Skocz do zawartości

krzychucx

Forumowicze
  • Postów

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O krzychucx

  • Urodziny 01/01/1976

Osobiste

  • Motocykl
    gpz 1000
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    625416

Informacje profilowe

  • Skąd
    Płock

Osiągnięcia krzychucx

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. ? 1) Nie bardzo rozumiem gdzie i w którym momencie biję pianę..... Miałem nadzieję, że ktoś mi wytłumaczy coś, czego nie znalazłem w necie. Mianowicie różnice w statycznym wyprzedzeniu i parę innych duperałków. 2) "bo z Twoich postów wynika, że w razie ewentualnej awarii będziesz miał okazję zwalić winę na mechaników z forum." - Skąd tak daleko wysunięte wnioski? 3) ręce mi opały, jeden mi tłumaczy, że za bardzo wnikam i nie muszę wiedzieć dlaczego coś chodzi, drugi ( i to Administrator) mi tłumaczy że biję pianę i szukam osób do ewentualnego scedowania winy własnych niepowodzeń a w ogóle to mam sobie zamówić nowe.... Panowie .....czy Wy nie zatraciliście przypadkiem sensu uczestnictwa forum? Forum to generalnie wymiana doświadczeń i w miarę rzeczowa pomoc. Za odpowiedzi w stylu załóż powinno chodzić na forum Omegi wyleciałbym po 2 postach. Śliczne dzięki za dyskusję, która wiele nie wniosła i za ochrzan od Admina, że jestem zbyt upierdliwy.... Z Waszego forum chyba więcej nie skorzystam....ręce opadają Pozdrawiam serdecznie i może do zobaczenia gdzieś na zlocie bo na trzeźwo widać się nie dogadamy.
  2. Szanowny kolego! Wał może peknąć w każdej ( katowanej konstrukcji) mówilismy o wadzie konstrukcyjnej, na której problem chciałeś zwrócić moją uwagę jednakże chyba do końca nie dysponujesz na ten temat wiedzą. Forum oraz wypowiedzi na nim, wg mojej oceny mają pomóc tym, którzy jakiejś wiedzy - potrzebnej do rozwiązania jakiegoś problemu nie posiadają. Przykrym jest fakt, że nie mając wiedzy często doradzamy innym a potem ...wyłaczamy komputer ... Z Twoich rad wynika, że nie ma problemu aby założyć jakikolwiek moduł, którego schemat elektryczny pasuje do 1000 rx z czym absolutnie nie mogę się zgodzić gdyż wg mojej oceny może doprowadzić to do zniszczeń w silniku tudzież głowicy. Gdybyś poczytał uważnie moje prośby wiedziałbyś, że wiem konkretnie czego chcę. Potrzebuję informacji nt różnic w bazowym kącie wyprzedzenia zapłonu oraz różnicach w rezystancji impulsatorów i ewentualnych konsekwencjach tychże różnic. Panowie wielka prośba. Nigdy nie doradzajcie jak nie jesteście pewni. Pozdrawiam serdecznie
  3. Oczywiście, że ja również mam na myśli schematy elektyczne.... nie bardzo rozumiem czemu namawiasz mnie do zamontowania modułu, który nie pasuje do danego motocykla( Twój przykład z gixerem) Nie kolego. Gdyby było to nieistotne to firma Kawasaki kładła by wszędzie ten sam moduł, choćby po to aby zminimalizowac koszty produkcji a tak nie robi. a tak z ciekawości...dlaczego miałbym się martwić o 3 panewkę? Silnik 1000 rx jest następcą konstrukcyjnym 900, która było bardzo ceniona z wzgl na duże przebiegi i solidność. Jeśli nawiązujesz do problemów Kawasaki z trwałością układu korbowego spowodowanego nieudolnym rozwiązaniem smarowania 3 panewki korbowodowej to dotyczy to młodszych motocykli serii zzr 600 /1100 ...Swoją drogą naprawiałem takiego zygzaka 1100 po 3 panewce i muszę powiedzieć, że z tego co mu się przyjrzałem, można śmiało na tym latac pod warunkiem, że dba się o 'prawie" maksymalny poziom oleju ( zachowanie przebiegów między wymianami + filtr) - ... pod max i nie jeździć na kole. Moduł od 900 dotarł. Sam jestem ciekaw jego pracy a najbardziej odpalania na zimnym silniku.
  4. nie nie mam. Statyczne jest takie samo a bazowe nie...więc nie jest. Chodzi o ten szczegół i szukam kogos kto mi ten szczegół by wytłumaczył. Ponadto w ogóle nie mogę zgodzić się z twierdzeniem, że wystarczy aby moduł pasował do wtyczki i podobnie wyglądał. Pomijam fakt, że chyba nie do końca koledzy posiadacie wiedzę na ten temat. Prosiłbym, o pomoc kogoś kto się na tym zna.
  5. po 3- 4 minutach pracy nie wkręca na obroty powyżej 4 tys....wkręca się do tych obrotów niemrawo. POsrawdzałem iskre i wychodzi na to, że nie dostaje impulsu cewka po prawej stronie motocykla(chodzą parami po 2 cylindry). POdmieniłem przewody i cewki...nadal lipa.... Co do zakresu oporu to też tak myślę, jednakżę troche niepokoi mnie możliwość niewłaściwego zapłonu mieszanki. W zwykłym silniku samochodowym za wczesny lub za późny zapłon może być źródłem kłopotów z głowicą a co dopiero w silniku motocyklowym gdzie prędkości obrotowe i obciążenia są wielokrotnie większe. Boję się że źle dobrany moduł doprowadzi do spalania stukowego a co za tym idzie narobi mi bałaganu w głowicy. Swoją drogą gdyby moduł pasował pinami i to by wskazywało na to, że pasuje to po co byłoby tak wiele odpowiednieków tej samej rzeczy pod różnymi oznaczeniami? np. 90% z poniżeszej listy wygląda tak samo i ma tyle samo pinów ( pomijam 10 pin- nie uzywany) Successfully tested/repaired Kawasaki units (models); ER5 (21119-1494, J4T04378) AR50 AR80 KX80 (F8T07174, F8T07171) EL125 Eliminator (21119-1477, 070000-2730, DENSO) EL125 Eliminator (21119-1562, DENSO, KHI U 001, 071000-1461) KDX125 (21119-1335, 070000-2240) KX125 (21119-1107, 21119-0050, 21119-1524, 071000-1430, 071000-2920, B8T30078) KMX125/200 KLT160A (21119-1114, 070000-1130) KLT185A (21119-1169) KLT188A (21119-1169, 070000-1430) KLT200 (Ignition unit, Hitachi, Ltd. Tokyo Japan, TID11-01A, TID11-01) KLF220 (21119-1226, 070000-1750) EL250 Eliminator (21119-6110) Estella 250 (21119-1353) EX250 GPX250 GPZ250 (21119-1229) KDX250 (21119-1321, 070000-2230) KMX250 (21119-1240, 070000-1780) KH250 KL250 (21119-1180, 070000-1440) KLF250 A (21119-1446, 070000-2590) KLR250 (21119-1180) KLX250 (21119-1150, 21119-1376, 071000-0520, 21119-1399) KR-1 250 (2119-1234, 071000-0012) KR-1S 250 (21119-1287, 071000-0160, 2YK-00, 071000-0030) KZ250 KX250 (21119-1074, CU1554) KXR250 (TID-03L) TDR250 (DENSO, 071000-0030, 2YK-00) Z250 LTD (J4T971) Z250ER (TID11-01) ZL250 (21119-1229) ZXR250 (21119-1290, 21119-1263, 21119-1322) ZZR250 (21119-1233) KLF300 (TI-15C, 21119-1369, TID11-01A, 21119-1447) KLX300 (21119-1479, 071000-1090) GPZ305 (21119-1061, 070000-0970) Z305 LTD/CSR (21119-1227, 07000-1740) EN400 GPX400R GPZ400 (21119-1132) GPZ400R KH400 KLF400 (21119-1448, CI872, CI631) Z400 ZL400 Eliminator ZR400R Unitrak ZR400 Zephyr ZXR400 (21119-1394, 21119-1332, 21119-1270, 21119-1271, 21119-1299) ZZR400 (21119-1389, J4T03073) KZ440 Z440 LTD EN450 KXF450 (Denso, 21119-0069, 071000-3340) EN454 454 LTD (21119-1219, 21119-1163, 21119-1017) ER5 (21119-1494, J4T) EN500 (21119-1219, 21119-1408, J4T04371) EX500 GPZ500 (21119-1227) GPZ500S (21119-1219) KH500 KLE500 (21119-1320, 131800-5570) Z500 (21119-1020 04378) GPZ550 (21119-1039, 21119-1020) GT550 (21119-1113) KZ550 Z550A2 Z550 LTD ZR550F Unit Wszystkie poniższe mają oznaczenie modułu 21119- i za myślnikiem dopiero są jego parametry
  6. teoretycznie moduł pasowałby nawet od gpzety 500 - w końcu jej silnik to ogołocony z dwóch cylindrów 1000 czek.... Piny wtyczka ta sama jednak nie wydaje mi się aby moduł pasował.... Co do cen części zamiennych na rynku do starych motocykli, to panuje po prostu złodziejstwo...Bo jak nazwać ofertę kupna od handlarza za 1000 zł całego mnotocykla a potem oferować moduł za prawie 300 zł. Czy jest ktoś na forum kto jest mi w stanie wytłumaczyć skutki różnic w rezystancjach nadajników indukcyjnych: 400-490 [Ohm] a 390-590 [Ohm]
  7. Róznica w pinach i wtyczce nie jest istotna..... Najważniejsze są własnie dane z bazowego wyprzedzenia zapłonu () wg mnie) ...takie same ( wtyczka piny ) moduły wystepują w połowie motocykli Kawasaki z rocznika 90 np LTD gpz 500 ... gpz 600 itp.Co do różnicy to własnie się boję gdyż źle dobrany kąt wyprzedzenia zapłonu może rozwalaić silnik. Wg mojej oceny nie powinno być problemu z przeszczepem od 900..w końcu silnik 900 to protoplasta 1000 różniący się średnicą tłoka i paroma zmianami w głowicy jednak taką mam naturę że pytam mądrzejszych i nie wychodzić z założenia że mądry Polak po szkodzie. Byłbym wdzięczny za dodatkowe opinie. PS moduł do 1000 rź 270 zł ...do 900 50zł...
  8. Witam. Proszę o pomoc osoby znające temat....Od czego oprócz 1000 rx moduł mi podejdzie? Z tego co sprawdzałem w motodacie najbardziej zblizone parametry posiada moduł od gpz 900 (pomijam fakt, że to te same silniki praktycznie różniące się tylko skokiem tłoka)martwi mnie tylko różnica w bazowym wyprzedzeniu zapłonu (jak będzie pailł na zimno?) oraz rezystancje nadajnika indukcyjnego: Rezystancja pierwotna cewki zapłonowej: 1,8-2,8 [Ohm] Rezystancja wtórna cewki zapłonowej: 10000-16000 [Ohm] Rezystancja nadajnika indukcyjnego: 400-490 [Ohm] Bazowe wyprzedzenie zapłonu: 10/1000 [KW/min-1] Statyczne wyprzedzenie zapłonu: 35/3300 [KW/mm] Gpz 900 Rezystancja pierwotna cewki zapłonowej: 1,8-2,8 [Ohm] Rezystancja wtórna cewki zapłonowej: 10000-16000 [Ohm] Rezystancja nadajnika indukcyjnego: 390-590 [Ohm] Bazowe wyprzedzenie zapłonu: 10/1000 [KW/min-1] Statyczne wyprzedzenie zapłonu: 35/3500 [KW/mm] Walcze z tym bo na allegro ma 2 gosci moduły do rx a chcą jak za zboże.... jakie jest Wasze zdanie?Podejdzie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...