Skocz do zawartości

wulkasz

Forumowicze
  • Postów

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O wulkasz

  • Urodziny 05/20/1996

Osobiste

  • Motocykl
    DERBI GPR 50
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Cieszyn

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia wulkasz

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. No jeżdzę bez ładowania, to codziennie muszę ładować akumulator prostownikiem, i po pełnym naładowaniu jest nawet 13V. A pomiar był na 3 tyś obrotów, a jak dodam gazu to i tak się nic nie zmieni
  2. Z przewodami podłączonymi do akumulatora napięcie wynosi 12,7V a sam akumulator bez przewodów ma 12,95V
  3. Przewód do plusa i do minusa jest. tylko były one odkręcone, bo chciałem sprawdzić czy na odpalonym silniku jest z nich to ładowanie
  4. Witam! Proszę o pomoc na temat ładowania w GPR'ce 50R . Dzisiaj mierzyłem i ładowania w ogóle nie ma. Prąd na lampy i inne odbiorniki alternator podaje lecz na akumulator jest 0,15V.A obok akumulatora jest takie coś, nie podłączone. Może w tym tkwi problem? http://img593.imageshack.us/i/20110212006minifoto1.jpg
  5. tzn. chodzi mi o to, że będę miał większe przyspieszenie bo jednak mniejsza zębatka a na prędkości max nie powinienem tak dużo stracić bo jednak będzie dodatkowy bieg
  6. Witam! Mam pytanie odnośnie przedniej zębatki w moim Derbi. Ma ona 14 zębów i na niej 6 bieg jest nadbiegiem to znaczy po wrzuceniu 6 moto przydusi i tyle. Zmiana zębatki na 13 lub 12 zębów zmniejszyłaby prędkość max. ale chyba nie w tym przypadku bo po zmianie zębatki na to 12 czy 13 moto na 6 nie byłoby już przyduszane nie?
  7. Witam! Mam okazję przesiąść się na Derbi Gpr 50 Replica 2002r. (wersja z dwoma soczewkami). Mam parę pytań co do tego motoroweru dla osób które go posiadają. -jak jest z tymi lampami, co to są za żarówki -ile pojedzie taka seryjna -jak się prowadzi -jak z częściami I ogólnie parę innych rzeczy o których powinienem wiedzieć :) Z góry dzięki, za każde info będę wdzięczny.
  8. A jak myślicie ile mi by to jechało bo zmianie cylindra i gaźnika a z wydechem bym trochę poczekał i oczywiście czy wał by mocno cierpiał
  9. To moje Derbi jedzie koło 95 km/h (na idealnej prostce) przy mojej wadze 60kg i zdjętej blokadzie z modułu i tłumika
  10. Witam ! Chciałbym wzmocnić moje Derbi, tutaj przykładowy taki tańszy zestaw na 70cc Airsal Sport http://moto.allegro.pl/cylinder-kit-airsal...1297390254.html ... Co o tej firmie sądzicie i czy trzeba będzie zmieniać coś jeszcze oprócz gaźnika?
  11. większa zebatka wiekszy vmax ale mniejsze przyspieszenie.. kurde co by tu zrobic innego zeby dac mu wiekszy vmax i przyspiesznie... szkoda ze ten tuning na 70 jest taki drogi
  12. Witam! Chcę zmienić zębatkę do mojego Derbi GPR 50 z 2002 roku. Aktualnie mam 14 ząbków, a chcę zmienić na 13 żeby co nieco było szybciejsze. Znalazłem do rocznika 2003 i nie wiem czy będzie pasować. Pogubiłem się bo praktycznie do każdego rocznika są inne zębatki z tego co widziałem. Tu jest link do tej co znalazłem: http://www.motototo.pl/pli546220.html jest na 2 śruby więc chyba powinna pasować? I jak myślicie dać 13 ząbków czy 12?
  13. linka ssania była klejona :/ nie wiecie gdzie można taką kupić? Na allegro nie ma, chyba, że z derbi sprzedawanych na części.
  14. Witam! Mam Derbi GPR 50-tke jest taki problem ponieważ na ciepłym silniku normalnie z rozrusznika pali a na zimnym kręci i kręci. Wiecie o co to może chodzić?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...