-
Postów
139 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Informacje profilowe
-
Lubię
moto
-
Skąd
kielce
Osobiste
-
Motocykl
954
-
Płeć
Mężczyzna
Metody kontaktu
-
Strona www
http://
Osiągnięcia szeryf

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin (14/46)
0
Reputacja
-
jak odblokowac gsxr 1100 93r
szeryf odpowiedział(a) na szeryf temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
125 byly podobno na Wielka brytanie a 100 na Niemcy i Austrie. Z tego co dopytałem to sa to gazniki -
jak odblokowac gsxr 1100 93r
szeryf opublikował(a) temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
motocykl ma 100koni i niewiem czy to tylko blokada czy jakas slabsza wersja bo w danych technicznych w necie wystepuja dwie 155 i 100 koni wlasnie.jak blokada to jaka? -
gdy schodze z gazu jadac np 6tys obrotow to slysze takie metaliczne grzechotanie ale jest to dosc glosny dzwiek i niepokojacy ,moze to byc ten zawor w wydechu?rozkrecil sie albo rozregulowal? dodatkowo na zimnym silniku dopuki dziala automatyczne ssanie strasznie cos sie tlucze wsilniku po ok minucie jak zlapie pare stopni i spadnie z obrotow to cichnie jak reka odjol do zera.potem juz tego wogule nieslychac.acha ten dzwiek o ktorym pisalem na poczatku niewystepuje gdy motocykl stoi tylko podczas jazdy.
-
hmmm widze ze sporo tutejszych znawcow gowno wie a sie wymadza -wiec tak zalozylem zebate jeden zab mniesza i moto zapie**ala jak nalezy ,na kolo wstaje gladko i wysoko.elastycznosc jest nieporownywalna na plus a test predkosci wypadl tak jechalem rowno z kumplem na r1 on mial 100km/h ja 99.potem dojebalem na maxa i odcielo mi zaplon na 6biegu przy 275km .na oryginalnej mialem 265 a na szostce odciac sie nie dalo.jestem mega zadowolony i lancuch ruszylem tylko o jedena kreske -polecam kazdemu co ma 600rr moto po tej operacji daje naprawde 2 razy wiecej frajdy z jazdy a i glosniejszy sie jakis zrobil:).
-
ale powiedz ile ci mniej szla ?duzo byla wolniejsza na maxymalnej?i wie ktos jak rr czyta predkosc?z zebatki czy jakos inaczej?
-
silnik jest igla tylko pytam czy jeden zab z przodu tez bedzie ok?i czy tez zyskam troche?bo na razie przyslali mi jedna zebatke na przod sunstara z jednym zebem mniej i nieiwem czy zakladac czy zamawiac druga na tyl?
-
kurcze kumpel z jakiejs angielskiej gazety wyczytal ze tylko jeden mniej z przodu wystarcza.zmienial ktos tak razem z 2ma z tylu? ile strace na v-max?
-
czy jesli zmniejsze o jeden zab z przodu to moment i przyspieszenie sie poprawia bo denerwoje mniej juz ten motor -strasznie mulasty na dole .gore ma nawet niezla.testowal juz ktos takie cos?
-
bandzior masz gdzies linka gdzie moge shella 15w 50 kupic w czterolitrowym zbiorniku bo w litrowych sa drogie po ok46zl za litr.
-
dzieki bandzior tak zrobie,a ten olej nieskruci zycia silnika:)?
-
wiem ze 10w40 itp mam zalany motul 5100 i bierze go tak z 0,5l na 1000km moto ma udokumentowany przebieg 26000 i nic a nic nie kopci nawet przy zaje**niu z gazu .wiec moze jaet jakis duzo lepszy olej co sprzetowi niebedzie smakował?
-
Opóźnienie zapłonu w Suzuki GSX-R 1000 K3
szeryf odpowiedział(a) na Ghost_Rider temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
ja wlasnie tego szukam w stanach mozna kupic za 25dolcow ,kumpel wlasnie kupil ze stanow bo ma identyczne k1 jak ja ,pozyczylem to od niego i powiem ze rewelacja zeczywiscie moto nic nie szarpie,lepiej sie wkreca i jakby mial mocniejszy moment na dole .ja juz to zamawiam -
mi k1 750 zjadł w 1500km z czego treningi na parkingu i ostra jazda po miescie ponad 500ml. :notworthy: czy to aby nie zaduzo? ile wam zjadaja?
-
problem z ustawieniem przepustnic i silniczkiem sterujacym
szeryf odpowiedział(a) na szeryf temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
no to odpowiem na to tak-wydrukowalem wszystkie schematy z ksiazki serwisowej,kazdy parametr milimetr do milimetra -rozebralem wszystko i zaczolem precyzyjnie skladac ,udalo sie blad fi zniknol a moto chodzi idealnie -jestem z siebie dumny tymbardziej ze kilku mechanikow z okolicy sie poddało hehe -
problem z ustawieniem przepustnic i silniczkiem sterujacym
szeryf opublikował(a) temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
po tym jak mam odpiete linki od silniczka ktory je otwiera (czy zamyka) nie wiem w jakiej one powinny byc pozycji podczas jazdy jak i wylaczonego silnika.po podpieciu linek tak na oko , przepustnice sie otwarly na maxa a linki zablokowaly (bo pewnie zle zalozylem)moto z otwartymi na maxa zaczol dziwnie chodzic i tak jakby brakowalo mu dolu.sam juz niewiem jak to zgrac wszystko i jak wyjsciowo powinny byc ustawione przepustnice.linki odpiolem bo palila sie lampka fi .niewiem czy ten silniczek ktory nimi struje dziala prawidlowo,on po wlaczeniu pąpy kreci sie w jedna strone pol obrotu i po ponownym wlaczniu pąpy idzie dalej i tak caly czas do przodu a mi wydaje sie ze powinien wracac.(robic pol obrotu i pol z powrotem czyt otwierac i zamykac przepustnice).dzwonilem do kędziora i mowil ze on bez linek na sucho wlasnie kreci sie caly czas do przodu .ja juz niewiem co mam z tym zrobic jak podpiac te linki i jak ustawic przepustnice przed podpieciem .