Skocz do zawartości

anionit

Forumowicze
  • Postów

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O anionit

  • Urodziny 09/02/1976

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław

Osobiste

  • Motocykl
    suzuki GSR600A
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia anionit

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Z powodu niesprawnego motocykla odstąpię miejsce na Kulikowisku w Starym Kisielinie 30 czerwca... Szczegóły na GG 1777-osiem-pięć-osiem, maila [email protected] lub PW...
  2. Temat upadł? Wrocław nie chce się szkolić? Mam 3 chętnych...
  3. Mi obojetnie, ale tak sobie myślę, że skoro to ma być w piątek to zarówno Kisielin, jak i Gostyń wymuszą wzięcie dnia urlopu, a tego mi brak. Także siłą rzeczy albo Rakietowa w piatek, albo Kisielin/Gostyń na weekendzie.
  4. Szuakm właściciela tego motocykla: http://otomoto.pl/suzuki-gsr-600-M2682132.html w celu ewentualnego kupna... Zna go ktoś może i mógłby przekazać, że jest poszukiwany? Kontakt na PW lub gg: 1-siedem-7-siedem-osiem-5-osiem... Z góry dzięki... PS Przy okazji proszę o ocenę, co sądząc po zdjęciach z moto może być nie tak... Ja już widzę, że brak naklejek ABS na przednim błotniku (ale bez oględzien to niczego nie przesądza)...
  5. Dla potomnych, jakby któryś z nich miał podobny problem: 1. Kupujemy uzywaną stacyjkę (może być nawet bez kluczyka)... 2. Niesiemy do dobrego klucznikarza wraz z naszym oryginalnym kluczykiem... On przerabia ją pod wspomniany klucz... 3. Wymieniamy zniszczoną stacyjkę na "nową"... 4. Wypijamy schłodzonego Żywca po dobrze wykonanej akcji... Koszty: 1. Stacyjka (używka): 100 PLN + 15 PLN przesyłka... 2. Przerobienie owej stacyjki pod oryginalny kluczyk: 60 PLN... 3. Wymiana stacyjki: 60 PLN... I moto znów hula...
  6. anionit

    Niezłe trasa

    Albo moto, albo piwo... I tym razem wbrew pozorom wybór wcale nie zależy tylko od ciebie...
  7. Goncior... GSR, a nie GSF...
  8. Monter, dzięki... Alternatywa 1 i 2 to są do modelu 92-98... Nie pasują do późniejszego (mojego)... W Polsce są do nabycia w podobnej kwocie (nówka, ale hiszpański zamiennik)... Dziś nabyłem używkę z rozbitka za 100 PLN (bez wiązki) i będę rzeźbił... Niektórzy fachowcy od dorabiania kluczy twierdzą, że mogą ją przerobić i dopasować do mojego kluczyka... Spróbujemy...
  9. Wrocławski autoryzowany serwis (Pol-Motors) odesłał mnie do jakiegoś dystrybutora skuterów, gdyż sami nie mają EPC (elektroniczny katalog części)... Tam dowiedziałem się, że komplet stacyjka + korek paliwa + zamek siedzenia kosztuje ociupinkę ponad 1100 PLN... Sama stacyjka połowę z tego...
  10. pacjent: Aprilia Pegaso 650 rocznik: 1999 diagnoza: próba kradzieży opis przypadku: Wczoraj spostrzegłem, że ktoś próbował buchnąć mi moto... Zamek stacyjki jest kompletnie zniszczony... Prawdopodobnie próbowano wbić w niego śrubokręt i gwałtem przekręcić... Nie udało się... Stacyjki jeszcze nie rozbierałem ani nie dotykałem, gdyż czekam na przyjazd policyjnej ekipy dochodzeniowej, która "zabezpieczy ślady"... I teraz pytanie - czy w innych modelach był taki sam typ stacyjki i reszty zamków (korek paliwa i zamek kanapy)? Może da radę dopasować z czegoś innego? Szukałem w necie, ale nie znalazłem konkretnie do Pegaso 650...
  11. Bandit 600 ma 78 KM. Bandit 650 ma 86 KM, ale jego robili bodajże od 2007 roku, więc koszt zakupu dwukrotnie przekracza założony budżet...
  12. Twoja nietypową sprawę można krótko stręścić jednym zdaniem: "Mam za mały budżet do potrzeb".... A tak ma każdy z nas... Musisz rozwiązać to kompromisowo balansując budżetem lub jakością: 1. Zwiększ budżet: kup 100-konnego nakeda... Choćby znów Horneta (w końcu ci pasował) lub wspomnianą FZ600... 2. Obniż jakość: kup coś słabszego co mieści się w budżecie... Proponowany bandit będzie dobrym wyborem... Ewentualnie szukaj jakiegoś ok. 100-konnego nietypowego włocha - czasami można znaleźć coś w ogłoszeniach (ale tu możesz obniżenie jakości odczuć boleśnie na portfelu)...
  13. Szukam dla siebie suzuki GSR... Najlepiej z ABS... Najlepiej w czarnym macie z aluminiową ramą... [email protected] gg: 1777858
  14. Obojętnie, czy opona hamuje, czy przyspiesza to kręci sie w tą samą stronę... jakoś to tłumaczenie mnie nie przekonuje...
  15. Pytałem w kilku miejscach i jedyną odpowiedź jaka otrzymałem była "bo tak sie robi"... Otóż dlaczego niekiedy w motocyklach na przednim kole opona jest założona tak jakby "na odwrót", czyli aby bieżnik "choinkowy" zamiast odpompowywac wodę na obie strony zewnętrzne koła spręża ją pod oponą? Spróbuję to narysować: 1. Odpompowanie: kierunek jazdy /\ | | bieżnik (ślad) V V V V 2. Spręzanie pod oponą kierunek jazdy /\ | | bieżnik (ślad) /\ /\ /\ /\ No więc dlaczego, bo spac po nocach nie mogę?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...