Skocz do zawartości

prowokator

Forumowicze
  • Postów

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O prowokator

  • Urodziny 03/28/1967

Osobiste

  • Motocykl
    Honda VF700 C Super magna
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    3076367

Informacje profilowe

  • Skąd
    szczecin

Osiągnięcia prowokator

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Witam - ludziska zaginęło mi gdzieś światełko kontrolki biegu jałowego - jaka przyczyna? - olej , czujnik?, oraz zdechł licznik - linka nie,licznik również , zdejmowałem koło i sprawdzałem ślimaka niby wszystko ok ale i tak nie kręci,nie wiem ile km przejeżdżam co było przyczyną suszy w zbiorniku i szukania pomocyu kolegów jak i butelki w rowie (w czymś trzeba było to paliwko dowieźć). :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:
  2. POWITAĆ - ludziska poszukuję serwisówki do mojej MAGNY może ktoś pomoże - z góry wielkie dzieki :icon_mrgreen:
  3. Witanko - jestem tu świeży, jestem szczęśliwym posiadaczem Super Magny VF 700 C rocznik 87, użytkuję ją prawie od trzech lat ( ma zresztą już u mnie ,, dożywocie") przejechałem nią parę tysiączków km( nie tylko po kraju, między innymi po bezdroża Ukrainy gdzie spisała się wyśmienicie) . Motor ten jest moim pierwszym rasowym motocyklem, ( w młodości ujeżdżałem wytwory motoryzacji demoludów) - szukałem czegoś z armaturą i coś do polatanka powyżej 180 km i się udało. Jak na swój wiek sprawuje się nie najgorzej choć nie powiem na początku sprawiła mi troszkę problemów natury technicznej ( regulator zapłonu oj słonnnnno). Potem regulacja wszystkich zaworów a potem to już z górki codzienna eksploatacja . I chociaż sa drobne mankamenty, zerwana linka prędkościomierza , ślimak tejże linki ,kontrolka jałowego biegu( kapryśna, pali się kiedy chce). Zalecam olej Valwiline żaden Castrol, Motull czy też inne wynalazki ( przetestowane, biegi wchodzą opornie ). Szukam kontaktu z posiadaczami takiego motoru w celu wymiany informacji i doświadczeń. PS.Wszelakie dodatki ,szyba, dodatkowe oświetlenie i inne gadżety poszły w kąt garażu,jedynym kaprysem to podświetlenie( zielone diody) znajdujące się pod zbiornikiem paliwa i zmiana powłoki lakierniczej na zieloną nie jak standardowe fabryczne, niebieski i czarny. :icon_mrgreen:
  4. Może być problem i to kosztowny, opisz objawy, czy jak zimna to odpala a gdy się nagrzeje umiera i potem nie można odpalić dopóki nie wystygnie? Jeżeli tak to zła wiadomość, PRAWDOPODOBNIE moduł sterujący zapłonem, przerabiałem to w tamtym roku , hmmm koszt z robocizną w moim przypadku to ok. 8 stówek i miesiąc czekania na moduł który i tak musiał być zmodyfikowany pomimo tego że pochodził z rozbitej magny 750 z 86 r. Mam nadzieję że się mylę .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...