste
-
Motocykl
Suzuki DR-Z 400 SM
-
Płeć
Mężczyzna
Metody kontaktu
-
Gadu-Gadu
5038910
Informacje profilowe
-
Skąd
Warszawa
Osiągnięcia sdsw

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)
0
Reputacja
-
Wlewales olej do pancerza ? Mi pomoglo. Kilkanascie postow temu pisalem o tym jak mi drz olej bierze. Mechanik ja rozebral i powiedzial ze ma bardzo nietypowe uszkodzenie cylindra, wglebienie na dole takie jakby tlok sie tam zatrzymal. Byl u jakiegos speca i on powiedzial ze przez to nie powinien tak brac oleju. A same uszczelniacze (jeszcze nie sprawdzone) tak by nie braly. Najlepsze jest to ze tlko wyglada jak nowy - wszystkie pomiary sa jak dla nowego - luzy na pierscieniach tez ok. Na korbie maly luz - niewiem czy cos przy tym robic. Wiem ze moge zrobic tuleje - ale wtedy musze tez wymienic tlok (a sama tulejea) to tez ryzyko. Niewiem jak jest z regeneracja nicasilu - czy tez musze wymienic tlok na wiekszy ? Koszt takiej regeneracji tez duzy - okolo 1000) Czy jest jakies tansze wyjscie z tej sytuacji niz kupno tego i sprzedaz dobrego tloka ? (nad czym sie zastanawiam): http://cgi.ebay.com/ebaymotors/462cc-cylinder-kit-DRZ400-LTZ400-KLX400-z400-ltz-/200396413530?pt=Motors_ATV_Parts_Accessories&hash=item2ea88e9a5a Moge tez zalozyc tak jak jest (zmienic uszczelniacze, uszczelki i lozysko na wale) i liczyc ze bedzie ok...
-
aa mam 160 w SM i nic mi nie ociera
-
wejdzie i 160 nawet :)
-
Wypuscilem olej zeby sprawdzic ile go faktycznie jest (pomyslalem ze cos z pompa oleju i nie pompuje do ramy). Sprawdzam zawsze 3 + 3 min (nawet ze stoperem zeby zawsze bylo tak samo)
-
Czytalem ze pozycja PRIME sluzy do zalewania gaznikow, wiec pomyslalem ze w ten sposob paliwo dostalo sie do silnika. Mam nadzieje ze poprzedni wlasciciel po prostu zalal za duzo oleju, jutro jade do mechanika zeby posluchal pracy silnika i ocenil czy trzeba rozkrecac. Czy przy wyjmowaniu silnika sa jakies elementy na ktore trzeba zwrocic szczegolna uwage tak zeby nie zepsuc ??
-
Paliwo samo nie przelecialo, zle ustawilem kranik podczas postoju - to tak jakbym normalny kranik ustawil w pozycji ON na postoju. Te 3l ktore wylalem byly raczej geste, nie czulem jakos mocno benzyny, ale nie wierze ze poprzedni wlasciciel tak po prostu wlal za duzo oleju. To musiala byc benzyna przez moj blad. Dzwonilem do mechanika powiedzial ze moze byc przetarty tłok, glowica, trzeba zobaczyc panewki. Powiedzial ze sama robocizne (wyjecia silnika z ramy, odkrecenie cylidnra, wyjecie tloka) chce 500 zl. Czy tak trudna wyjac silnik i wyjac tlok ? Moze sam bym to zrobil i zawiozl mu silnik oddzielnie a on by tylko ocenil czy wystarcz uszczelniacze i pierscienie ??
-
Wlewałem 1.8 bo zawsze zmienialem filtr, a wyplynelo tak duzo bo moze tam byla benzyna przez ten kranik i pozycje PRIME - Co moglem zniszczyc przez jazde z benzyna w oleju ?
-
Napiszcie co to moze byc. Opisze cala sytuacje z moja DR-Z SM 2005 Kupilem wersje Kanadyjska z kranikiem podcisnieniowym i zostawilem ten kranik w pozycji Prime na jakas godzine(czyli paliwo lecialo swobodnie). Gdy odpalilem, po 2km zgasl, nie chcial odpalic (2km pchania z powrotem). W domu po kilkunastu probach odpalil i wszystko wydawalo sie byc ok. Pojezdzilem tak pare bakow. Pozniej zmienilem olej (wyplynelo z 2,5 do 3l). Bral olej, po kilku bakach znow wymienilem olej (wyczyscilem sitko przy ramie ktorego wczesniej nie wyjmowalem - byly opilki). I dalej bierze ten olej ( dolalem z 300 ml na 5-6 bakow). Bialego dymu nie widac. Co powinienem teraz zrobic ?
-
Jak jest u was z filtrem powietrza ? Czy po kazdej lepszej jezdzie macie go do czyszczenie ? U mnie po kazdej grubszej jezdzie powstaje na tym mniejszym okregu po zewnetrzenj taki maly czarny okrag - chyba oleju... czy to znak ze poszyly uszczelniacze ?
-
Zlamalem klamke od hamulca i zgubula sie ta mala sprezynka od odbijania klamki - macie jakis pomysl skad ja zdobyc ? Do nowych klamek nie daja, od dlugopisu za gruba, u Olka nie mieli, u mechanika tez nie...
-
Czy dostane do Suzi podwyzszona kierownice w okolicach 100zl ? Jesli tak to prosze o namiary
-
Tak, cyka na rozgrzanym - luzy zaworowe sprawdzalem i sa blizej gornych granic. Łancuch sprawdzalem ale bez zdejmowania auto napinacza - niewiem czy takie sprawdzenie wystarczy. Dodatkowo mam wrazenie ze motocykl stracil troche mocy - czy przeczyszczenie gaznika ma sens ?
-
Mam dwa pytania: 1. Uczylem sie zmieniac biegi bez sprzegla i raz czy dwa zgrzytnelo, teraz znacznie czesciej wpada mi neutralny i mam wrazenie ze biegi nie wchodza juz tak dobrze. Czy da sie to jakos naprawic samodzielnie ? 2. Slysze (najlepiej na luzie) jakies dziwne cykanie (troche metaliczne) po prawej stronie - sprawdzilem luzy i lancuszek i jest ok - co to moze byc ? Slysze to raczej po jezdzie, a nie zaraz pod odpaleniu.
-
Zresetowal wam sie kiedys licznik przebiegu calkowitego ? Pytam bo kupilem DRZ SM 2005 z przebiegiem o polowe mniejszym niz podal wlasciciel (mowil ze mu sie zresetowal). Jaka jest przyczyna ? Da sie wrocic do oryginalnego przebiegu ?