Witam! zastanawiam sie nad motocyklem z tematu ale nie mialem nigdy okazji siedziec na takim. Katalogowa wysokośc siedzenia to 840-860mm więc chyba nie jest jakims kolosem. Czy moze lepszy byłby F650 GS który ma 780mm( siedziałem na bandicie o takiej wysokosci siodle z tym że w bandicie siodło jest szersze więc moze to 840mm nie bylo by tak straszne) A zapomniałbym podać wzrost - 167cm
Jak duzo Hornet 900 jest wyższy od 600 czy jet to jakas kolosalna róznica? Coraz bardziej ciekawi mnie ten sprzet ale nie wiem czy nei ejstem zbyt niski by jeździć na nim :dry:
Nikt już nic nie wniesie do tematu?
Szukałem ale nie moge znaleźć żądnego tematu zawierajacego taka liste. Nie szukam V2. Chce czegos pomiedzy V2 a R4. Jestem zdecydowany na VFR 800 V-TEC ale chciałbym znac jeszcze inne modele, nie koniecznie w plastiku ,ogólnie.
O dzieki za pomoc poczytam i wszytko będzie jasne. Dzięki
Nie mam zamiaru kupać nakeda chociaz mi się bardzo podobaja,chyba ze jeszcze zmienie pogląd na motocykle.
Witam! Spotkałem się z opinią że hornet 900 jest nieco spokojniejszy od 600 ( czytać bardziej liniowo oddaje moc ) czy rzeczywiście jest tak, może to sprawa wtrysków jak wiadomo moc i moment przemawia za wższościa 900 ale waga no cóż 900 jest cięższa jakieś 40kg. Co o tym myslićie?
Właśnie się tego obawiam. podobno ma wysokość 865mm a ktm 925, zawsze można obniżyć siedzenie o te np. 4 cm, ewentualnie obnizyc profil obony z 70 na 60 co teoretycznie daje 15mm mniej
Ja osobiście chciałbym tym motocyklem jeździć po asfalcie i po bezdrożach, czasami może po lesie, tor mnie nie interesuje tak samo jak i jakieś wyczyny( podjazdy pod ogromne wzniesienia czy jakieś wyskoki)