Skocz do zawartości

kamil12345121

Forumowicze
  • Postów

    26
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O kamil12345121

  • Urodziny 07/29/1991

Osobiste

  • Motocykl
    cbr 900
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    mazowicekie

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia kamil12345121

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. na lewym tłoku to kompresje ma lepszą komarek bardzo słaba a na prawym tłoku troche większa raczej głowica będzie przyczyną prawdo podobnie nie szczelnośc zaworów zawory miałem nowe dopasowane od samochodu w wtorek postaram sie zrzucic głowice
  2. monometru niemam ale na oko moge powiedzic ze kompresja mocna nie jest zwale glowice w wtorek i zobacze co sie stało
  3. zdejmne głowice bo kompresja niejest zbyt mocna wcześniej tak jak złożyłem wszystko taką samą miał kompresje szlifiesz robił mi głowice zmieniał prowadnice i chyba coś żle dotarł niemiał jak sprawdzić szczelności bo niemiałem obenie wtedy wsztstkich zapięc i chyba troche nie trzyma szczelności jeszcze mam delikatny problem w cbr 900 sc33 na zimnym falują obroty czym to może być spowodowane
  4. zobaczyłem na innych swiecach to samo czyli jest taka opcja że to może zapłon co może być uszkodzone w zapłonie skoro nie odpala nic zero oznak życia
  5. akumulator naładowany mam dobrze kręci robiłem już wszystko a on nie chce zapalic swiece podgrzewałem podlewałem paliwa do cylindra i nic nie raguje na to co robic jeszcze z rozrządem się bawic na swiecach chodził do konca dobrz niewiem co mu jest
  6. Ustawiłem rozrząd niby wszystko ok luzy zaworowe są ale niechce odpalic rozrusznik kręci a nie odpala nic nawed nie chce strzelic wcześniej strzelał a teraz nic sie nie odzywa iskre ma pomocy bo już sił braknie
  7. Luzy zaworów sprawdzałem jak delkiel był przykręcony mam serwisówke ale w jęz. Niemieckim ale jest tam zdjęcie jutro ustawie tak jak w serwisówce i dam znać
  8. Teraz to już niewiem który tłok ma być w góże i jeszcze pękła mi obudowa napinacza tutaj jedno ucho co sie przykręca do cylindra czy można to poxipolem zakleic
  9. ściągałem głowice i niechce zapalic strzela ogniem i jeszcze jak ustawiam zawory na lewym tłoku ustawie pokręce troche rozrusznikiem i chce zobaczyć jeszcze raz luzy zaworowe i niema oczywiscie ten tłok jest wtedy gmp niewiem co sie dzieje prosze o pomoc i jeszcze wytłumaczy mi ktoś logicznie jak mam ustawić rozrząd który tłok musi być w góże
  10. Witam mam problem w kawasaki gpz 305 nie odpala tylko strzela z wydechu ogniem rozrząd ustawiłem lewy tłok GMP i poziomo na wałku rozrządu więc wczym jest problem prosze o pomoc
  11. Witam jak napiąć łańcuszek rozrządu w gpz 305 i jak złożyc napinacz
  12. Dzis zdjołem miskse i zobaczyłem ze jest luz na 2 panewce. Gdzie moge kupic silnik sc33 i przy jakiej temperaturze go gasic
  13. A gdzie silnik kompletny dostane do tego szukałem ale były w częściach. Tylko dlaczego to siadło przeciez jezdziłem prawidłowo. Nigdy na gumie nielatałem a piszą ze silnik nie zniszczalny
  14. Tak to na trasie to sie nie grzeje ma z 70 stopni tylko ja żeby dostac sie do domu musze przejechac polną drogą ok 500 metrów. Prendkośc wynosi ok 30 i w te dni upalne bardzo sie nagrzewał jak jechałem tą polną drogą.Rano nie wkręcam go na wysokie obroty odpale pochodzi sobie z minute na wolnych obrotach i ruszam w trase. To niewiem jakim cudem stuka na wejsciu do 5 tyś obrotów i przy zejsciu czytałem ze taka CBR posiada nie zniszczalny silnik przeciez jeżdziłem prawidłowo tylko to rozgrzanie 100 stopni i wyłenczanie zapłonu. Jutro zdejmne miske i zobacze panewki
  15. jeszcze nie widziałem motocyklisty z linką na szyi gasiłem go bo był bardzo rozgrzany wentylator włancza mi sie przy 103 stopniach niewiem jak go wczesniej schłodzic mam do przejechania 500 metrów polną do domu i akurat wtedy sie grzeje sie bardzo jak rozwiązac te jego chlodzenie wentylator przerobic na ręczne włanczanie i wyłanczanie to tak klekocze w jak jade wolno po dodaniu gazu nic nie słysze tylko na niskich obrotach
×
×
  • Dodaj nową pozycję...