Skocz do zawartości

amuart

Forumowicze
  • Postów

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O amuart

  • Urodziny 03/16/1989

Osobiste

  • Motocykl
    900rr
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    L.

Osiągnięcia amuart

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. o dzięki panowie ;] o takie wypowiedzi mi chodziło ktoś kto jeździł i wie o co chodzi. Wiadomo po konkretnym dzwonie to nie tylko blok w bladym walnie ale te są jakieś szególnie delikatne :evil: A może 954 tego mechanika też nie miała lekkiego życia ;p ? Czytałem o 1 przypadku gdzie blok tak sam z siebie sie rozpadł chyba ,ze to ten sam przypadek tylko ,ze opisany na innym forum. Ale tak jak mówiłem też wcześniej nie ma co w paranoje popadać wkońcu nie bez powodu ten model cieszy sie takim zainteresowaniem ,a i do stuntu chętnie wykorzystywany.
  2. tak oczywiście masz rację ja nie mówię ,że to jest dolegliwość całej serii tylko po prostu będę wiedział na co zwrócić szczególną uwagę a jeżeli jeszcze jakieś sugestie na co w tym modelu zwracać uwagę to chętnie się z nimi zapoznam.
  3. No też mi sie tak wydaje ,ze szanowany sprzęt raczej nie ma prawa zrobić takiego psikusa. Myślałem nad 929 ale jednak różnica w cenie nie jest duża i wole dołożyć do 954 tym bardziej ,że stylistycznie mi bardziej odpowiada. A ja tak z Lublina.
  4. forum.fireblade.pl :) Jest dużo przypadków właśnie pękniętego bloku. Ja oczywiście wiem ,że w motocyklu nie katowanym taka sytuacja praktycznie przytrafić się nie może. Jednak na PL rynku mnóstwo takich bomb pewnie jest. Co do regulatorów napięcia i napinacza to wiem doskonale o tym. A spalanie to wiadomo.. Kupując takie moto to schodzi na 2 tor.
  5. Nie no ja co do kolorów i takich tam głupot specjalnie wybredny nie jestem. Żeby tylko serducho było zdrowe i rama cała. A co do tego pękającego bloku to raczej nie jest to mit. Gdyż właśnie czytałem między innymi forum forum.fireblade.pl i jest dosyć dużo takich przypadków gdyż crashpady mocowane są do bloku silnika i przy upadku właśnie seria z cienką ścianą bloku nie wytrzymywała. A nie ma co ukrywać ,że teraz znaleźć moto z 2002-2003r bez szlifa jest prawie nie możliwe.. Dlatego chciałbym się właśnie dowiedzieć jaką serią była oznaczona ta wadliwa grupa moto uważać na nie.
  6. Mam takie pytanie odnośnie 954. Noszę się z zamiarem kupna od dłuższego czasu. Ale na razie studiuję literaturę co i jak z tym modelem. I doszukałem się jednej aczkolwiek dość poważnej wady ,która występuje dosyć często w moto po szlifie lub latanych na gumie i narażonych na duże wstrząsy. Mianowicie pękający blok silnika. Jednak wadę tą czyli bardziej cienki blok mają modele tylko wyprodukowane w 2003r. I tu pytanie jaką serią są oznaczone te modele? A może nie chodzi tylko o rok produkcji a ktoś zna konkretną serie z cienką ścianą bloku silnika? Byłbym bardzo wdzięczny za to info. Chciałbym wykluczyć owe modele by nie trafić jakiejś bomby. Bo raczej innych wad tego modelu się nie doszukałem o ile były ludzko traktowane. No może dość dziwna praca silnika jak na honde jednakże na to też podobno cierpią modele tylko po przejściach. Jeśli znacie jeszcze jakieś usterki typowe dla tego fajera jak pękająca czacha itp to koniecznie dajcie znać. Studiowałem cały temat tu na forum o fajerach ale nie było zbyt wielu takich informacji. Pozdro.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...