Skocz do zawartości

slevy70

Forumowicze
  • Postów

    31
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O slevy70

  • Urodziny 02/17/1970

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Biała Podlaska

Osobiste

  • Motocykl
    Honda Magna v65 1984
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    12747356

Osiągnięcia slevy70

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. CZy ktoś może polecić kogoś kto solidnie przejrzy gaźniki , ustawi i powymienia to co trzeba w VF1100C z 84 ? Jestem z Białej Podlaskiej , mogę wysłać gażniki lub przyjechać . Jestem z Białej Podlaskiej.
  2. jakoś nie chce mi się wierzyć w te 5 przy 110 ? szybę masz ? Miałem wcześniej 700 i też paliła z 8.
  3. Rozrusznik nie kręcił bo..... poluzowała się nakrętka od kabla przy rozruszniku ;). A w ktorym miejscu i jak zrobić wejście do głowicy ? Moja Magna pali duuużo 9-10 l/100km. Chętnie do kogoś podjadę kto mi to spalanie ogarnie.
  4. Witam kolegów , w mojej v65 mam problem z odpalaniem rozgrzanego motocykla . Jak jest zimny rozrusznik kręci , po przejażdżce słabo albo w ogóle , musi postać i ostygnąć. Ładowanie ok . W garażu nawet po 2tyg postoju kręci ormalnie. Jak w normalnej cenie zrobić OIL MOD, bo ta cena z ebay mnie przeraża. Może ktoś udostępni zdjęcia swojej modyfikacji , co jak i gdzie wpiąć. Dziękuje za pomoc.
  5. ok , nie mam vakuometrów , ani pojecia o rgulacji gażników , więc wykręcanie i wkręcanie śrubek regulacyjnych jest dla mnie bez sensu , mogę naprawić elektronikę w samochodzie ale nie gaźniki.więc pytam już kolejny raz czy można to zrobić gdybym wysłał gaźniki ew mogę podjechać , jestem z Białej Podlaskiej. Drugie moje pytanie , też nie otzrymałem konkretnej odpowiedzi dot Oilmod. Kuczwelek napisał : mam patent od pięciu lat i sprawdzony i jest ok. polecam,prosty i szybki montaż . Może udostępnisz swój sposób , znalazłem takie zdjęcie , co o tym myślicie i gdzie wpiąć drugi koniec?
  6. CZy po wymianie membran w gazolach v65 trzeba coś dostrajać jeszcze ?
  7. 1. ok to w końcu same membrany wystarczy bo z przepustnicami bedzie problem. 2. zdradzisz ten patent , mam v65 3. ZCy jeżeli zdemontuje gażniki to ktoś mi je ustawi bez moto , np wysyłkowo ?
  8. Najlepszego w nowym roku ! Potrzebuje 2 membrany do gaźników v65 , 1984r. Dwie są dobre , całe a dwie maja pęknięcia , czy przez to może kulać praca silnika ? wymienić dwie czy od razu cztery ? Może ktoś ma namiary gdzie kupić ?
  9. widzę odrobinę uszczypliwości w twoim stwierdzeniu że raczej wszystko mam zmienione .... tak nowe przełączniki z okablowaniem , oryginalne , z 750 (nie mogłem dostać od 1100 ) różnicy po za przyciskiem horn i zapłonu nie ma , klamki oryginał , manetek nie zmieniałem , pompy wypiaskowanie i pomalowane , przewody hamulcowe nowe tyle że stalowe linki nowe oprócz throotle B oryginał, plastikowe stare zniszczone szkiełka wymienione na nowe szklane , wszyskie śruby nowe oryginalne , lusterka celowo zmienione dodaja moim zdaniem agresywności tej kierownicy i całemu przodowi motocykiela , którego barwa zmieniona została na bardziej czarną : golenie lag ,felgi, błotnik , wewnętrzne pierścienie tarcz hamulcowych. Dużo nowych części można kupić jeszcze do magny głównie w Stanach i trochę w Holenderskim CMSNL. Silnik cały malowany i polerowane tylko to co trzeba.
  10. chromy dałem do Wa-wy - Galwanizer4 , powiedział , że zrobi rury za 400 (oczywiście bez odcinania) i drobnicę za 600 , ssporo chromu mam b stanie bdb. o efektach powiadomię na forum , , odnawiałem 3 lata temy 750 teraz robię to z v65 , ile pracy nikt tego nie doceni , sporo części kupiłem w Stanach , trochę w Holandii , cały złom pomalowałem proszkowo , na czrno , teraz mam silnik w piaskowaniu , i będę malował VHT na czarny połysk , tłumiki lampę mam nowe oryginalne . Przewody hamulcowe i sprzeła nowe w stali, Kanapa obszyta , całe aluminiu spolerowane, lusterka nowe . Gaźniki wyszkiełkowane wyglądają jak nowe , nawet myslałem w pierwszej chwili , że gość je pomalował (zastanawiam sie tylko jak długo utzrymają się w czystości).Myślę że wyjdzie ok.
  11. No tak , proste chromy wszyscy by zrobili ale za odnowienie rur przy kolektorze nikt się nie chce zabrać , najczęściej słyszę , że są podwójne ( rura w rurze ) albo żebym je odciął od kolektoras i zaspawał wloty , jeden tylko by się podjął za bagatela 400 zł. Już mi ręce opaaja od tych fachowców od chromowania. Może ktoś zna i poleci dobrego oczywiscie i w miarę taniego chromiarza , ktory by mi zrobił od razu wszystko , blaszki , osłonki , śrubki i te kolektory ? Poszukuje jeszcze ładnego praego tłumika.
  12. a możesz dać namiary ? potrzebuję wyszkiełkować gaźniki najlepiej gdybym wysłał kompletne zdemontowane z moto i takie odświeżone otrzymał z powrotem złożone i sprawneoczywiście , puszkę centralna z dwoma kolanami do przednich cylindrów oddał do renowacji , są wżery w chromach należałoby je uzupełnić przeszlifować i pochromować , szukam też chłodnicy i obudowę pompy hamulca ręcznego.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...