Skocz do zawartości

e30m3

Forumowicze
  • Postów

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Skąd
    Gdańsk

Osiągnięcia e30m3

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Hej co o tym sadzicie tunningowany wal do rometa za 150zł ???? ile w tym jest prawdy??? oto link http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=36422031
  2. tak tez myslalem ze dzwoni poniewaz sa luzy wyrobione czesci tlok,cylinder,pierscienie (mysle tez nad walem bo ma luzz) jak go kupilem to juz tak dzwonilo dzieki Wszystkim za pomoc (jesli macie jakies inne pomysly to piszcie) kolega doradzil mi wymiane tloka i pierscieni na nowe stray tlok (2 pierscienei to nominal) wiec kupilem nominal tylko ze nowy i na 3 pierscienie zamontowalem troche kiepsko ciagnie moto ale to dlatego ze zle wyregolowny bo nie mialem czasu go regulowac na nowo (jak wymienialem tlok i pierscieni to wyczyscilem gaznik) a chcialem sie Was jeszcze spytac co myslicie o takim wlasnie zabiegu(ktorego dokonalem) : wymiana samego tloka i pierscieni bez szlifu ?? ja mysle ze ma to sens zawsze lepsza kompesja ale wole poradzic sie specjalistow :) soryy ze nie napisalem nowego tematu ale to w sumie tez na temat
  3. hej chcialem sie Was spytac jak to jest z ogarem 200 a konkretnie chodzi mi o taka sprawe: mialem dwa ogary i jawke w kazdym ogarku slyszalem specyficzne dzwonienie w okolicach cylindra ( nie tylko w moim w wiekszosi ogarow slyszlem dzwonienie) moze to tylko przypadek ...ale chyba nie a w jawce nigdy nie slyszalem takiego dzwonienia , ostanio w necie przeczytalem artykul na temat ogara 200 i pisalo tam ze one maja normalna uszczelke pod glowice a moj ogar jej nie posiada!!! myslalem ze poprzedni wlasciciel jej nie zalorzyl wiec udalem sie do sklepu celem jej zakupu a tu sprzedajaca w nim pani oswiadcza mi ze do ogarow 200 nie ma uszczelek pod glowice strasznie sie zdziwilem i nie chcialo mi sie w to wierzyc (i na dzien dzisiejszy tez nie wierze w to) ale pomyslalem sobie skoro ona sprzedaje w sklepie to chyba jak mowi ze nie maja uszczelk to tak pewnie jest pomyslalem sobie tez "moze to jedna z tych blokad ogarow" a moje pytanie do Was jest nastepujace : Czy wiecie cos na ten temat i jak to jets z tymi uszczelkami i czy te dzwonienie faktycznie moze bys spowodowane brakiem uszczelki??????
  4. tylko tyle?? myslalem ze duzo wicej sie obcina i jak czuc lub widac jakiekolwiek efekty??predkosc ? moc? czy moze silink sie lepiej wkreca na obroty?? czy nie czuc zadnych przyrostow?
  5. czy wiecie moze czym sie rozni silnik ogar 200 od orginalnej jawki , wiem ze w ogarku sa blokady , wiem o co najmniej trzech kolanko tlumik , polaczenie gaznika z cylindrem i chyba jeszcze tlok na 2 pierscionki znacie jeszcze jakeis inne blokady ogra??? i mam pytanie dotyczace odblokownia kolanka tlumika tzn. ile cm trzeb uciac poniewzslyszlem ze jawki maj krutrze kolna i ze silnik lepiej pracuje jedak nikt nie mowi o tej roznicy miedzy kolnkiem jawki a ogara czy wiecie moze ile ona wynosi???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...