
dragilla
Forumowicze-
Postów
27 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O dragilla
- Urodziny 01/01/1980
Informacje profilowe
-
Płeć
Mężczyzna
-
Skąd
Chotomów
Osobiste
-
Motocykl
YZ450F '07, YZF-R1 '08
-
Płeć
Mężczyzna
Metody kontaktu
-
Gadu-Gadu
1930636
-
Strona www
http://
Osiągnięcia dragilla

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)
0
Reputacja
-
Nie inaczej :)
-
Urządzenie to samo. Kwestia przerobienia wiązki przewodów.
-
Tak, w założeniach ma to być do starszych motocykli właśnie. A inkubator to instytucja, która własnie pomaga zdobyć finansowanie.
-
Jestem w trakcie rozmow z inkubatorem. Wszystko na dobrej drodze.
-
Staneło na montarzu na moim moto (niekompletnym). Od tego czasu nawet nie odpalałem moto - chyba mój pierwszy sezon od jakiś 10 lat kiedy prawie nie jeździłem... To chyba pokazuje stopień desperacji :) W każdym razie nie odpuściłem tematu tylko się przegrupowuję.
-
Eh, no wstyd, ale życie mnie dogoniło... Nie ma kasy, trzeba nadgodziny robić i jest jak jest... temat leży. Zastanawiam się nad poszukaniem wspólnika co by może ogarnął temat znalezienia finansowania na to.
-
ano. wlasnie dojezdzam na tor w almerii na testy pirelli. to jeszcze nie testy mojej tc, ale calkiem dobry research :) ps. jade jako elektronik a nie rider niestety. ..
-
Obiecywać nic nie mogę, ale taki jest plan, żeby coś było :)
-
Idą. Czekając na pogodę dopisuję jeszcze trochę kodu do przewidywania i korekty poślizgu :) Chciałbym mieć ciepło w garażu :(
-
Jadzwin z racingforum, zgaduję. Fajnie. Widzę, że nie tylko ja się bawię :) ps: jako, że zima i muszę jeszcze R1 poskładać zanim potestuję, to zamawiam sobie dwa potencjometry do mierzenia pracy zawieszenia i będę to montował. Także będzie pełny monitoring pracy zawieszenia przód/tył w dataloggingu. Zły news jest taki, że jeden taki czujnik kosztuje 5 stów, więc zostawiam to jako opcję. Urządzenie będzie to wspierać. Jak ktoś będzie chciał to sobie kupi i wepnie. ps2: moja R1 w częściach - nie mam kiedy jej poskładać nawet. Nie ma ktoś z Chotomowa albo okolic R1 (RN12/RN19) żebym mógł się do niego podpiąć? Potrzebuję zebrać trochę danych z pracy silnika. Mam gotową wiązkę. Jakby się jeszcze udało zamontować czujniki na kołach i zrobić ze dwa zakręty to bym miał danych na miesiąc pracy
-
Ja nie robię modułu zapłonowego - jeszcze. GPS jest i biegi też (z obrótów i prędkości). Dodatkowo masz kąt przechyłu, prędkości obu kół, przeciążenia i prosty sygnał z przedniego koła - czy jest ono w górze czy nie. Wejść w procku jeszcze sporo wolnych. W pierwszej kolejności chcę dodać czujniki skoku zawieszeń. Potem można myśleć o dołożeniu TPS. AFR i hamownia to bym musiał robić full moduł zapłonowy, a na razie kładę nacisk na uniwersalność. Moduł to już raczej musi być dedykowany do motocykla. Pamiętaj, że ja jestem sam i nie zrobię wersji dla wszystkich możliwych moto :) Ale powiedz coś więcej o swoim prototypie, może się w to pobawimy jak skończę kontrolę :)
-
Jeśli chodzi o wiązkę, to ja potrzebuje się wpiąć w to co idzie do cewek zapłonowych. Do masy równolegle, do plusa szeregowo. W sumie 2 kabelki per cylinder. Cała reszta wiązki to już do mojego urządzenia. A co za prototyp budujesz? :)
-
Jak przeżyję pierwsze testy i poczuję, że to działa w praktyce to na pewno możesz na to liczyć :)
-
To pudełeczko to etap przejściowy. To mozna spokojnie zmieścić na 2x mniejszej płytce. Po prostu do testów tak jest wygodniej. A odnośnie datalogingu, to znalazłem już też odpowiedni soft, rysujący zalogowane dane na obrazie video nagranym np.z kamerki zamontowanej z przodu motocykla. Czyli z tymi danymi, które będę logował można sobie spokojnie nagrać filmik ala motogp ;) Tylko, żeby było kilka dni cieplejszych, to bym to już nagrał :)
-
No dobra, czas na kolejny update. Po bojach z firmą produkującą płytki w końcu doszły do mnie dwie sztuki. Jedną z nich po małych poprawkach udało się zmontować. Wyszło jeszcze przy okazji parę pomniejszych błędów, ale efekt jest - działa całość funkcjonalności - wszystkie wejscia i wyjścia. Testuję to ciągle jeszcze na biurku. Dla celów uwiarygodnienia testów postawiełem sobie z boku głowicę z R1 i w odpalam zamontowane w niej świece. Teraz pozostaje już (a właściwie to jeszcze) zamonotować to ustrojstwo w motocyklu i zacząć dostrajać oprogramowanie. Wrzucam kilka fotek, bo nie mogę się powstrzymać - rozpiera mnie duma :) Podsumowując - wygląda na to, że najgorsze już za mną i pozstaje dostrojenie parametrów a potem testy, testy i testy Ale niespodzianki pojawiają się na każdym kroku, więc trzymajcie kciuki :) http://r2r.otn.pl/20121220_145911.jpg http://r2r.otn.pl/20121220_150019.jpg http://r2r.otn.pl/20121220_173134.jpg http://r2r.otn.pl/20121220_173308.jpg