
hubcioo
Forumowicze-
Postów
16 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O hubcioo
- Urodziny 05/02/1993
Osobiste
-
Motocykl
Honda Ns1 Montesa
-
Płeć
Mężczyzna
Metody kontaktu
-
Gadu-Gadu
911421
-
Strona www
http://
Informacje profilowe
-
Skąd
Słubice
Osiągnięcia hubcioo

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)
0
Reputacja
-
nic nie kopci nic nie cieknie ... na początku jak ją kupiłem coś ciekło ale okazało sie ze korek spustowy byl nie dokręcony ;D. jutro będą uszczeli, zobaczymy czy to coś da
-
hmm... co z termostatem? termostat działa bo plyn jak jest to krąży po całym układzie (chłodnica gorąca)
-
skoro tak, będę musiał zamówic uszczelki i zmienic. jeżeli to nie będzie to i problem nie ustanie to co wtedy jeszcze mogę sprawdzic?
-
nie ma żadnych przebarwień a co do uszczelki to raczej nie jest walnięta bo sprawdzałem przy zakładaniu nowego tłoka. w dodatku jest cała metalowa i było by widac jakieś pęknięcia czy tego typu sprawy.
-
Są bombelki, czyli układ zapowietrzony? Co zrobic? Poprostu czekac aż przestaną się one wytwarzac?
-
Witam. Otóż jak nie urok to sraczka jak to mówią... Mam nastepujący problem w mojej hani. Otóż lapie mi ona wysoką temperaturę. Zalewając chłodnicę płynem, płyn poprostu mi ucieka z wężyka przelewowego... Nie wiem czym to jest spowodowane. Po ucieczce płynu do momentu kiedy przestaje uciekac zaczyna poprostu łapac temp. Dopuki woda w chłodnicy jest "pod korek" jest wszystko ok, wskaźnik temperatury utrzymuje sie w granicach 1/4-do połowy skali. Czym to może byc spowodowane? Czekam na wasze sugestie.
-
cena normalna jak na honde nie zarejestrowaną. co do filtra powietrza, normalny, żaden stożek ani a'la super moc super prędkośc ;D. orginał. wszystko cyka w niej jak należy(do wglądu znajomego ns), poprostu ktoś się nie bał i skatował i dziurka się zrobiła, nie inwestując w tłok pospawał aby tylko odpaliło, starczyło na "chwilę" i do żyda którym jestem JA :P. zwiększe jej dopływ paliwa jak dojdzie mi nowy tłok. mam nadzieję, że będzie ok . co do posta wyżej, gładź cylindra jest w bardzo dobrym stanie więc nie potrzebny jest szlif (nie ma oznak progu, rysek czy coś)
-
dzwonilem do serwisu hondy i mechanik mówi że nie może mi powiedziec jak to ma byc zrobione... ale powiedział też, że dziura w tłoku nie jest spowodowana złą mieszanka, poprostu to był jego czas lub takiej jakości on był. mowił, że jakby była zła mieszanka to by ew. świeca dostawała po d*pie
-
cylinder nie jest po szlifie(mam foty mogę zamieścic jego stan), jest tylko tłok do wymiany bo sie wypaliła dziura... z dyszą główną ... tzn? zmienic rozmiar? tylko gdzie takie dostane? użytkownicy "eneski" wiedzą jak jest z dostępliwościa części ... raczej w gaźniku nic nikt nie zmieniał bo wygląda wszystko na serie. obstawiam raczej na tą iglice.
-
niestety nie byłem w stanie przewidziec tego, że jakiś matoł tam grzebał. paliła bez zażutów wiec... hmm podnieśc iglice, chyba chodzi o to żeby ja opuścic skoro ma wiecej paliwa dostawac. a co do przegrzewania to fakt, jadac wcześniej to temp skakała prawie pod czerwone pole, poczym opadała... nie wiem czy to wina termostatu czy czego. czyli opuścic iglice, żeby wiecej paliwa dostawał ? no chyba tak, skoro za dużo powietrza dostaje, trzeba zredukowac zeby dostawał więcej paliwa
-
za dużo powietrza i takie cos?:P :o. czyli wkręcic sróbkę od powietrza... no ale super paliła i mimo tego wkręcic?
-
zamowiłem tłok oryginalny od hondy ns1. Kieruje do Was pytanie... od czego mogla powstac ta dziura? http://iv.pl/images/53199579217263265939.jpg . od zlego skladu mieszanki? jak to rozumiec? za mało oleju w mieszance ? czy wystarczy ze był to jego czas albo taka jakośc... dodam, że ktoś tam probował coś nadspawac i wgl, ale nie zdało egzaminu..
-
oryginalny hondowski tłok kosztuje 350 zł... http://motoallegro.pl/item1013324669_tlok_...oryginalny.html a od MBX, średnica sworznia ma 12 mm a w ns1 jest 13mm. nie miałby mi kto roztoczyc tego pod wiekszy sworzeń i nowe "rowki" pod zabezpieczenia. więc to raczej tez odpada. a nie oryginalne tłoki zaczynają się dopiero od 49,5 (116zł) a cyl moj nie wymaga szlifu bo jest w bdb stanie. ps. pojemnośc to 74ccm.
-
wszystko juz wiadome, dziura w tloku ... rodzi się kolejny problem. szkoda mi troche 350zl na oryginalny tłok Hondy, a nie orginalne zaczynaja sie od 49.5 bodajrze... co proponujecie? może ktoś ma używany taki tłok ?
-
świeca jest normalna, nie jest sucha ani nie jest mokra, tak jak motor przepala mieszanke taka jest. (nie jestem w stanie stwierdzic koloru jej ponieważ nie odpalila i jest nowa, prawidłowo przepalona świeca powinna miec brązowy kolor)