
mate1992
Forumowicze-
Postów
11 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O mate1992
- Urodziny 08/16/1992
Osobiste
-
Motocykl
coliber50
-
Płeć
Mężczyzna
Metody kontaktu
-
Gadu-Gadu
brak
Informacje profilowe
-
Skąd
wrocek
Osiągnięcia mate1992

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)
0
Reputacja
-
ok z teg co widzę nikt się na tym nie zna a więc temat do zamknięcia... ;]]
-
hmm może zbyt wielkie określenie jak na kingwaya coliberka rexa 50 4t że moc stracił lecz ostatnio wymieniałem całą instalacje elektryczna zapłonowa no cewki nie cewki impulsatory moduły i takie bzdury... hmm wtedy skuterek palil mi maxymalnie do 3,5 l / 100km lecz prędność max 75 km/h na ludzie bez żadnego wysiłku 60 robił i jak chciałem gdzieś cos na coś po coś szybciej to mogłem zawsze cos tam przysisnąć teraz mam problem... po zmianie tej instalacji... hmm na ludzie rozpędza sie do 50,., lecz dalej ciągnie jak koń pod górkę... no bak słów... to jest toczenie się po ulicy a nie jazda... czasem 55 rekord teraz 59 .. no żałosne może przy wykrecaniu wkrecaniu gaźnik się jakoś rozregulował? tylko jak?? nie znam sie jak podkrecic gaźnik by móc szbciej śmigać ... ?? a może to jakiś inny problem... ?? z góry dzieki pozdrawiam
-
temat do zamkniecia... problem rozwiazany stopka boczna przestawiła swoje działanie odcinała zapłon gdy była złożona kable zamienione z iskrownika... ^.- tyle zamachu o takie beleco... dzieki robert za schemacik pozdro
-
witam.. pisałem niechcący w innym rozdziale tego forum ale zapewne tam nie patrzyliście a więc napiszę w poprawnym dziale maniaków skuterów .... mam problem z elektryka skutera ... a dokładniej brak iskry... hmmm wymieniłem świece... cewke na nowa moduł na nowy oraz impulsator z iskrownikiem nowo zamontowane... hmmm iskry dalej brak... sprawa wygląda następująco... nie mam schematów instalacji elektrycznej jak ktoś może bardzo bym dziękował lecz jak ktoś nie ma to może powie mi jaki prąd powinien dopływać do cewki... z impulsatora prąd płynie do modułu idzie .... ładnie... z modułu do cewki lecz do wejścia cewki dopływa mi max 1,2 volta... czy to odpowiedni prąd by "rozpalić" do życia cewke i uruchomić większe napięcie by dawało iskrę ?? może jakieś małe zwarcia lub prąd się "gubi" ... (lecz gdzie?? o.O ) cewka jak zapewne wiecie składa się z dwóch cewek jedna która odbiera prąd z akumulatora... 12v i przechodzi na druga która tworzy większy prąd by świeca dawała iskrę ... a więc jak jest ktoś w stanie udostępnić mi schematy lub pomóc powiedzieć jaki prąd powinien płynąc do cewki a najlepiej wszystkie prądy od impulsatora do końca czyli cewki bardzo bym dziękował SKUTER - Kingway coliber 50 4t totalna chińszczyzna... ;/ pozdrawiam
-
mam kolejne pytanie.. zrobilismy większe badania tym razem ... prąd z impulsatora do modułu ładnie idzie no i właśnie z modułu do cewki idzie max 1,2 volta ... jaki powinien być prąd do wejscia cewki ?? bo napięcia cewki nie jesteśmy w stanie sprawdzić mam 2 cewki 1 stara i 1 nowa ... obie daja ta sama oporność napięcia sprawdzić się nie da... czy 1,2 volta to jest odpowiednie napięcie?? czy może jest coś gdzie prąd że tak powiem się gubi .... może wie ktoś coś na ten temat??? RE: temat do zamkniecia... problem rozwiazany stopka boczna przestawiła swoje działanie odcinała zapłon gdy była złożona kable zamienione z iskrownika... ^.- tyle zamachu o takie beleco... dzieki all pozdro
-
no i jednak stało się najgorsze... warsztat... iskrownik z impulsatorem ta zgrana para nie pomaga... sprawdzałem nie raz woltomierzem dojścia prądu i o dziwo prąd do cewki nie do chodzi .. z imprulsatora nie wiem czy da się wyłapać impuls prądowy czy nie ale nie ma go... reszta kabli daje napięcie ale do cewki prądu brak a jak tam brak iskry ni........... ma :((( jest ktoś w stanie coś poradzić więcej ???????? :(( ;////
-
dzięki wielkie wszystkim za wiele cennych dla mnie informacji w tygodniu kupuję i robię i zdaje relacje.. pozdrawiam.
-
Hmmm jeszcze jedno ......... posprawdzałem jeszcze parę rzeczy to i to interesuje mnie mały walec (przekaźnik rozrusznika) prowadzone od niego są 3 kabelki... przy styknięciu śrubek uruchamiają mi rozrusznik ale to by wystarczyły 2 kabelki a więc jaki cel jest tego 3ciego kabelka co on może robić czy ma jeszcze jakieś boczne cele ten przekaźnik.... ?? ps: poprzeglądałem troszke neta i znalazłem podobne problemy rozwiązywane wymianą iskrownika z impulsatorem... ?? czy to mogło jakoś wpłynąć na taką reakcję świecy...??
-
hmm tak z ciekawości bo na pewno jest dobrze ale w którym miejscu znajduje się ten wyłącznik ... ?? i dzieki wielki all... sprawde moduł i cos pokombinuje lecz coś czuje iż warsztat będzie ostatecznym zbawieniem....
-
bezpiecznik wymieniłem po to bo myślałem iż jest gdzieś zwarcie lub coś i wywala mi napięcie... bo u mnie na warsztacie 2 razy odpalił i gasł ale od tamtej pory 2 tygodnie się męcze i nic... faja sprawdzona tak jak napisałem może "moduły" ?? zna się ktoś na tym?? :/
-
Witam... Jestem kompletnym amatorem co do mechaniki motorowej i trochę odbiegnę od całego tego forum bo mam problem ze skuterem... bardzo bardzo bardzo potrzebuję POMOCY !! skuter nie motocykl nie ta mechanika lecz ta sama podstawa... kto może niech pomoże ... PROBLEM: Skuter kingwaya coliberek 50 mam go na lato by zaoszczędzać w mieście na paliwie... rocznik 2008 luzik ładnie chodzi zime przetrwał ślicznie rocznik 2009 jeździ ładnie lecz tej ubiegłej zimy nie przetrwał ok. miesiąc temu było troszkę cieplej pojeździłem z 20 km i nagle ....... koniec jazdy po rozebraniu ewidentnie brakuje iskry.... -wymieniłem świecę na nową = nic nie dało -wymieniłem bezpiecznik= nic nie dało - cewka wymieniona = nic nie dało -tłok pracuję wyśmienicie... nie mam pojęcia jeszcze przez te wszystkie zabawy rozkręcania uszkodziłem czujnik świateł... ale to już nie ważne bo zależy mi na uruchomieniu go stworzenia iskry czy jest ktoś kto da mi jakieś propozycje co i jak... kto zna się bardziej na tym.. ?? :((((((((( z góry baaardzo wielkie thx