Skocz do zawartości

mariusz600rr

Forumowicze
  • Postów

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O mariusz600rr

  • Urodziny 06/04/1990

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    dolny śląsk

Osobiste

  • Motocykl
    CBR 600RR
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia mariusz600rr

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

1

Reputacja

  1. Kivi jeździłem 3 lata 600RR i nie miałem takiego problemu :) więc myślę, że to nie chodzi o zbyt niskie obroty tylko właśnie o brak tego exupa. Trochę już jeździłem i wiem jak chodzi dławiące się moto ;) Limo zrobiłem nią dopiero kilkanaście kilometrów także nie jestem w stanie teraz dokładnie powiedzieć. Myślę, że w granicach 2,5-3,5 tys. Po prostu przy przyspieszaniu z niskich obrotów po chwili czuć taką trochę inną pracę silnika. Jest to po chwili przy dolnych obrotach i zaraz znika, później się wkręca normalnie i problem nie występuje.
  2. Rozmawiałem ze znajomym. Powiedział, że to przez exupa (a raczej jego brak) bo w tej R6 jest wstawiony ten akrapovic megaphone :) i poczytałem więcej i faktycznie jest napisane, że exup jest odpowiedzialny za charakterystykę pracy w dolnym zakresie obrotów. Bo na wyższych idzie jak przecinak :)
  3. Witam Kupiłem od znajomego R6 2009 z przebiegiem 5800 km. Ogólnie fajny sprzęt, na wyższych obrotach straszny szatan ale mam jedno pytanie bo coś mnie trochę męczy i już nie wiem czy to ja sobie coś wkręcam czy faktycznie jest coś nie tak :) A więc: Jak jadę i skręcam np w drogę podporządkowaną np na 2 biegu i zaczynam przyspieszać z niskich obrotów to silnik przez moment chodzi "inaczej", czuć taką trochę dziwną pracę silnika. Jest to dosłownie przez chwilę i nie występuje cały czas, najczęściej właśnie podczas jakiegoś wolnego skręcania i przyspieszania z niskich obrotów. Jak się ruszy normalnie 1, 2, 3 np 6-10 tys to w ogóle tego nie ma. Co myślicie?? Ten typ tak ma czy po prostu ja już zaczynam zbytnio się doszukiwać??
  4. Znajomy rozmawiał z mechanikiem, mówił, że skoro kosz sprzęgłowy się mocno odzywa to gość musiał ostro sprzętem napie*dalać :/ patrzyłem na allegro, koszt używanego to około 500 zł.
  5. "Słychać kosz sprzęgłowy" - To właśnie powiedział mi właściciel gsxra 750 k6 podczas rozmowy przez telefon gdy zapytałem czy wszystko z motocyklem ok. Mówił, że sprzęgło się nie ślizga, że to normalne bo nie jest to sprzęgło hydrauliczne. Ale myślę, że może walić ściemę. Pierwszy raz o czymś takim słyszę, powiedzcie mi coś na ten temat? A może w ten sposób po prostu chce wytłumaczyć jakąś inną, poważniejszą wadę?? Jeżeli chodzi o mechanikę to raczej żaden ze mnie spec dlatego proszę o wytłumaczenie i wyrozumiałość :) Pozdrawiam!
  6. MSI o taki test mi chodziło :) Ale skoro już kawa w 2005 roku przegrywa z Yamahą i Hondą to co dopiero w 2006 kiedy to Suzuki i Yamaha wypuściło zupełnie nowe modele. Dzięki za pomoc :flesje:
  7. Witam :flesje: Potrzebuję jak najwięcej opinii na temat tego motocykla :notworthy: Poręczność, jak sobie radzi w zakrętach, jak wygląda sprawa jeżeli chodzi o awaryjność oraz wszelkie możliwe porównania z innymi markami i modelami bardzo mile widziane :) wady, zalety.. piszcie :)
  8. YUBY trochę nie rozumiem o co Ci chodzi? Czy piszesz tu bo chcesz pomóc czy tylko z ironią walisz głupie teksty?
  9. MSI też znalazłem te artykuły ale nic nie było tam wspomniane o 636 więc nie czytałem. Ale zaraz może rzucę okiem. Słyszałem też, że w nowszych R6 moment jest lepszy na dole ale 2006 to byłby mój finansowy max niestety. Rinas jeździłem 750 w k1 i już czułem sporą różnicę między nią a moją RR. A domyślam się, że k4-k5 musi być jeszcze mocniejsze. Na k4-k5 też patrzę dlatego jak będzie jakaś w dobrym stanie to może się skuszę :) co nie zmienia faktu że wolałbym k6.. ale kupować trupa na siłę chyba też nie ma sensu. A czy 600ki są bez sensu.. Może i są jak się waży 100 kg bo wiem jak się zbiera RR jak jadę z dziewczyną a jak gdy jadę sam. Ale przy moich 60 wcale nie jest tak źle :) Szkoda że nikt nie wypowiedział się na temat 636 2005-2006 bo na tych opiniach najbardziej mi zależało. Ale mimo wszystko dzięki :) i piszcie dalej, chętnie poczytam
  10. Limo pewnie masz rację dlatego jak będę miał chwile i niedaleko będzie jakaś 675 na sprzedaż to pojadę i może dane mi będzie obejrzeć i się przejechać. Bo z moich znajomych nikt nie ma :) Sherman. Miałem już okazje przejechać się litrami i wiem że to nie to samo, jakiś czas temu latałem chwilę na gsx r 1000 k6 i co z tego że miała 190 koni skoro ja i tak wiem, że wcale szybciej niż 600ką bym nią w zakręt nie wpadł :) co do kręcenia. Każdą 600ke trzeba kręcić i to już jest ich "urok" ale niektóre moment mają lepszy i przyrost mocy jest bardziej liniowy (np 636) a niektóre gorszy jak dla mnie np R6 2006. Nie wiem czy to była przypadłość tylko R6 kolegi ale do 10 tys naprawdę wydawało mi się, że szła gorzej niż moja RR i nagle powyżej tych 10 tys dostawała takiego dziwnie mocnego kopa, jak w jakimś crossie w dwusuwie :) w każdej 600ce czuć ten przyrost mocy w górnym zakresie no ale nie aż taki. I do R6 dochodzi jeszcze ta wyższa pozycja, nie wiem jak mają inni ale np ja mi wyżej siedzę tym bardziej czuje że zaraz może mi uciec dupa w zakręcie. Tak naprawdę na innych sprzętach latałem mniejszą lub większą ale zawsze to była chwila także ciężko mi cokolwiek stwierdzić dlatego piszę tu i proszę o pomoc :) Nie mam 190 cm i nie ważę 90 kg tak samo wiem, że litrem wcale szybciej w zakręt nie wpadnę niż 600ką (a może i wręcz przeciwnie?) także nie czuje jeszcze takiej potrzeby :) a 600ka na koło też idzie :biggrin: rozumiem że testu z proównaniem motocykli z 2006 roku nie znajdę? Kiedyś w fastbiku miałem z roku 2004 i na 1 miejscu była cbr 600rr i gsx r 600 z przewagą delikatną na suzuki no i teraz znalazłem z 2007. Ale 2005-2006 nie mogę znaleźć a właśnie taki bym szukał bo ciągnie mnie do kawy z tych roczników i bym chciał zobaczyć jak wygląda na tel konkurencji :)
  11. Myślałem trochę o tym ale to nie dla mnie :) już więcej jest na allegro sportowych Ducati niż Triumph'ów. Ale dzięki za odpowiedź :)
  12. Witam :flesje: Jestem na etapie poszukiwania nowego sprzęta i chciałbym zobaczyć jak wypada 636 2006 w porównaniu z innymi modelami z tych lat tj gsxr 600 k6, yamaha r6, cbr 600rr ale kurde nigdzie nie mogę znaleźć. Znalazłem test z roku 2007 i wypadła kiepsko ale ten model kawy w ogóle mnie nie interesuje. Wcześniej przez 3 lata miałem 600rr 03r, litra na pewno nie chcę a 750 k6 jest już dosyć droga. Jestem dosyć niski (174 cm) a mała gabarytowo wydaje się Yamaha tyle że znowu tam wysokość siodła jest wyższa (od gsxra aż o 4 cm) co nie specjalnie mi odpowiada i te NIC aż do 10 tys. obrotów. 636 miałem okazję jeździć tylko przez chwilę i to jeszcze z nieziemsko ślizgającą się manetką także ciężko mi cokolwiek powiedzieć, 600RR 2006 było ok ale chciałbym spróbować czegoś innego, R6 jeździłem również chwilę ale od razu nie zrobiła na mnie zbyt dobrego wrażeniania a gixxerą z tego roku jeszcze nie miałem okazji pojeździć. Moto ma być do krótkich i szybkich wypadów, winkli, trochę gum i wariactw, na pewno nie jakieś dłuższe trasy :) Jakbyście mieli jakieś testy lub własne zdanie na temat porównania tych modeli to byłbym wdzięczny najbardziej inetersuje mnie gsxr 600 k6 vs 636 2005/06. Za kawą na pewno przemawia cena + te parę koni więcej no ale niczego nie wykluczam, nawet R6 :tongue: Piszcie piszcie :crossy: pozdrawiam!
  13. Witajcie! :flesje: Planuje kupić kask integralny do 1000 zł, poprzednio jeździłem w Cabergu 104 Groove i byłem z niego zadowolony. Teraz przymierzam się do czegoś nowego w podobnej cenie. Kask ma służyć do krótkich i szybkich wypadów dlatego nie musi być specjalnie cichy czy nie wiadomo jak komfortowy, ważne żeby był bezpieczny, dobrze leżał na głowie i nie odlatywał przy prędkościach powyżej 200 km/h :crossy: Najbardziej chodzi mi po głowie HJC FG-15, myślałem też nad AGV K3 Gothic no i oczywiście Caberg też mile widziany, tutaj myślałem o modelu V2R. Drugie moje pytanie to czy znacie jakieś sklepy z kaskami najlepiej okolice (dolnegośląska, Wrocławia) gdzie mieliby w miarę duży wybór? Mój rozmiar to XS więc niezbyt często można na takie trafić nie mówiąc już o tych modelach a jednak przed kupnem wolałbym przymierzyć niż sugerować się tylko wartościami podanymi przez producentów. Patrzyłem na allegro i znalazłem sklepy w Lesznie (motorex-leszno i motor - passion), Poznaniu (All4Motorbikes i MOTORHOUSE) i w miejscowości Szczaniec jest MotoStoreLtd. Jak kupowałem Caberga znalazłem temat o sklepach we Wrocławiu to później jak jeździłem to sporo z nich już nie istniało. Czekam na Wasze odpowiedzi, z góry dzięki za pomoc Pozdrawiam :flesje:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...