Skocz do zawartości

szeryf

Forumowicze
  • Postów

    139
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Lubię
    moto
  • Skąd
    kielce

Osobiste

  • Motocykl
    954
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia szeryf

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin (14/46)

0

Reputacja

  1. 125 byly podobno na Wielka brytanie a 100 na Niemcy i Austrie. Z tego co dopytałem to sa to gazniki
  2. motocykl ma 100koni i niewiem czy to tylko blokada czy jakas slabsza wersja bo w danych technicznych w necie wystepuja dwie 155 i 100 koni wlasnie.jak blokada to jaka?
  3. gdy schodze z gazu jadac np 6tys obrotow to slysze takie metaliczne grzechotanie ale jest to dosc glosny dzwiek i niepokojacy ,moze to byc ten zawor w wydechu?rozkrecil sie albo rozregulowal? dodatkowo na zimnym silniku dopuki dziala automatyczne ssanie strasznie cos sie tlucze wsilniku po ok minucie jak zlapie pare stopni i spadnie z obrotow to cichnie jak reka odjol do zera.potem juz tego wogule nieslychac.acha ten dzwiek o ktorym pisalem na poczatku niewystepuje gdy motocykl stoi tylko podczas jazdy.
  4. hmmm widze ze sporo tutejszych znawcow gowno wie a sie wymadza -wiec tak zalozylem zebate jeden zab mniesza i moto zapie**ala jak nalezy ,na kolo wstaje gladko i wysoko.elastycznosc jest nieporownywalna na plus a test predkosci wypadl tak jechalem rowno z kumplem na r1 on mial 100km/h ja 99.potem dojebalem na maxa i odcielo mi zaplon na 6biegu przy 275km .na oryginalnej mialem 265 a na szostce odciac sie nie dalo.jestem mega zadowolony i lancuch ruszylem tylko o jedena kreske -polecam kazdemu co ma 600rr moto po tej operacji daje naprawde 2 razy wiecej frajdy z jazdy a i glosniejszy sie jakis zrobil:).
  5. ale powiedz ile ci mniej szla ?duzo byla wolniejsza na maxymalnej?i wie ktos jak rr czyta predkosc?z zebatki czy jakos inaczej?
  6. silnik jest igla tylko pytam czy jeden zab z przodu tez bedzie ok?i czy tez zyskam troche?bo na razie przyslali mi jedna zebatke na przod sunstara z jednym zebem mniej i nieiwem czy zakladac czy zamawiac druga na tyl?
  7. kurcze kumpel z jakiejs angielskiej gazety wyczytal ze tylko jeden mniej z przodu wystarcza.zmienial ktos tak razem z 2ma z tylu? ile strace na v-max?
  8. czy jesli zmniejsze o jeden zab z przodu to moment i przyspieszenie sie poprawia bo denerwoje mniej juz ten motor -strasznie mulasty na dole .gore ma nawet niezla.testowal juz ktos takie cos?
  9. bandzior masz gdzies linka gdzie moge shella 15w 50 kupic w czterolitrowym zbiorniku bo w litrowych sa drogie po ok46zl za litr.
  10. dzieki bandzior tak zrobie,a ten olej nieskruci zycia silnika:)?
  11. wiem ze 10w40 itp mam zalany motul 5100 i bierze go tak z 0,5l na 1000km moto ma udokumentowany przebieg 26000 i nic a nic nie kopci nawet przy zaje**niu z gazu .wiec moze jaet jakis duzo lepszy olej co sprzetowi niebedzie smakował?
  12. ja wlasnie tego szukam w stanach mozna kupic za 25dolcow ,kumpel wlasnie kupil ze stanow bo ma identyczne k1 jak ja ,pozyczylem to od niego i powiem ze rewelacja zeczywiscie moto nic nie szarpie,lepiej sie wkreca i jakby mial mocniejszy moment na dole .ja juz to zamawiam
  13. mi k1 750 zjadł w 1500km z czego treningi na parkingu i ostra jazda po miescie ponad 500ml. :notworthy: czy to aby nie zaduzo? ile wam zjadaja?
  14. no to odpowiem na to tak-wydrukowalem wszystkie schematy z ksiazki serwisowej,kazdy parametr milimetr do milimetra -rozebralem wszystko i zaczolem precyzyjnie skladac ,udalo sie blad fi zniknol a moto chodzi idealnie -jestem z siebie dumny tymbardziej ze kilku mechanikow z okolicy sie poddało hehe
  15. po tym jak mam odpiete linki od silniczka ktory je otwiera (czy zamyka) nie wiem w jakiej one powinny byc pozycji podczas jazdy jak i wylaczonego silnika.po podpieciu linek tak na oko , przepustnice sie otwarly na maxa a linki zablokowaly (bo pewnie zle zalozylem)moto z otwartymi na maxa zaczol dziwnie chodzic i tak jakby brakowalo mu dolu.sam juz niewiem jak to zgrac wszystko i jak wyjsciowo powinny byc ustawione przepustnice.linki odpiolem bo palila sie lampka fi .niewiem czy ten silniczek ktory nimi struje dziala prawidlowo,on po wlaczeniu pąpy kreci sie w jedna strone pol obrotu i po ponownym wlaczniu pąpy idzie dalej i tak caly czas do przodu a mi wydaje sie ze powinien wracac.(robic pol obrotu i pol z powrotem czyt otwierac i zamykac przepustnice).dzwonilem do kędziora i mowil ze on bez linek na sucho wlasnie kreci sie caly czas do przodu .ja juz niewiem co mam z tym zrobic jak podpiac te linki i jak ustawic przepustnice przed podpieciem .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...