Skocz do zawartości

luki 2745

Forumowicze
  • Postów

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O luki 2745

  • Urodziny 06/23/1980

Osobiste

  • Motocykl
    HONDA CRF 450R
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    4979375

Informacje profilowe

  • Skąd
    Ruda Śląska

Osiągnięcia luki 2745

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Znalezłem taką owo stronke. http://enduro-adventure.com/poradniki/347-...keihin-fcr.html .Czy ktoś z urzytkowników HONDY CRF 450R zastosował te modyfikacje?Problem jest niekiedy ale dość denerwujący na torze w wchodzeniu w łuk zbicie do drugiego biegu,przechył i co,daszek w piachu bo niekiedy zgasnie czy to na podjazdach zdjęcie gazu na samym szczycie wyjaz na proste i zgasnie lub pracuje na wolnych obrotach troche gazu , czknie ale niezawsze.Musze przyznać że mam motor od pół roku i jaszcze nieznam go do konca.
  2. Zmiana ustawień w liczniku na 4T jedno cylindrowca i po problemie z obrotomierzem!
  3. Nie łapmy się z słowa tylko napewno wiesz co mam na myśli to co motorów wyczynowych,nie po to jest forum żeby się kłócić tylko żeby wymieniać poglądy.Ta regułka którą tu napisałeś jest ok,zgodze się z tobą.Wracając do 2T o których pisałeś,jak wiem większość 2T jest wyposażone w zawór wydechwy różne firmy motocykli to nazywaja(system atack,yvps itd.).Jak takie motory jak jeźdza na niskich obrotach to mają przysłonięty wylot spalin żeby dłużej przytrzymać spaliny które pomagają uzyskać lepszy moment obrotowy,to dobrze służy silnkowi?
  4. Tak naprawde to masz racje ale gadamy przede wszsystkim o 4T i o motorach typu cross.( większe obroty=mniejsze zużycie) nie tak napisałem,najmniejsze zużywanie. Przeciez wiadomo po co jest stworzony motor crssowy czy tam wyczynowy do kręcenia go po obrotach i wtedy przy największych obrotach najmniej się zużywaja elementy w silniku(smarownie czyli większe cisnienie oleju,mowa o 4T.TAK NAPISAŁEM I MAM NA MYŚLI ŻE TAKIM MOTOREM GDY BĘDZIESZ JEŻDZIŁ NA MINIMALNYCH OBROTACH TO KRÓCEJ POJEŻDZISZ NIŻ TEN CO NA TORZE.
  5. Motogodzina to godzina pracy silnika,każdy na różnych forach ma swoje zdanie o mth.Ostatno czytałem że ktoś wyjeżdza jedną mth w pół godziny niezły herbatnik.Przeciez wiadomo po co jest stworzony motor crssowy czy tam wyczynowy do kręcenia go po obrotach i wtedy przy największych obrotach najmniej się zużywaja elementy w silniku(smarownie czyli większe cisnienie oleju,mowa o 4T.Ktoś bardzo mądrze napisał na forum a mianowicie jeśli kupiłes motor crossowy do jeźdzenia jak tzw. LALA go szybciej zarrzniesz niż ten co jeżdzi po torze.Licznik mth nalicza łączny czas pracy silnika i masz wtedy kontrole ile silnik godzin pracował a podłączasz go na dwa sposoby pierwszy;robisz cewke czyli obkręcasz kilka razy kabel wokół kabla wysokiego napięcia lub podłaczasz się do kabla który idzie impuls niskiego napięcia do cewki. Naliczanie odbywa się automatycznie,licznik uruchamia sam gdy tylko dostanie impuls.Mam nadzieje że teraz wiesz o co chodzi.
  6. Jestem posiadaczem HONDY CRF 450R i zakupiłem ACEWELL ACE-1000 licznik motogodzin,sprzedawca zapewniał że bedzie pasował i tak jest ale jest mały problem a mianowicie zasilanie tego licznika.Do licznika była bateria troche większa jak do zegarka,na samej bateri licznik działał dwa tygodnie i licznik zgasł.Chciałem podłączyć pod instalacje z motoru ale wiadomo że ten model motocykla niema akumulatora a ingerencja w zasilanie modułu według mnie nie wchodziło w gre.Kupiłem baterie 9v i podłączylem w instalacje z licznika jak narazie niema problemu.A na marginesie z licznika jestem zadowolony po pierwsze że jest licznik dzienny jak i łaczny a osobno są dwa liczniki krtóre liczą do tyłu np.8godzin da wymiany oleju a drugi np. 120godzin na wymiane tłoka.Jest też obrotomierz i zapis największych obrotów umnie zamknął sie 19999 ale chyba CRF do takich obrotów się nie kręci?Jesli jest ktoś co ma ten licznik a rozwiązał jakiś problem to niech sie pochwali.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...