Skocz do zawartości

sajfer

Forumowicze
  • Postów

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O sajfer

  • Urodziny 03/05/1983

Osobiste

  • Motocykl
    zzr
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    wwa

Osiągnięcia sajfer

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Opis i zdjęcia - http://allegro.pl/kawasaki-zzr600-zzr-600-nowy-akumulator-okazja-i1629127106.html Generalnie motocykl jak najbardziej sprawny, kupiony nowy akumulator. Z rzeczy do zrobienia to wypadająca dwójka i gaźniki wypadałoby wyregulować. Cena jaka mnie interesuje to 3500 dla chętnego od ręki, albo po prostu udział w aukcji :) Więcej informacji - 506 377 399. Pozdrawiam Marcin
  2. Swiece sa zmienione na nowe ostatnio. W weekend rozpoczne walke.. Chociaz dzis rano odpalil zupelnie bez problemu, zaskoczyl po kilku sekundach. Dzieki za rady
  3. Eh, to mnie nie pocieszyliscie, po prostu wynika ze moze to byc wszystko po koleii. Zawory byly regulowane pol roku temu, ale prawie zerowy przebieg byl od tamtej pory, jakies 300km. Jeszcze slyszalem ze to moze byc pompa paliwa. Ja po dzisiejszej jezdzie dochodze do wniosku ze to moze cos byc z paliwem jednak. Jak sprawdzic ssanie>? generalnie ssanie dziala i na ssaniu lepiej odpala. Objawy sa dokladnie takie - krece krece krece i nic. krece krece krece i zaczynaja odpalac pojedyncze cylindry. przepala, gasnie. Tak kilka razy. A potem odpala, chwile lapie oddech i po minucie jest ok. Jak chwile pojezdze to odpala zero problemu. Jak znow stane na dluzej to znow strzela focha, ale szybciej daje sie uspokoic :) Heh?
  4. Hej, mam ZZR600 z 92 roku, czyli serie D No i mam taka przypadlosc (oczywiscie poza wypadajaca 2), ze na zimnym silniku bardzo kiepsko odpala. Trzeba go krecic dobre kilka minut, pod koniec zaskakuje na kilka garow i dopiero po jakims czasie odzywa sie na wszystkich. Na cieplym silniku w ogole nie ma problemu, odpala z miejsca. Swiece sa nowe wymienione, akumulator zdrowy. Ostatnio tak dlugo krecilem, ze musialem podlaczyc akume to prostownika i dalej krecic. Moze kwestia za malego pradu rozruchowego w akumie? Moze jakies inne pomysly? Pozdr i dzieki za pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...