Skocz do zawartości

Davidov

Forumowicze
  • Postów

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Davidov

  • Urodziny 10/15/1981

Osobiste

  • Motocykl
    Kawasaki VN 1600 Classic
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Kraków

Osiągnięcia Davidov

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Witam ponownie Przepraszam za tak późną odpowiedź ale problemu w dalszym ciągu nie rozwiązałem do końca. Co prawda byłem u paru mechaników ale rozkładali ręce m.in w ASO tak jak pisałem wcześniej. Na koniec postanowiłem jechać do serwisu gdzie zakładają inne wydechy, regulują itd. Sprawdzili motocykl na hamowni i okazało się, że wszystko gra. Wyszło 70KM i 130Nm, wykres mocy wyszedł idealny, bez dziur i innych odchyleń. Zwróciłem im uwagę na to falowanie i tylko uśmiechnęli się i uświadomili mnie, że to normalne odcięcie zapłonu i wszystko gra, nie martwić się tylko jeździć. Prawie jestem pewien, że na seryjnych wydechach nie było tego słychać, a przynajmniej nie na takim zakresie (chodzi o położenie manetki). Nie wiem co mam o tym dalej myśleć ale tak jak pisałem w czasie jazdy nic się nie dzieje niepokojącego więc na razie jeżdżę, może się silnik nie rozleci :) Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedzi
  2. Witam wszystkich Mam problem z Vulcanem 1600 Classic '07. Kupiony nowy w polskim salonie, przebieg 4000km. Wszystko było ok do momentu gdy założyłem wydech Roadburner ROAD PRO W/SLT 3". Na postoju od połowy zakresu manetki silnik zaczyna lekko przerywać i zaczyna strzelać z tłumików, więcej gazu wystrzały zanikają natomiast obroty jeszcze bardziej falują. Zgodnie z opiniami na różnych forach zmieniłem filtr powietrza na stożkowy K&N, założyłem PowerCommandera III ale nie przyniosło to żadnego efektu (testowałem na prawie wszystkich dostępnych mapach). Nie jestem mechanikiem i na tym moje pomysły się skończyły, a w ASO zbytnio moim problemem się nie przejęli. Dla mnie wygląda to na problem zbyt małej ilość paliwa (wtrysk nie wydala ?). Może ktoś spotkał się z takim zachowaniem silnika albo przynajmniej wie gdzie można zestroić PC. W czasie jazdy ciężko mi stwierdzić czy obroty falują, bo nie mam obrotomierza, a tak ze słuchu to wydech zagłusza wszystko. W każdym razie nie szarpie motorem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...