Skocz do zawartości

misza87

Forumowicze
  • Postów

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O misza87

  • Urodziny 07/15/1987

Osobiste

  • Motocykl
    Kawasaki ER-5
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Warszawa

Osiągnięcia misza87

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Kawasaki ER-5, 1997r. Przebieg: 27500km Motocykl w bardzo dobrym stanie . Napęd zmieniony w zeszłym sezonie (D.I.D / Sunstar) klocki hamulcowe, przedni przewód hamulcowy w oplocie. Lagi suche, nie porysowane, zawieszenie sztywne. Opony zmienione w 2008r. przednia jak nowa, tylna powinna jeszcze sezon przejeździć. Na początku sezonu zmieniony został: olej (Motul 5000) filtr oleju, filtr powietrza, świece(NGK), płyn chłodzący. Ubezpieczenie i przegląd do Maja 2011r. Cena: 4700 do negocjacji. Zdjęcia w linku: http://allegro.pl/kawasaki-er-5-er5-warsza...1263947258.html
  2. moto naprawione, kupiłem regulator od gpz500 (85zł używka) przelutowałem kostkę z przewodami i działa jak ta lala ;)
  3. Tak na zmiennym miedzy kablami Sorry, tego nie znalazłem, szukałem szczególnie o przypadkach w kawasaki Będę w domu to pomierzę wg. instrukcji. EDIT: Sprawdziłem i wychodzi że altek jest dobry na 100% czyli pozostał regulator. Dzieki
  4. Witam Mam problem, mianowicie jak w tytule nie mam ładowania. Sprawdziłem wszystkie kostki bezpieczniki itp. jest ok. Odpiąłem kostkę od regulatora i na 3 żółtych kablach na jałowym jest 0,1V przy przegazowaniu skacze do 11-15V. Gdy podłącze regulator po niedługim czasie robi się ciepły. Pytanie czy tak powinno być ?? Byłem u magika który mi coś tam posprawdzał i powiedział regulator. Ale wole zapytać niż wydać 250zł a okaże się że nie będzie działać (na forum czytałem o takim przypadku) Ewentualnie jak sprawdzić regulator i alternator, w manualu szukałem ale za bardzo techniczne i pogmatwanie jest to opisane. Jeżeli taki lub podobny temat już był to proszę o naprowadzenie, ja szukałem ale nie znalazłem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...