Dzieki wszystkim za odpowiedzi.Niedługo sie do niego zabiore tylko musze znaleść prądnice.Nie bede robił Junaka po to żeby dosuwać codziennie do pracy-raczej raz w niedziele co 2 tyg, bez zakładania kierunków.Poprostu chce jak najmniejszym kosztem wywalić alternator zza cylindra-no ale tak żeby wszystko było sprawne i skupić sie na wyglądzie zewnętrznym.A panowie i jeszcze jedno pytanie-tylko sie nie smiejcie-bo przeczytałem że olej w Junaku leje sie odzielnie do skrzyni, silnika i sprzęgła.Tylko gdzie? Do silnika domyślam sie że za cylindrem-ten okrągły wlew z miarka-też mam piękną miarke, kawałek sprężyny i ktoś założył na jej końcu magnes-po co?Ile cm od korka powinnien być poziom?Olej jest zmasakrowany!Jakiś taki czarny i gesty!Sorry ale jeździłem tylko japończykami starymi no i moto guzzi-do którego zamierzam wrócić niedługo(v11 sport) i olej wyglądał normalnie. Sorry ale to mój pierwszy Junak dlatego pytania mogą wydawać sie głupie-ale podobno nie ma głupich pytań. Pozdrawiam A w sobote na bazar do Łodzi.