Skocz do zawartości

seniorfrederic

Forumowicze
  • Postów

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O seniorfrederic

  • Urodziny 03/06/1980

Osobiste

  • Motocykl
    SUZUKI RMZ 450
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Słupsk

Osiągnięcia seniorfrederic

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Witam. Szczerze mowiac to nie wiem na jakiej jezdze. Zapewne oryginalna, ale musze przyznac, ze odkad kupilem motocykl to nie wymienialem, a mam go juz teraz trzeci sezon. Regulowane tylko byly luzy zaworowe, wymieniany olej z filtrami i czyszczenie filtra powietrza. Wypsikam wd fajke od wewnatrz i sprawdze. Jesli to nie pomoze co nastepnie. Swieca? Regulacja gaznika?
  2. Witam. Aktualnie moto trzymam w zimnym i zawilgoconym garazu. Dziwilem sie, ze nie chce mi odpalic, bo zawsze startowal po pierwszym kopnieciu. Po wielu nie udanych probach odstawilem motor do garazu. Przedwczoraj swiecilo sloneczko i bylo bardzo cieplo. Wyprowadzilem moto i postawilem w pelnym sloncu. Po 20min bez wyciagnietego ssania moto odpalilo po pierwszym kopnieciu. Podkreslam, ze raz odpalony nawet po paru godzinach odpala za pierwszym razem. Jedna noc w tym cholernym garazy i kicha. Prosze o pomoc. Oczywiscie garazu nie moge zmienic :)
  3. Czy ktos mi moze udzielic odpowiedzi, gdzie moge kupic regulator "zwykły z prostownikiem 1 fazowy"? Bede bardzo wdzieczny za odpowiedz
  4. Pozwolilem sobie napisac prywatnego maila. P.S. Wcale sie nie obrazilem :) Pozdrawiam
  5. Dzieki za odp. Musze powiedziec Tobie, ze podlaczylem wg Twojego schematu i niestety jest jeeszcze gorzej. Mierzylem napiecie bez regulatora i jest od 6,5-22V. Po podlaczeniu regulatora wg schematu napiecie na zarowce spadlo, gdzies od 4V sie zaczyna. Powiedz mi, czy bylaby mozliwosc przejscia na instalacje 6V? Zastosowac zarowki przod i tyl 6V i regulator 6V + maly aku 6V? Czy takie rozwiazanie jest mozliwe? Jesli tak to moze masz jakis pomysl? Dzieki Kolego BANANvanDYK, a gdyby zastosowac tak jak wspominales wczesniej regulator dwufazowy i przejscie na nizsze napiecie. Czy jest siens takiego zabiegu? Czy uzyskam troche energii w ten sposob?
  6. Kolego, oryginalny alternator:) To jest full cross. To nie ma swiatel tylko 60KM i 100kg :) To jest taki kitowski zestaw. Nie wiem jakie powinny byc napiecia na wyjsciu. Jest to prodnica jednofazowa, na ktorej wyjsciu jest prad zmienny. Jak dasz obroty to swiatla swieca jasno, jak chodzi na jalowym biegu to sie ledwo pala. Producent zaleca instalacje bez aku, a regulator RC-12 electrexsport to zwykly ogranicznik. Chcialbym, aby ktos mi pomogl w rozwiazaniu tego problemu, aby swiatla nie przygasaly. Zastosowanie jakiegos aku. Jesli pradnica nie ma wystarczajacej wydajnosci do naladowania aku to moze przejscie na 6V i aku? Nie wiem. Dlatego tu opisalem swoj problem, ale widze, ze tutaj chyba rowniez sie nikt nie zna.
  7. Witam. Zgadzam sie z opinia. Swiatla na rozkreconym silniku do kilku tysiecy obrotow swieca jak zwariowane, jednak na jalowym biegu wychodzace napiecie nie przekracza 7V, wiec co my mowimy o wydajnosci jak odpuszczam manetkei robi sie ciemno. Potrzebuje sensownego rozwiazania i zasugerowalem przejscie na 6V. Producent mowi o 50Watach wydanosci. Czy jest ktos w stanie mi zaproponowac jakies sensowne rozwiazanie, aby swiatla nie przygasaly?
  8. Witam. Pozwolilem sobie założy nowy temat, ponieważ nie moge odszukac odpowiedzi na moje pytania. Posiadam SUZUKI RMZ 450 i postanowilem uzbroic go w oświetlenie. Zakupiłem u Olka tzw. uzwojenie alternatora firmy electrexworld model ST2476L http://www.electrexworld.co.uk/st2476l-lig...or-10325-0.html do tego lampa 35W przod i 2W led tyl. Niestety pradnica ma mala wydajnosc 6-22V w zaleznosci od obrotow. Przygasają światła na wolnych obrotach. Postanowilismy zalozyc aku, jednak wytrzymuje 2h. Po przeczytaniu postow na temat regulatorow od chinczykow na 4PINY kupilem go, zamontowalem i niestety kicha. Wymyslilem sobie cos takiego. Czy jest mozliwosc przejscia z 12V na 6V? Gdybym zastosowal zarowki 6V przod i tyl + do tego jakis regulator 6V to dzialaloby to? Z prądnicy wychodza dwa zółte przewody. Prosze o pomoc
  9. Czesc. Bardzo dziekuje za odpowiedz i podjeta probe rozwiazania mojego problemu. Nie wiem jak wkleic zdjecie, ale masz tu link do strony producenta i tego modelu: http://www.electrexworld.co.uk/st2476l-lig...or-10325-0.html Apropo swiatelka led to dlatego chcielismy zasosowac mostek gretza, aby wyprostowac prad. Led to nie jest najwazniejszy problem. Problemem jest regulator i jakies podtrzymanie. Potrzebuje prostej odpowiedzi. Czy moge zastosowac regulator z chinskiego skutera podlaczajac go wg twojego schematu? Prosze o pomoc
  10. Witam. Jestem nowy na forum, ale czytajac Wasze posty prawie rozwiazalem problem ze swoim motocyklem. Posiadam crosa SUZUKI RMZ 450 i postanowilem zalozyc pakiet homologacyjny. Kupilem u Olka tzw. uzwojenie alternatora firmy Electrexsport ST2476L. Moj mechanik zalozyl prosta instalacje (lampa 35W przod, swatlo led 2W tyl i klakson) i w tym momencie powstal problem. Ze statora wychodza 2 zolte przewody, na ktorych bez obciazenia produkowany jest prad przemienny AC o napieciu od 8-22V w zaleznosci od obrotow. Zastosowalismy mostek gretza aby wyprostowac prad w instalacji, jednak denerwowaly mnie te wahania napiecia, a co z tym idzie rozna praca swiatel (ciemno, jasno). Podlaczylismy w instalacje maly zelowy aku na wyjsciu z mostka. Niestety akumulator po 2h sie wyczerpuje i swiatla pulsuja. Po przeczytaniu Waszych postow kupilem regulator od chinczyka i staralem sie podlaczyc w moja instalacje. Nie udalo sie. Moje pytania: Po co jest wpinac zaciski jedno w regel, drugie w sens gdy i tak na schemacie sa razem zwarte? Ktory przewod od statora podlanczamy bezposrednio do lampy, a ktory do regulatora jak dwa sa zolte? Jak podtrzymac napiecie, albo jaki aku, kondensator zastosowac aby swiatla nie przygasaly? Bardzo prosze o pomoc. Fryderyk
×
×
  • Dodaj nową pozycję...