Skocz do zawartości

rahim711

Forumowicze
  • Postów

    109
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O rahim711

  • Urodziny 10/08/1993

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Kamienna Góra

Osobiste

  • Motocykl
    Generic Xor
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia rahim711

NOWICJUSZ - podawacz śrubek

NOWICJUSZ - podawacz śrubek (12/46)

-5

Reputacja

  1. Witam, posiadam hondę cr 125 99r. 1.Potrzebuję informcje na temat regulacji gaźnika, zaworu wydechowego. A najlepiej główne przygotowanie silnika i pozostałych rzeczy do jazdy. 2.Chciałbym również o pomoc nad regulacją amortyzatorów przód i tył (motor z tyłu chciałbym z 5 cm podnieść do góry), niemam pojęcia o tym. Amortyzatory mają zaworki jak do pompowania kół. 3.Kolejnym problemem jest naciąg łańcucha (w jakim stopniu?). 4.Pod uszczelką głowicy się lekko sączy płyn chłodniczy i idą bombelki. Trzeba nową uszczelkę czy starą dobrze skręcić lub dorobić? 5.Ściągnęłem dekielek od strony magneta a tam mokro od oleju. Ma ktoś dane na temat tego simeringa jaki jest potrzebny. 5.Między dyfuzorem a cylindrem ścieka czarny nagar-spaliny. Niema pełnej szczelności. Jak to zrobić? Tam niema uszczelki tylko dyfuzor nachodzi na specjalną rurę(nakładkę). Czy nieszczelny simering, uszczelka pod głowicą i łączenie nieszczelne pomiędzy wydechem a cylindrem ma wpływ na moc silnika i pracę? PROSZĘ O SZYBKĄ I DOŚWIADCZONA ODPOWIEDŹ, EWENTUALNIE KONTAKT GG 4857019 Dziękuję z góry za pomoc, pozdrawiam :)
  2. Witam Posiadam Honde 125 2000 rocznik. Mam wydech nie szczelny przy łączeniu z cylindrem, jak mogę to dobrze uszczelnić? Wydech jest wsówany w rurę i niema tam uszczelki tylko specjalne mocowanie. Droga sprawa to gruszka jest dość sfatygowana i chciałbym się zapytać jak można ją "upięknić" ? Zapewne są jakieś rozwiązania :) Czekam na odpowiedź lub większą pomoc odnośnie motorka na gg:4857019. Bardzo dziękuję z pomoc.
  3. Witam Zakupiłem sportowy króciec Motorsport do gaźnika. Proszę zobaczyć dwa zdjęcia poniżej. Na pierwszym pokazany jest zamontowany seryjny króciec, zaś na drugim przyłożyłem ręką ten Motorsport tuningowy. Widać, że jest on do góry otworem skierowany, czyli gaźnik był by bokiem założony(bogiem do dołu), tak ma być? Drugi problem jest z bendixem. Otóż jak na video jest pokazane. Uruchamia Mi się rozrusznik przez niego. Powinno być, że kręce nim w lewo to zębatka stoi, a jeżeli w prawo to zębatka kręci się(specjalnie zrobione dla rozrusznika). Ja mam problem bo kręcę w lewo to zabiera on ze sobą zębatke, jeżeli ją przytrzymam to zostaje, czyli samowolnie ona idzie, przez co łożysko Mi się spala na zębatce. Bo przecież ona ma tylko być używana przy odpalaniu z rozrusznika. Foto króćca: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9ac55a5d3111ab9d.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/92da32496c11aaa5.html Video do bendixa: http://w318.wrzuta.pl/film/3JoF5XKmw00/problem_skuter-krociec._na_potrzeby_forum.
  4. Rozbierałem, sprawdzałem i jakiś problem jest, bo na wyjętym chodzi, ale jeśli założe to coś nie bardzo..Dokładnie się temu przyjrze.
  5. Doszedłem do problemu..Dlaczego przy każdym kopaniu odpala się rozrusznik? Zapewne silnik chodzi z właczonym rozrusznikiem.
  6. Kolejny problem napotkałem, wcześniejszy problem z brakiem iskry rozwiązałem. Teraz tak, zrobiłem wymiankę z facetem na skutery. On Mi dał Generica z silnikiem w cześciach+drugi silnik gratis i wiele części, a ja mu Rexa. Zmniejsza w to.. Silnik dokładnie rozebrałem i wyczyściłem jak i resztę dupereli. Poskładałem na częściach: -wał seria -gaźnik seria mikuni (rozwiercona dysza na 90-95) -łozyska FAG -cylinder hebo 70 (średnica 47.65) -głowica hebo do cylindra 70 -tłok meteor 70 (średnica 47.60) -wariator stage6 -rolki polini -przeciw talerz top racing -pasek polini -sprężynki sportowe na sprzęgle(czerwone) -membrana stage6 karbonowa -filtr stożek sportowy Dodam, że elektryka sprawna w 100%. Problem tkwi z dynamicznym wkręcaniem się na obroty. Odpalam go na pełnym gazie(bez to jestnie możliwe). Z małych obrotów do najwiekszych wkręca się ale po środku jest załamanie w nich tzn. zamula na moment i powoli wchodzi na maxymalna, puszczę manetke to przez jakiś czas zawiesi się na bardzo dużych obrotach i schodzi. Najlepsze ustawienie jakie uzyskałem opisałem wyżej.Paliwo leci przez gaźnik od strony filtra. Całe zjawisko opisałem gdy skuter jest na nóżce, gdy na nim siedzę to jedzie 25km/h i ma małe obroty, nie wkręca sie. FILMIK poniżej jak chodzi. Zapraszam ewentualnie chętnego do pomocy na gg:4857019, będę BARDZO WDZIĘCZNY! http://w527.wrzuta.p...blem_z_obrotami http://w527.wrzuta.p...blem_z_obrotami Kompresje sprawdziłem manometrem na kopce (nie rozruszniku) i wynosi 9.5-10 atmosfery. Silnik pali od kopa, ale ma problem z obrotami. Kompresja może być mniejsza przez nieszczelny wydech miedzy kolankiem a cylindrem? Doczytałem się wielu info na necie. Ponawiam, że kompresje mierzyłem bez gazu, na zimnym silniku z kopki.
  7. Serwisówka poda jaką kompresje ma wydzielać silnik? Dzieki, pozdrawiam:)
  8. Skuter, nie dodałem tego w odpowiednim dziale, bo zapewne bymnie dostał odpowiedzi fachowej albo w ogóle..Udzieli ktoś pomocy? Skuter Generic Xor 2t 50
  9. W serwisówce piszę "Compression ratio 6.9:1", czyli jak to obliczyć na kompresje w cylinderze w barach? Dziękuje za pomoc.
  10. W serwisówce piszę "Compression ratio 6.9:1", czyli jak to obliczyć na kompresje w cylinderze w barach? Dziękuje za pomoc.
  11. Witam Otóż kolejny problem napotkałem, wcześniejszy problem z brakiem iskry rozwiązałem. Teraz tak, zrobiłem wymiankę z facetem na skutery. On Mi dał Generica z silnikiem w cześciach+drugi silnik gratis i wiele części, a ja mu Rexa. Zmniejsza w to.. Silnik dokładnie rozebrałem i wyczyściłem jak i resztę dupereli. Poskładałem na częściach: -wał seria -gaźnik seria mikuni (rozwiercona dysza na 90-95) -łozyska FAG -cylinder hebo 70 (średnica 47.65) -głowica hebo do cylindra 70 -tłok meteor 70 (średnica 47.60) -wariator stage6 -rolki polini -przeciw talerz top racing -pasek polini -sprężynki sportowe na sprzęgle(czerwone) -membrana stage6 karbonowa -filtr stożek sportowy Dodam, że elektryka sprawna w 100%. Problem tkwi z dynamicznym wkręcaniem się na obroty. Odpalam go na pełnym gazie(bez to jestnie możliwe). Z małych obrotów do najwiekszych wkręca się ale po środku jest załamanie w nich tzn. zamula na moment i powoli wchodzi na maxymalna, puszczę manetke to przez jakiś czas zawiesi się na bardzo dużych obrotach i schodzi. Najlepsze ustawienie jakie uzyskałem opisałem wyżej.Paliwo leci przez gaźnik od strony filtra. Całe zjawisko opisałem gdy skuter jest na nóżce, gdy na nim siedzę to jedzie 25km/h i ma małe obroty, nie wkręca sie. FILMIK poniżej jak chodzi. Zapraszam ewentualnie chętnego do pomocy na gg:4857019, będę BARDZO WDZIĘCZNY! http://w527.wrzuta.p...blem_z_obrotami http://w527.wrzuta.p...blem_z_obrotami Witam, kompresje sprawdziłem manometrem na kopce (nie rozruszniku) i wynosi 9.5-10 atmosfery. Silnik pali od kopa, ale ma problem z obrotami. Kompresja może być mniejsza przez nieszczelny wydech miedzy kolankiem a cylindrem? Doczytałem się wielu info na necie. Ponawiam, że kompresje mierzyłem bez gazu, na zimnym silniku z kopki.
  12. Problem jest taki:skuter nabyłem w częściach, chłopak od którego go mam mówi, że na tym zestawie jeździł ale był przytarty. Cylinder honowałem u bardzo dobrego mechanika który go dość poprawił i twierdzi, że motorek pochodzi. Średnica jego wynosi 47.69, zaś tłoka nowego meteora którego kupiłem 47.60. Jedyny problem to chyba luz duży,ale z tego co czytałem w serwisówce i mechanik mówił to dopuszczalny jest do 0.12.
  13. Witam Jak oceniacie stan cylindra ze zdjęc? Tuleja nicasilowa.
  14. Witam Otóż kolejny problem napotkałem, wcześniejszy problem z brakiem iskry rozwiązałem. Teraz tak, zrobiłem wymiankę z facetem na skutery. On Mi dał Generica z silnikiem w cześciach+drugi silnik gratis i wiele części, a ja mu Rexa. Zmniejsza w to.. Silnik dokładnie rozebrałem i wyczyściłem jak i resztę dupereli. Poskładałem na częściach: -wał seria -gaźnik seria mikuni -łozyska FAG -cylinder hebo 70 -głowica hebo do cylindra 70 -tłok meteor 70 -wariator stage6 -rolki polini -przeciw talerz top racing -pasek polini -sprężynki sportowe na sprzęgle(czerwone) -membrana stage6 karbonowa Dodam, że elektryka sprawna w 100%. Problem tkwi w tym, iż wszystko jest złożone a silnik ma problemy z rozruchem(odpala tylko na odkręconej do końca manetce). Jeśli już odpali to wejście na obroty przy otwartym do końca gazie trwa bardzo długo. Przy jeździe jest to nie możliwe. Jaki wnioskujecie z tego morał? Moje myśli to przedmuchy na głowicy, karterach lub problem z gaźnikiem. Zapraszam chętnego do pomocy na gg:4857019, będę BARDZO WDZIĘCZNY! Pomożesz ktoś? Pilnię potrzebuje pomocy!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...