Skocz do zawartości

Maks13

Forumowicze
  • Postów

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Maks13

  • Urodziny 12/22/1973

Osobiste

  • Motocykl
    FZS 1000 Fazer
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Kraśnik

Osiągnięcia Maks13

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Jeszcze raz dzięki. W takim razie kupuje tego LSL'a. pozdrawiam Adam K.
  2. Dzięki za sprawdzenie, u mnie jest to 2 cm więc różnica nie jest duża i na razie dam sobie chyba spokój z wymianą tych uchwytów, zobaczę jak będzie po wymianie samej kiery. Dziękuję wszystkim za zainteresowanie i pomoc. Zdecyduje się na tą LSL jaką ma Marecki. Tylko nie wiem dokładnie która to jest, czy to jest LSL Touring czy jakaś Superbike - pamiętasz może? pozdrawiam Adam K.
  3. Witam Poszukuję oryginalnych uchwytów kierownicy mocujących ją do górnej półki (mostków) do YAMAHA FZS 1000 Fazer z 2003 roku. Chętnie kupię również kierownicę do tego moto. Jeśli ktoś miałby na sprzedaż te rzeczy, lub mógłby mi podpowiedzieć gdzie mogę je dostać proszę dać znać, będę bardzo wdzięczny. pozdrawiam Adam K.
  4. Całkiem fajna jest ta kierownica. Jeździłeś wcześniej na oryginalnej? Jest jakaś różnica w komforcie prowadzenia (na tym najbardziej mi zależy), czy nie jest trochę niższa od oryginału? Czy mógłbyś mi napisać jaka jest odległość kierownicy od górnej półki na oryginalnych mostkach (je też muszę kupić). A co do wyboru kilofazera na pierwsze moto, to uważam go za bardzo dobry wybór i znajomi jeżdżący moto od wielu lat również go pochwalają. Maszyna jest już ujażmiona i posłusznie wykonuje polecenia. Początkowo myślałem o 600 bo bałem się 1000, ale pewne osoby przekonały mnie aby nie pchać się w 600. Mówili, że po kilku miesiącach zacznie trochę brakować, że 1000 pewniej się prowadzi, że dobrze zbiera się z samego dołu, że w niedługim czasie i tak będę się oglądać za 1000 a wtedy 600 nie jest zbyt łatwo sprzedać. I dlatego postanowiłem kupić raz a dobrze i jestem mega zadowolony, po kilku tygodniach jazdy jestem już skażony tą mocą i nie chciałbym niczego słabszego. AK
  5. Może coś podobnego dało by się dobrać, jednak mi zależy najbardziej na oryginale, lub czymś prawie identycznym. Ale dzięki za sugestie. To jest moje pierwsze moto, mieszkam w niezbyt dużym mieście i przed zakupem nigdy na żywo nie widziałem innego kilofazera (może to kogoś dziwić), dlatego pytam o kształt kierownicy. A decyzję przy zakupie co do wyboru modelu w dużej mierze zawdzięczam właśnie lekturze tego forum.
  6. Dziękuję za szybką pomoc. Jak się nic innego nie znajdzie to chyba ją wezmę, jednak wolałbym w czarnym kolorze. A może ktoś się orientuje jaka jest różnica między mocowaniem kierownicy (mostkami) i samą kierownicą w modelu 1000 i 600. Do 600 jest dużo więcej ogłoszeń i jeżeli nie ma jakiejś znacznej różnicy to mógłbym kupić od 600.
  7. Witam. Niedawno wszedłem w posiadanie motorka jakim jest kilofazer, motor sprowadzony był ze stanów i tam poprzedni właściciel wymienił oryginalną kierownicę na prostą obniżając również do maksimum wysokość mostków mocujących kierownicę do górnej półki, taka przeróbka w stylu street fighter (odległość kierownicy od półki górnej to 2 cm). Wygląda to całkiem fajnie, ale niestety cierpi na tym komfort jazdy na dłuższych trasach. W związku z tym chciałem powrócić do wersji oryginalnej, jednak nie mam w okolicy nikogo znajomego z takim motorem i nie wiem jaką dokładnie kierownicę kupić (o oryginał jest bardzo trudno). Może byłby ktoś w stanie mi pomóc i powiedzieć jaka to ma być kierownica - linki mile widziane. I druga sprawa: jaka jest wysokość oryginalnych mostków mocujących kierownicę do górnej półki i może ktoś wie gdzie mógłbym je dostać? Z góry dziękuję za pomoc. pozdrawiam Adam K.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...