
Fiszu19
Forumowicze-
Postów
18 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O Fiszu19
- Urodziny 03/17/1991
Osobiste
-
Motocykl
KTM EXC 300
-
Płeć
Mężczyzna
Informacje profilowe
-
Skąd
Bydgoszcz
Metody kontaktu
-
Strona www
http://
Osiągnięcia Fiszu19

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)
0
Reputacja
-
No i właśnie dlatego chce kupić te sprężynki i uszczelkę i zobaczyć co wtedy się będzie działo :wink: troche drogo w tym sklepie ktm.. a co do uszczelek to może lepiej kupic cały komplet ? za 100 zł są na allegro.
-
a ja muszę założyć uszczelkę bo w ogóle jej tam już nie ma tak teraz patrzyłem.. :icon_razz: a co do sprężynek to wiesz, gdzie je mogę dostać bo na allegro nic nie mogę dopasować.. albo źle patrze.. :banghead:
-
a widzisz czyli jednak brak.. czyli masz prawie taką samą sytuacje jak ja ;) i bardziej słychać motor właśnie tam niż z tyłu.. a może być to przyczyną, że czasami mocy nie ma motor.. ?
-
u mnie już pełną parą :icon_razz: są dwie.. więcej nie widzę, że powinny być.. tam jest jaka uszczelka między tym wszystkim ? wychodzi na to, że będzie trzeba sprężynki wymienić..
-
No i przyszła zima :crossy: jak w zimie dbacie o motorki ? a wracając wstecz do tematu to chciałem powiedzieć, że mam śrubkę od mieszanki paliwa całkiem zakręconą.. odkręcić ją jak będę chciał jeździć w takiej pogodzie ? I jeszcze mam problem bo z cylindra zszedł mi troche wydech i cieknie mi tam.. i właśnie tam motor najbardziej słychać a nie z tyłu.. co może być nie tak? Uszczelki powymieniać ? postaram się jak najszybciej zrobić zdjęcie i pokazać. Pozdrawiam :notworthy:
-
To możliwe bo jeszcze tak na maksa jej nie daje bo dopiero się obczajam z tym motorkiem :) chłopaki wielki dzięki za pomoc !! :buttrock: :icon_biggrin:
-
Ok a więc zabieram się do czyszczenia :) Zobaczymy co z tego wyjdzie :) będę robił to z kumplem który kończył mechanikę więc raczej nie powinno być większych problemów. :cool: No i moto chodzi :) winą nie był gaźnik tylko wężyk który idzie z kranika do gaźnika :) nie był wężyk bezpośrednio tylko były dwa krótsze i między nimi taki filterek czy coś i się ciągle zapychał i nie dawał paliwa :) teraz zrobiliśmy jeden wężyk bez tego i jest ok :) tylko kumpel mówił, że robię źle mieszankę bo z tłumika leci mi olej i dymi nawet jak jest rozgrzany.. robię mieszankę 1:40. Dobra jest czy lepiej robić 1:45/50 ?
-
Jeszcze nie dałem go czyszczenia i regulacji bo mechanik sobie w kulki leci, że tak delikatnie powiem :) dzisiaj go odpaliłem bo chciałem spróbować pojeździć :) kopie odpala na ssaniu i za chwile sruu :) jakby sobie sam gazu dodawał :banghead: a może sam spróbuje go wyregulować bo przecież wielkiej filozofii w tym nie widzę :) rozgrzać motor i kręcić śrubkami :) może wystarczy tylko wyregulować bez czyszczenia ?
-
Jak moto pale na ssaniu to możliwe żeby sam dodawał sobie obrotów ? Wiadomo na ssaniu chodzi na wyższych obrotach :) ale zaraz po chwili sam dodaje sobie tak jakby gazu i chodzi co raz szybciej.. :icon_eek: tak jest czy coś nie tak ?
-
Tak tak motorek idzie do mechanika a ja sam dla siebie chce wiedzieć żeby nie być całkiem zielony w tym także spokojnie ;) zaczynam przygodę z 2T i wprowadzam się w to :) dzięki za pomoc. a co do gaźnika to po typie gaźnika idzie jakoś sprawdzić jak go ustawić ? Gdzie to idzie sprawdzić ?
-
Czyli tymi śrubkami jak na zdjęciu są zaznaczone wyregulować ? a gdzie jest ta iglica ? :) gaźnik A i jeszcze chciałem dopytać czy jak już wyczyszczę wszystko i złoże to trzeba odpowietrzać czy coś w tym stylu ?
-
Byłem już tam i jest od 2000 roku dlatego nie ściągałem :) ale spoko mam już także dzięki za pomoc :) teraz tylko muszę wiedzieć jak ustawić gaźnik :) wie ktoś, gdzie się to sprawdza ? jakaś stronka czy coś ?
-
No właśnie.. Ta serwisówka.. Szukałem ale jakoś nie mogę znaleźć.. może wy macie albo wiecie gdzie znaleźć :) ? Byłem w dziale na forum ale konkretów nie znalazłem do tego modelu. Świeca ma kolor bardziej kawowy więc raczej wszystko ok :)
-
A to przepraszam :) nie wiedziałem o co chodzi :) czyli wychodzi na to, że czyszczenie i regulacja gaźnika będzie na pierwszym miejscu :) a jeszcze czytałem, że trzeba ustawić gaźnik :) ustawia się dyszę główną, iglice itp.. ale to trzeba znać typ gaźnika prawda ? :cool:
-
a co to znaczy "zbyt uboga mieszanka" ? Poprzednik motoru mówił, że robił mieszankę 1 do 40 i ja też taką robię.. więc ona jest nie taka jak powinna ?