Skocz do zawartości

siekieramotyka

Forumowicze
  • Postów

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O siekieramotyka

  • Urodziny 04/04/1980

Osobiste

  • Motocykl
    będzie
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Zbuczyn

Osiągnięcia siekieramotyka

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Niestety nie mam póki co danych aby to zestawienie przedstawić, czekam jednak na odpowiedź policji. Jak tylko mi je prześlą zrobię odpowiedni wykres. Jeśli chodzi o kask to faktycznie nie we wszystkich ale w większości :P rozpędziłem się co nie zmienia faktu, że można tak jeździć i nikt nie robi z tego problemu. I chwała Ci za to. Nie nikt, tylko rządząca koalicja z pseudo specjalistami na czele. Nie wiem ile kasy dostali za to ale jak widać sporo.
  2. Przeczytałem cały ten wątek gdyż bardzo byłem ciekawe co myślicie o tym głupim przepisie. Niepotrzebnie zacząłem ten temat od nowa - za słabo szukałem go w innych postach, trafił do śmieci. Do tej pory nie mogę uwierzyć, że są motocykliści którzy popierają ten przepis. Nie wiem z czego to dokładnie wynika, czy z braku wiedzy czy po prostu z ... Miłe było jednak to, że kilku z Was jest przeciw. Statystyki które tu były podane i porównywanie roku 2006 do 2008 to zupełne nieporozumienie. Równie dobrze można porównać rok 2003 z 2006. Dodałbym jedno, że po wprowadzeniu tego nakazu, liczba wypadków z udziałem motocykli wzrosła o 28% a zabitych o 40%. Te liczby powinny dla niektórych coś znaczyć. Mało tego, dane mówią że w krajach skandynawskich gdzie ten nakaz jest liczba wypadków z udziałem motocykli spada wolniej niż w krajach gdzie tego nie ma. Nieoficjalnie mówi się także, że we Francji to silna grupa motocyklistów nie dopuściła do wprowadzenia tego absurdu. Są jeszcze aspekty widoczności światła stopu i migaczy. Różnica w jasności przy włączonych mijania sprawia, że są dostrzegane później lub w ogóle. A w przypadku motocykli to później może oznaczać dzwon. Nie wiem też dlaczego tak naciskacie na majkela, nie chce jeździć w kasku to niech nie jeździ, co to Was obchodzi ? W USA nie ma obowiązku jazdy w kasku i nikt się z tego powodu nie zabija nagminnie. Trzeba tylko mieć okulary aby chronić oczy. Odniosę się też do jazdy na światłach poza terenem zabudowanym. Wtedy tak samo będziecie mniej widoczni jak w zabudowanym. Nie ma, powtórzę, nie ma żadnego dowodu na to, że ten przepis poprawia bezpieczeństwo na drogach. Natomiast są badania (austriackie), że dodatkowo działa negatywnie. Mnie osobiście i kolegom popierających ten nakaz rzygać się chce od tych świateł. Jazda samochodem jest o wiele bardziej męcząca, o ekologi i pieniądzach, które przez ten nakaz wyciąga od nas Państwo już nie wspomnę. Jakby ktoś chciał sobie poczytać to na ścigaczu temat dogłębnie został opisany i wytłumaczony jak dzieciom. KLIK
  3. Witajcie, zarejestrowałem się tutaj aby dowiedzieć się co myślicie o nakazie jazdy na światłach w dzień w samochodach 24h. Pytanie kieruje do was bo jesteście przez niego jedną z bardziej poszkodowanych grup jeśli mówimy o bezpieczeństwie ruchu drogowego. Po wprowadzeniu nakazu liczba wypadków z udziałem motocyklistów wzrosła 28% a liczba zabitych o 40% ! Przestaliście się wyróżniać na tle samochodów. Nakaz ten zanegował wprowadzenie znacznie wcześniej obowiązku używania przez motocykle świateł 24h aby wyróżniały się wśród ruchu ulicznego. Żaden z krajów Europy Zachodniej nie ma takiego obowiązku a Austria i Chorwacja wycofały się z niego. Akcje dadrl popierają europejskie stowarzyszenia motocyklistów a nieformalnie mówi się, że we Francji to grupa motocyklistów, która ma dużą siłę przebicia pomogła zablokować ten przepis. Zapraszam was serdecznie do odwiedzenia strony www.dadrl.pl gdzie temat jest bardziej szczegółowo poruszony oraz do rzeczowej dyskusji.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...