Skocz do zawartości

dadziek

Forumowicze
  • Postów

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O dadziek

  • Urodziny 11/02/1990

Osobiste

  • Motocykl
    gsx-r 600
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    krk

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia dadziek

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. bo najbardziej mnie martwiło czy Honda i Suzuki działają w tym przypadku na takich samych "zasadach" i czy ta regułka podłączania do "+" nie dotyczyła tylko Hondy.
  2. Niedawno zakupilem regulator do mojego motocykla - Suzuki Gsx-r 600, 2006. Ponieważ sprowadzany jest z Francji, nie ma typowego dla tego modelu regulatora (1 wtyczka, 6 kabli) tylko taki, który ma 2 wtyczki i 7 kabli. Jedyny pasujący regulator, jaki udało mi się znaleźć pochodzi z Hondy VFR 800, z dodatkowym ósmym czarnym kablem (który jak zarzekał się sprzedawca - podobno nie ma znaczenia) . Jednal po podpięciu regulatora wyskoczyło 17V. I niestety nie mam zielonego pojęcia gdzie ów czarny kabel podpiąć. Jedyne co udało mi się znaleźć: " Kostki pasują w miejsce starych prócz kabla czarnego, który należy podłączyć do "+" (tylko w tym miejscu gdzie pojawia się on po włączeniu stacyjki np: do "+" pompy paliwa). " Ale chciałbym się upewnić i zasięgnąć porady, zanim zacznę eksperymentować i spalę nowy regulator. Serdecznie pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...