Skocz do zawartości

mamarco

Forumowicze
  • Postów

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O mamarco

  • Urodziny 12/03/1984

Osobiste

  • Motocykl
    Yamaha Yz 250F
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    9999502
  • Telefon
    93673639
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    ISE

Osiągnięcia mamarco

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. witam moze ktos bedzie mogl pomodz bo mi juz rece oapdaja Suzuki RMZ 450 2007 rok mam tragedie z odpaleniem jak jest zimny to musze kopac chyba z 50 razy i jak mu sie zachce to odpali a jak nie to nie przy odpalaniu strzela z tlumika jak probuje go odpalic na ssaniu to nie ma szans musze kombinowac raz zaciagnac ssanie raz wylaczyc i palic bez ssania swieca po nie udanym odpaleniu jest cala mokra czarna motor gdy juz odpali to puzniej pali od kopa bez problemu moze nawet postac z 3 godziny w garazu i tez pali ale jak juz zostawie na noc i rano chce odpalic to nie ma szans wiecie co moze byc przyczyna??? to co zrobilem do tej pory sprawdzilem luz na zaworach OK wyczyscilem gaznik OK wymienialem swiece z innego motora poniewaz mam jeszcze jedna crosowke ale nie pomoglo wiecie moze co moze byc przyczyna ???
  2. wielkie dzieki koledzy powiem szczerze ze pierwszy raz sie spotkalem z jakimis normalnymi poradami od was na forum a nie tekstem uzyj szukajki lub google jeszcze raz wielkie dzieki a wiecie cos moze o tym liczniku czy moze byc od 2 takta czy sa to jakies specjalne do 4 taktow??
  3. Witam wszystkich zakupilem jakis tydzien temu YZ250F z 2005 roku ze sklepu od 1 wlasciciela motocykl serwisowany od nowosci w tym wlasnie sklepie stan idealny ale.... moze to glupio zabrzmi nie wiem jak wymienic olej w tej maszynie niby wszystko jest powymieniane swiezy olej klocki tarcze tlok nie dawno itp ale ja i tak chce to zrobic wymienic na jakis dobry olej tylko nie wiem jak po co jest ten korek z bagnetem w ramie?? do czego ten olej tam jest?? chcialem tez zalozyc licznik godzin ale czy taki od 2 takta podejdzie do 4 takta czy to musi byc jakis specjalny do 4 takta?? nigdyy nie mialem stycznosci z 4 taktem wiec dlatego pytam :P
  4. Heh jasne ze wiem ze trzeba silnik docierac i tak zrobilem 4 godzinki ma silnik przejechane reetowalem licznik jak tylko wstawilem nowy tlok wiec mysle ze przez te 4 godziny wystarczy co do gaznika to nie bylo krecenia w ta i w ta strone czytalem troche po forach itp i probowalem jak najlepiej swieca nowka sztuka ale ok to juz nie bedzie moim problemem wlasnie zakupilem dzisiaj yz 250F z 2005 roku od 1 wlasciciela i powiem ze na to stare suzuki to juz patrzec nie moge jak by byl ktos zainteresowany moge sprzedac zapraszam na stronke http://www.finn.no/finn/mc/used/viewimage?finnkode=22406653 (bedzie gdy by ktos dal dobra cene moge zwiesc do polski po 17 lipca pozdrawiam i dzieki za probe pomocy zamykam temat :P RM sprzedany :)
  5. a wiec tak wymienilem tlok na nowy wstawiona nowa tuleja wymienione lozyska na wale korbie itp ogolnie mowiac prawie nowy silnik i mam troche problem moto pali od pierwszego kopa bez problemu ciagnie tez jak diabli tylko ostatnio w sobote bylem na torze i tak poprostu nie da sie jezdzic po naglym dodaniu gazu motor zamula na jakies 2 sekundy po czym ciagnie jak diabli probowalem regulowac troche gaznik ale za wiele nie chce krecic aby nie wymieniac tloka znow dzisiaj grzebalem troche zmniejszylem mu dawke paliwa i iglice podnioslem do samej gory srubka od mieszanki paliwo powietrze wykrecona na 1,5obrotu jest troche lepiej ale to nie to co ma byc zamula moto troche po dodaniu gazu a nie powinno tak byc znajomy ma rmke i chodzi jak glupia po gwaltownym dodaniu gazu zbiera sie bez problemu mozecie mi doradzic co moglbym jeszcze sprobowac przestawic moze za duza mieszanke robie leje 150ml oleju Motul 800 off road do 2 taktow albo moze moge troche bardziej wkrecic srube od mieszanki paliwo powietrze np tylko 1 obrot czy to zly pomysl?? mozecie cos doradzic? z gory dziekuje za odpowiedz,,motor to suzuki rm 125 1996
  6. co do tloka to jest on nowy ale i tak zastosuje 53,96 mysle ze to bedzie najlepsze rozwiazanie dzieki wszystkim za pomoc i zamykam temat :D
  7. hmm... nie wiem wlasnie teraz co zrobic bo jak zobaczylem ten wykres z wiseco to tam pisze ze powinienem zastosowac tlok o wymiarach 54,00 a co do tego proxa to bede go mial z zepsutego silnika kuzyn myslal ze zajechal skrzynie a okazalo sie ze pekla jedna polowka silnika a mial w planach wymieniac tlok wiec juz nie zdazyl i kupil 4 takta lepiej dla mnie :) ale moze jednak powinienem zapodac 54,00 tak jak pisze ttutaj http://www.wiseco.com/Catalogs/Powersports...kiCycleDirt.pdf ???????????
  8. ok a czy moglbym zastosowac tlok o wymiarach 53,97 proxa bo taki moge miec praktycznie za darmo czy bedzie on zly??? a i jeszcze jedno znalazlem cos takiego w sieci i biorac pod uwage to co tutaj pisze powinienem uzyc tloko o rozmiarze 54,00 tak czy sie myle bo juz calkiem nie wiemjak to dobrac :( http://www.wiseco.com/Catalogs/Powersports...kiCycleDirt.pdf
  9. witam to moj pierwszy post na tym forum wiec chcialbym sie przedstawic i pozdrowic wszystkich uzytkownikow tego forum mam na imie Marek mieszkam w tarnowie posiadam suzuki rm 125 1996 rok troche stary ale w bdb stanie powiedzialbym ze na ten rocznik to jest on jak nowka sztuka z fabryki :P tak wiec przyszla pora na wymiane tloka ale nie wiem jaki tlok mam kupic jestem kapletnie zielony cylinder mialem mierzony w profesjonalnym zakladzie gdzie zajmuja sie remontami silnikow samochodowych i ma on 54.01 moze mi ktos powiedziec jaki tlok mam do niego teraz kupic?? dokladnie jaki wymiar zeby to wszystko chodzilo jak ma byc ? cylinder nikasil motor suzuki rm 125 1996 rok z gory dziekuje za odpowiedz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...