Skocz do zawartości

woytasii

Forumowicze
  • Postów

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O woytasii

  • Urodziny 07/22/1989

Osobiste

  • Motocykl
    KTM 125
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    3018775

Informacje profilowe

  • Skąd
    Rzeszów

Osiągnięcia woytasii

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Witam. Kupiłem motocykl sprowadzony z Niemiec. Mam zamiar jednak sprzedać go w niedługim czasie, dlatego rejestrowanie go nie za bardzo mi się opłaca. Czy jest możliwość żeby poruszać się nim legalnie po drodze? Pytałem w warcie o ubezpieczenie i można ubezpieczyć motocykl na rok bez wpisywania numerów rejestracyjnych w polise. Poprzedni właściciel nie dał mi niemieckiej tabliczki. Jakie są kary w przypadku kontroli policji jeśli motocykl będzie ubezpieczony ale nie zarejestrowany i bez przeglądu? Z tego co wiem pojazd poruszający się po drodze musi mieć tablice rejestracyjną. Czy mogę sobie legalnie własnoręcznie dorobić tabliczke na wzór niemieckiej z oryginalnymi numerami?
  2. chodzi o to, że może być pęknięcie które jest niewidoczne dla oczu. Może go wykazać tylko próba ciśnieniowa i czy pęknięty może być tez cylinder?
  3. ale o jakie uszczelniacze Ci chodziło? Bardzo ciężko będzie dostać głowice do tego rocznika 1995r
  4. Jest tylko 6 atmosfer ze względu na to że kompresja ucieka do chodnicy. Sprawdzałem cylinder tłoka i pierścień i są w bardzo dobrym stanie. Pęknięty może być również cylinder? Jakie uszczelniacze sprawdzić?
  5. Witam. Mam problem z KTM-em. Jest słaby i ma tylko 6 atmosfer ciśnienia na cylindrze. W chłodnicy po odkręceniu korka widac że płyn bulgocze i robi sie piana, gdy dodaje gazu płyn wychlapuje się. Wymieniłem uszczelke pod głowicą, ale dalej jest to samo. Dziwną sprawą jest to, że motor pali bardzo dobrze. Zawsze za 1 razem czy zimny czy ciepły. Podobno może być tez jakaś nierówność na powierzchni cylindra i głowicy. Mechanik twierdził, że do płynu w chłodnicy olej się nie dostaje. Na korku od wlewu oleju do silnika nie było żadnego osadu. Mechanik stwierdził natomiast, że na świecy znajdował się płyn... Co radzicie zrobić w pierwszej kolejności dać głowice i cylinder do sprawdzenia czy nie mają pęknięć? Czy najpierw spróbować planować głowice, i czy cylinder tez sie planuje?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...