Skocz do zawartości

Point

Forumowicze
  • Postów

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Point

  • Urodziny 08/05/1988

Osobiste

  • Motocykl
    GSX-R 750
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Warszawa

Osiągnięcia Point

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Wybaczcie, ze się wtrące ale czy mógłby ktoś tak bardziej zrozumiale dla laika wytłumaczyć co się dzieje z tym prądem, napięciem czy jak to się nazywa w momencie: 1. wyłączenia stacyjką 2. wyłączenia czerwonym guzikiem 3. wyłączenia przez otwarcie stopki bocznej przy zapiętym biegu Gorąco proszę Pana Piotra Dudka szczególnie o takie wyjaśnienie bo myśle, że ma największe doświadczenie i z racji wieloletniej praktyki napewno będzie potrafił to wyjasnić rzeczowo ale i zrozumiale dla zwykłego uzytkownika takiego jak np. ja. Z góry dziękuję za odpowiedź, naprawde zależy mi szczególnie na wypowiedzi Pana Piotra bo nie chce mi się rozważać wypowiedzi nie do końca doświadczonych mechaników-amatorów. Uszkodzenia w instalacji elektrycznej to nie jest błacha sprawa i dlatego chciałbym wiedziec co, jak i dlaczego. Pozdrawiam Michał
  2. Pójdziecie do piekła i będziecie się smażyć w kotle pełnym oleju nalanego z górką, conajmniej 100 litrów ponad stan. ;) Mysle, ze wszystko już wyjaśnione, rózne opinie się pojawily więc nie ma co sie więcej rozwodzić na ten temat. Chyba, ze jeszcze zapytamy jakie oleje do jakich motocykli polecacie i dlaczego właśnie te a nie inne... ;) Wybaczcie, musiałem.
  3. Teoretycznie nie powinno sie przekraczać ilości oleju podanej w instrukcji, bo przecież rzesza fachowców obliczała ile dokładnie potrzeba dla danego silnika. Ale z drugiej strony jak zalejemy +/- 100-200 ml to się nic nie stanie. Ten litr więcej jak mówi Qdłaty to już przesada, gdzie to się w ogóle mieści? I powiedz mi w jakim celu zalewasz aż tyle, co to fizycznie daje?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...